درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 08:01   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  دیپلماسی روابط‌عمومی
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38672صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 1 خرداد 1398 - 16:54
استاندار خراسان رضوی: رسانه‌ها باید در جهت امیدآفرینی واقعی در جامعه تلاش کنند
استاندار خراسان رضوی گفت: در شرایط امروز رسانه ها و روابط عمومی دستگاه های اجرایی باید در جهت امیدآفرینی واقعی در جامعه تلاش کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| استاندار خراسان رضوی گفت: در شرایط امروز رسانه ها و روابط عمومی دستگاه های اجرایی باید در جهت امیدآفرینی واقعی در جامعه تلاش کنند.

به گزارش مرزنیوز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ علی‌رضا رزم‌حسینی در گردهمایی روابط عمومی های استان که با حضور مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی در تالار شهر مشهد برگزار شد، اظهار کرد: در عصر امروز رسانه یک تیغ دولبه است که هم می تواند در حوزه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جامعه نقش آفرینی کند و هم می تواند تخریب گر بوده و موجب سلب اعتماد عمومی شود.


وی افزود: اگر رسانه ای به نقش خود در حوزه اطلاع رسانی، ارتقای آگاهی افراد جامعه و ایجاد شفافیت در بخش های مختلف عمل کند، یک ابزار مفید برای همه جوامع به شمار می رود.


استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه متاسفانه امروزه از جنبه تخریبی رسانه بیشتر از کارکرد مثبت آن استفاده می شود، تاکید کرد: دشمنان می دانند که از این ابزار چگونه برای فروپاشی اعتماد مردم به مسئولان و حاکمیت استفاده کنند لذا با بهره گیری از رسانه ها، به دنبال جهت دادن به افکار عمومی هستند.


وی ادامه داد: در شرایط امروز که با مشکلات اقتصادی مواجه هستیم، رسانه ها باید با تمرکز بر نقاط مثبت و انعکاس خدمات و تلاش ها در مسیر خدمت رسانی به مردم، بیش از همیشه در جهت امیدآفرینی در جامعه گام بردارند

رزم حسینی با بیان اینکه با وحدت رویه و همگرایی به دنبال توسعه اقتصادی فرهنگی خراسان رضوی هستیم، تاکید کرد: همه در تلاش هستیم که بر اساس نقاط مشترک به سمت توسعه اقتصادی حرکت کنیم؛ خراسان رضوی از امکانات بسیار زیادی برخوردار است و این رسانه ها هستند که می توانند به طور واقعی این امکانات را معرفی کنند.


مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان رضوی هم در این مراسم گفت: زمانی کشورهای استعماری برای غلبه بر دیگر کشورها از جنگ سرد استفاده می کردند اما از دهه ۷۰ میلادی جنگ نرم سرلوحه کشورهای استعماری قرار گرفت.


مهدی زین الدینی بیان کرد: ضربه اصلی در جنگ نرم به باروها و اعتقادات مردم وارد می شود، رسانه های غربی در تلاش هستند از این طریق بین مردم و حکومت فاصله بیاندازند.


وی خاطرنشان کرد: کشورهای استعماری دریافته اند با رسوخ در تفکرات و باورهای کشورهای مختلف بهتر می توانند مرزگشایی کنند، آمریکا و کشورهای استعمارگر نیز می کوشند با جنگ رسانه ای در باورها و اعتقادات مردم رسوخ کنند و از این طریق و با بزرگ نمایی، سیاهنمایی ،نافرمانی مدنی ایجاد کنند و به نظام ما لطمه بزنند.


مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی افزود: دشمن درتلاش است که با تحریم های اقتصادی در کشور نفوذ کند اما در خراسان رضوی به ابتکار استاندار و همراهی مردم و مسوولان گام های خوبی در مسیر رونق، پویایی و تکاپو برداشته شده و تاکنون بیش از ۶۰ شرکت به عنوان معین اقتصادی انتخاب شده اند

وی تاکید کرد: روابط عمومی ها و رسانه باید با وحدت رویه اتفاقات اخیر و توسعه استان را رصد کرده و پیام ها و اتفاقات مثبت را به مردم مخابره کنند، این استان در حوزه ارتباطات و روابط عمومی باید در کشور نمونه باشد.


گفتنی است؛ در این مراسم از خانواده شهید محمدی مفرد از شهدای مدافع حرم شاغل در روابط عمومی و پیشکسوتان روابط عمومی استان تقدیر شد.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد