درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
شنبه، 30 شهریور 1398 - 03:34   

روزنامه آمریکایی اکسپرس با مخاطبانش خداحافظی کرد

  روزنامه آمریکایی اکسپرس با مخاطبانش خداحافظی کرد


ادامه ادامه مطلب یک

20 کنفرانس جالب بازاریابی  در سال 2020

  20 کنفرانس جالب بازاریابی در سال 2020


ادامه ادامه مطلب دو

انتصاب مدیر روابط عمومی دانشگاه مذاهب اسلامی کشور

  انتصاب مدیر روابط عمومی دانشگاه مذاهب اسلامی کشور


ادامه ادامه مطلب سه

بانک رفاه به مشتری مداری می‌اندیشد

  بانک رفاه به مشتری مداری می‌اندیشد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  همزمان با راهپیمایی ۱۵۰۰ نفری کارکنان، آمازون از امضای پیمان اقلیم خبر داد
  روزنامه آمریکایی اکسپرس با مخاطبانش خداحافظی کرد
  توییتر حساب کاربری سعود القحطانی را بست
  اینستاگرام تبلیغات لاغری و جراحی زیبایی را محدود می‌کند
  تبلیغات و تبلیغات محیطی
  تقویم روز ارتباطات/ روزی که ایران اصول ژورنالیسم حرفه ای را به اجرا گذارد
  فیسبوک همچنان صفحات داعش و القاعده را بازنشر می‌کند
  تقویم روز ارتباطات/ خاطرات و سفرنامه های ژورنالیستی
  گرایش فزاینده کودکان و نوجوانان آلمان در استفاده از اینترنت
  تعاون آنلاین/ رئالیسم تعاون‌گرایی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38671صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 1 خرداد 1398 - 16:53
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی: روابط عمومی و رسانه دو رکن سرنوشت ساز اطلاع رسانی
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: روابط عمومی و اصحاب رسانه دو رکن سرنوشت ساز اطلاع رسانی هستند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: روابط عمومی و اصحاب رسانه دو رکن سرنوشت ساز اطلاع رسانی هستند.


به گزارش شارا؛ اکرمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی در نشست مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی با اصحاب رسانه استان مرکزی، افزود: روابط عمومی و رسانه تکمیل کننده همدیگر هستند و باید در سایه همپوشانی موثر بهترین بازده را در جریان اطلاع رسانی هدفمند، شفاف و موثر داشته باشند.


اکرمی ادامه داد: روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان و کشور زبان گویای دولت محسوب می شوند و باید رهیافت هایی داشته باشند تاضمن تقویت سرمایه اجتماعی و مشارکت جویی هدفمند، نشاط و امید در جامعهرا افزایش داده و آگاهی را بهبود بخشند.


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی خاطرنشان کرد: روابط عمومی ها باید اخبار را در کوتاهترین زمان به صورت دقیق و شفاف در اختیار خبرنگاران قرار دهند و رسانه ها نیز در استان مرکزی باید برای آشنایی مردم با اقدامات و فعالیت های دولت و دستگاه های اجرایی در جامعه در انتشار اخبار صحت، دقت و سرعت را در دستور کار خود قرار دهند.


نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست گفت: نگاه روابط عمومی ها به رسانه ها نباید گزینشی باشد بلکه برای آگاهی و اطلاع مردم از فعالیت دستگاه ها ی اجرایی باید از ظرفیت تمامی رسانه ها بهره گیری شود.


مقدسی ادامه داد: روابط عمومی ها وظیفه اطلاع رسانی اقدامات و فعالیت های دستگاه ها اجرایی استان به مردم را برعهده داشته و می طلبد که توجه به این بخش با حساسیت در دستور کار باشد.


نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی مدیران به دلیل بی اطلاعی از خدمات و اثر بخشی روابط عمومی از این ظرفیت غافل شده اند که باید زمینه هرچه فعال تر شدن این نهادها در دستگاها فراهم شود.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی نیز در این نشست گفت: 136 رسانه بومی دارای مجوز و پروانه فعالیت در این استان وجود دارد که 104 مورد این رسانه ها مکتوب هستند.


مدیرکل روابط عمومی استانداری مرکزی نیز در این نشست گفت: تعامل بین روابط عمومی ها و رسانه ها کلید افزایش اطلاع رسانی و آگاهی رسانی به جامعه است.


«ابوالحسن خزایی پور» افزود: روابط عمومی بدون رسانه معنایی ندارد و این نشست ها با هدف افزایش تعامل بین این نهادها برگزار شده است.

 


 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ خاطرات و سفرنامه های ژورنالیستی


  تقویم روز ارتباطات/ روزی که ایران اصول ژورنالیسم حرفه ای را به اجرا گذارد


  "نه" بزرگ ۸ بنگاه جهانی روابط عمومی به دولت هنگ کنگ


  انتصاب مدیر روابط عمومی دانشگاه مذاهب اسلامی کشور


  احساسات، کاپیتالیسم و رسانه جمعی


  آخرین خبر/2/ کنفرانس روابط عمومی، تجربه محور می شود


  20 کنفرانس جالب بازاریابی در سال 2020


  انتخاب هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاه های اجرایی بجنورد


  آخرین خبر/ کنفرانس روابط عمومی، تجربه محور می شود


  مدیرکل روابط عمومی شهرداری مشهد: روابط عمومی باید تعریف مشخص و واضحی داشته باشد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ارسال مقاله به شانزدهمین کنفرانس روابط عمومی ایران