درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 21 آبان 1398 - 15:23   

عذرخواهی مدیر اوبر از اظهارنظرش درباره خاشقجی

  عذرخواهی مدیر اوبر از اظهارنظرش درباره خاشقجی


ادامه ادامه مطلب یک

نقش مهارت ها و ابزارهای روابط عمومی در انتخابات

  نقش مهارت ها و ابزارهای روابط عمومی در انتخابات


ادامه ادامه مطلب دو

اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود

  اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود


ادامه ادامه مطلب سه

کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری

  کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  عذرخواهی مدیر اوبر از اظهارنظرش درباره خاشقجی
  دوربین های ۱۰۸ مگاپیکسلی
  بهترین دوربین‌های تلفن همراه
  انتقاد از ادوبی برای فتوشاپ
  اس ۱۱ و اینترنت فایو جی
  تخفیف های ویژه سازمانی نت برگ به اعضای باشگاه مشتریان بانک رفاه
  نقش روابط عمومی در ایجاد آگاهی و عمومی سازی
  استراتژی هایی برای بقا در رسوایی های عصر اینترنت
  رکوردشکنی زدر روز مجردها؛ 13 میلیارد دلار فروش در یک ساعت
  حمایت شهرداری ساری از رسانه‌ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38659صفحه نخست » بانک و بیمهچهارشنبه، 1 خرداد 1398 - 13:57
حجت اله صیدی: حمایت بانک صادرات ایران از نمایشگاه قرآن، نقش‌آفرینی در اقتصادِ فرهنگ است
حجت‌اله صیدی با حضور در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن‌کریم گفت: بانک صادرات ایران به عنوان تنها بانک حامی نمایشگاه امسال، در راستای وظایفی که در زمینه توسعه فرهنگ و همچنین ایفای نقش در زمینه اقتصادِ فرهنگ برعهده دارد، توانسته است به عنوان بانک عامل، در نمایشگاه قرآن امسال نقش خود را ایفا کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| حجت‌اله صیدی با حضور در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن‌کریم گفت: بانک صادرات ایران به عنوان تنها بانک حامی نمایشگاه امسال، در راستای وظایفی که در زمینه توسعه فرهنگ و همچنین ایفای نقش در زمینه اقتصادِ فرهنگ برعهده دارد، توانسته است به عنوان بانک عامل، در نمایشگاه قرآن امسال نقش خود را ایفا کند.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی 
بانک صادرات ایران، مدیرعامل بانک صادرات ایران بعدازظهر امروز به همراه جمعی از مدیران این بانک از بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در محل مصلی بزرگ امام خمینی (ره) بازدید کرد.


حجت‌اله صیدی بعد از بازدید در غرفه بانک صادرات ایران حضور یافت و ضمن خسته نباشید و خدا قوت به کارکنان بانک از خدمت‌رسانی آن‌ها به خادمان قرآن قدردانی کرد.


وی در گفت‌وگو با خبرنگار روابط عمومی بانک صادرات ایران با اعلام رضایت از میزان بازدید مردم از نمایشگاه قرآن کریم، اظهار کرد: خدا را شاکرم که استقبال عمومی از بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین ا‌لمللی قرآن کریم بسیار خوب بوده است. خوشبختانه ناشران هم با تمام توان و ظرفیت خود در این نمایشگاه حاضر شده‌اند، حتی کتاب‌ها و شمارگان چاپ آن‌ها نشان می‌داد که باتجربه‌ترین ناشران در این نمایشگاه حضور دارند و بهترین کتاب‌ها را عرضه کرده‌اند و برای همه آن‌ها آرزوی توفیق دارم.


صیدی با بیان اینکه زیربنای هر جامعه‌ای فرهنگ است، خاطرنشان کرد: برای اینکه جامعه بهتری داشته باشیم و همه ارکان جامعه در آن موفق باشند، هر نهاد اقتصادی باید به رشد و بالندگی فرهنگ کمک کند. فرهنگ به خودی خود آیه رشد و بالندگی است. قرآن کریم برای ما مسلمانان جایگاه ویژه‌ای دارد، چون کلام الهی و کتاب زندگی است.


مدیرعامل بانک صادرات ایران برگزاری نمایشگاه قرآن کریم را سنت حسنه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و تاکید کرد: برگزاری نمایشگاه قرآن کریم نقش بسیار زیادی در توسعه فرهنگ قرآنی و سبک زندگی مبتنی بر آموزه‌های قرآنی دارد به همین خاطر برای بانک صادرات ایران بسیار مهم بود که در این رویداد مهم مشارکت داشته باشد و بتواند به نشر فرهنگ قرآنی و جاری شدن آموزه‌های قرآنی در زندگی ایرانیان کمک کند. بانک صادرات ایران افتخار می‌کند که در نمایشگاه قرآن کریم نقش کوچکی بر عهده داشته است. در این مدت همکاران ما تلاش کرده‌اند با تمام ظرفیت و وجودشان خدمات لازم را به شرکت‌کنندگان، ناشران و فعالان قرآنی داشته باشند.


صیدی یکی از برنامه های ویژه بانک صادرات ایران را همراهی و بودن در کنار اهالی فرهنگ و هنر اعلام کرد و گفت: برنامه ما بودن در کنار این عزیزان است و همین روند را ادامه خواهیم داد. انشاالله در نمایشگاه‌های بعدی نیز برای اینکه فرهنگ قرآنی توسعه یافته و در خانه‌ها و مدارس رواج پیدا کند، همچنان کنار فعالان فرهنگی و قرآنی خواهیم بود.


وی با بیان اینکه سال ٩٨ سال سرنوشت‌ساز برای بانک صادرات است، ادامه داد: تلاش ما در بانک صادرات این است که بتوانیم از زیان خارج و وارد محدوده سود آوری شویم. برنامه و تلاش ما این است که در کنار پیشرفتی که بانک صادرات ایران در عرصه های مختلف دارد، در حوزه فرهنگ نیز در حد توان خود کمک کنیم تا این دو بال اقتصاد و فرهنگ با هم رشد کنند.



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  استراتژی هایی برای بقا در رسوایی های عصر اینترنت


  اهمیت اختیار عمل در روابط عمومی


  اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود


  تحولی که روزنامه ها باید به آن توجه کنند


  کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری


  نقش روابط عمومی بانک ها و بیمه ها در شرایط بحرانی


  ارتقای سواد رسانه ای به افزایش سواد گفتمانی منجر می شود


  5 گام برای روایت و داستان گویی قوی تر


  کمیسیون رادیو و تلویزیون و ارتباطات کانادا: سیستم مسدودسازی تماس تلفنی اسپم راه اندازی می شود


  انتصاب معاون رئیس مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود