درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
پنجشنبه، 28 شهریور 1398 - 02:59   

انتصاب رئیس مرکز روابط عمومی بنیاد مستضعفان

  انتصاب رئیس مرکز روابط عمومی بنیاد مستضعفان


ادامه ادامه مطلب یک

تحمیل نیرو به شهرداری رشت، اینبار به بهانه تغییر در مدیریت روابط عمومی شورا

  تحمیل نیرو به شهرداری رشت، اینبار به بهانه تغییر در مدیریت روابط عمومی شورا


ادامه ادامه مطلب دو

آمریکا می‌خواهد مانع پول درآوردن اسنودن از فروش خاطراتش شود

  آمریکا می‌خواهد مانع پول درآوردن اسنودن از فروش خاطراتش شود


ادامه ادامه مطلب سه

بانک رفاه به مشتری مداری می‌اندیشد

  بانک رفاه به مشتری مداری می‌اندیشد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  دبیری شورای اطلاع رسانی استان کرمان از استانداری به ارشاد انتقال داده شد
  تحمیل نیرو به شهرداری رشت، اینبار به بهانه تغییر در مدیریت روابط عمومی شورا
  ترکیبی از مهارت های جدید و قدیمی که متخصصین روابط عمومی باید بر آن تسلط داشته باشند
  چگونه با افسردگی فصلی مقابله کنیم؟
  سیگاری‌ها: تبلیغات را کم کنید
  عملکرد روابط عمومی های استان با برگزاری جشنواره روابط عمومی ها سنجش می شود
  تصویب صورت های مالی سال 97 بانک ملی ایران
  بانک رفاه به مشتری مداری می‌اندیشد
  معاون فرماندار ملایر: خبرنویسی یکی از ابزارهای بسیار مهم برای اطلاع رسانی روابط عمومی ها محسوب می شود
  آمریکا می‌خواهد مانع پول درآوردن اسنودن از فروش خاطراتش شود
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38657صفحه نخست » خبر یکچهارشنبه، 1 خرداد 1398 - 09:51
استاندار ایلام: روابط عمومی ها القاگر آرامش حقیقی به جامعه باشند
استاندار ایلام گفت: روابط عمومیها به عنوان پل ارتباطی میان مردم، رسانه ها و مسئولان نقشی بسیار مهم در ایجاد آرامش، امیدواری و دلگرمی در جامعه دارند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| استاندار ایلام گفت: روابط عمومیها به عنوان پل ارتباطی میان مردم، رسانه ها و مسئولان نقشی بسیار مهم در ایجاد آرامش، امیدواری و دلگرمی در جامعه دارند.

به گزارش شارا، قاسم سلیمانی دشتکی عصر سه شنبه در دیدار با مسئولان روابط عمومی دستگاه های مختلف اجرایی استان ایلام اظهار داشت: جایگاه واقعی مسئول روابط عمومی بعد از مدیریت ارشد سازمان و بالاتر از همه پست های اجرایی و حتی معاونت های یک سازمان است.


وی افزود: روابط عمومی در واقع مشاور ارشد مدیر، معاونان و کارشناسان دستکاه اجرایی خود است و باید به تمام مسائل، آمار، اطلاعات سازمان اشراف کامل داشته باشد.


استاندار ایلام روابط عمومی را سخنگوی اصلی دستگاه متبوع خود دانست و تاکید کرد: باید تمام اطلاع رسانی ها و برنامه های سازمان از طریق روابط عمومی به مخاطبان و جامعه هدف رسانده شود.


سلیمانی دشتکی یادآور شد: آمار و اطلاعات منعکس شده به افکار عمومی توسط روابط عمومی ها باید برگرفته از واقعیت، شفاف، روشن و بدور از دروغ و اغراق غیر واقعی باشد.


وی دستگاه های اجرایی را خدمتگذار مردم معرفی کرد و گفت: روابط عمومی ها به واسطه مسئولیت خطیر خود در واقع سرباز نظام و پیشانی اصلی خدمات رسانی به مردم و پشتیبان و حامی اقدامات دستگاه خود هستند.


سلیمانی دشتکی از روابط عمومی ها خواست تمام تلاش خود را برای پاسخگویی و همراهی کردن با مردم و ارباب رجوع به کار ببنند و پل ارتباطی مردم با مدیران ارشد و میانی دستگاه خود باشند.


وی به مدیران دستگاه های اجرایی استان ایلام تاکید کرد: مدیران جایگاه واقعی روابط عمومی ها را نادیده نگیرند و بعد از جایگاه مدیریتی خود بالاترین نگاه مدیریتی و مشاوره ای را به مسئولان روابط عمومی داشته باشند و معاونت ها در درجه های بعدی پس از روابط عمومی ها قرار داشته باشند.


وی گفت: استان ایلام چندین وجه تمایز با دیگر نقاط کشور دارد که یکی از این موارد موضوع اربعین است که روابط عمومی های دستگاه های مرتبط با اربعین با برنامه ریزی های کارشناسی شده باید امسال از این مساله مهم برای استان ایلام بهره برداری اقتصادی نیز داشته باشند.


استاندار ایلام افزود: یکی از مهمترین معضلات ایلام در عدم جذب سرمایه گذار تنگ نظری هایی موجود در استان از جمله سنگ اندازی های غیرمنطقی و نیز عدم رغبت به واگذاری زمین از سوی ارگان های دولتی یا مالکان خصوصی به سرمایه گذاران برای راه اندازی پروژه ها و طرح های آنهاست.


وی همچنین به روابط عمومی ها توصیه کرد: با توجه به اینکه اسفندماه امسال موضوع انتخابات مجلس شورای اسلامی در پیش است روابط عمومی ها در مقام شخصیت حقوقی از هیچ کاندیدا و فرد و حزب خاصی حمایت نکنند.


معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام هم گفت: روابط عمومی از همان بدو شکل گیری یک رشته و فن کاملا تخصصی و علمی و بر محور و مبنای علم ارتباطات بوده است و امرزه ثابت شده که جوامع دارای ارتباطات قوی در همه زمینه ها موفق تر هستند.


محمد نوذری افزود: روابط عمومی ها باید در ارائه اخبار و اطلاعات به مردم و جامعه هدف نگاهی امیدوارانه داشته باشند و از سیاه نمایی و بزرگ نمایی مسائل و ناهنجاری های اجتماعی پرهیز کنند.


وی یادآور شد: هدف روابط عمومی ها به عنوان مشاوران و کارشناسان ارشد سازمان متبوع خود ایجاد نشاط و سرزندگی در بین کارکنان و افکار عمومی است.


به کزارش ایرنا، در این نشست که به مناسبت ۲۷ اردیبهشت ماه و گرامیدشت روز روابط عمومی و ارتباطات برگزار شد جمعی از کارشناسان روابط عمومی به بیان مشکلات و پیشنهادات حوزه کاری خود پرداختند.


در این نشست مصوب شد همه دستگاه های اجرایی اخبار و اطلاعات خود را از طریق روابط عمومی و با مشورت آنها به مخاطبان و رسانه ها ارائه دهند.


در پایان این نشست انتخابات دوسالانه مجمع هیات رئیسه روابط عمومی های استان ایلام برگزار شد.


در این انتخابات مهدی مظفری روابط عمومی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، علی صابری روابط عمومی منابع طبیعی و آبخیزداری، شیخ محمدی روابط عمومی مدیریت درمان، علی کمالی راد روابط عمومی دادگستری، محمدتقی رشیدی روابط عمومی آبفای شهری


علی شوهانی نژاد روابط عمومی حوزه هنری ، عباسی روابط عمومی زیرساخت حائز بیشترین آرا شدند و همچنین ، فیض الهی روابط عمومی تامین اجتماعی و عبدالرضا محمدی روابط عمومی جهاددانشگاهی به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند. /ایرنا












 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 تاکتیک کارآمد برای نوشتن


  نشر الکترونیک: یک مطالعه‎ تحلیلی


  انتصاب مدیر جدید روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم


  روابط عمومی؛ کاهنده فاصله بین ملت و مسئولان


  چگونه می توان روابط عمومی را توصیف کرد?


  جای خالی رسانه های رسمی در کارزار شایعات


  سرمایه گذاری یک میلیارد دلاری اپل در هند؛ مقدمه ای برای خروج از چین


  انتصاب رئیس مرکز روابط عمومی بنیاد مستضعفان


  بانک رفاه به مشتری مداری می‌اندیشد


  ترکیبی از مهارت های جدید و قدیمی که متخصصین روابط عمومی باید بر آن تسلط داشته باشند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ارسال مقاله به شانزدهمین کنفرانس روابط عمومی ایران