درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 14:47   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX
  نوآورترین شرکت‌های جهان در سال 2024
  چت‌بات آرنا (Chatbot Arena)
  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38652صفحه نخست » چهارشنبه، 1 خرداد 1398 - 09:46
مستندسازی در روابط عمومی (تیزر)
مستند سازی تهیه مجموعه ای از اسناد و مدارک است که سیر تکوین و تکامل یک فعالیت یا پروژه را از آغاز تا پایان را همراه با تحلیل و ارزشیابی نشان خواهد داد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مستند سازی تهیه مجموعه ای از اسناد و مدارک است که سیر تکوین و تکامل یک فعالیت یا پروژه را از آغاز تا پایان را همراه با تحلیل و ارزشیابی نشان خواهد داد.

 

در واقع مستند سازی ابزاری است که امکان استفاده و به کار گیری تجربیات فردی و گروهی را جهت توسعه سازمانی فراهم می سازد و با ذخیره نمودن تجربه موجود در سازمان هزینه تجربی آتی سازمان را تا حد زیادی کاهش می دهد .

 

مستند سازی شامل فرآیند شناسایی ، گردآوری ، طبقه بندی ، ارزش گذاری ، پالایش فهرست نویسی و در دسترس قراردادن سوابق یا اسناد موجود از قبیل فیلم / عکس / مکاتبات / فایل های کامپیوتری و ... می باشد که دارای ارزش تاریخی نیز هستند. در ضمن مستند سازی مستلزم خلق متون جدید برای تجربه های شفاهی موجود یا پرکردن و اتصال شکاف های موجود در سوابق تاریخی هم می باشد.

 

آرشیو روابط عمومی، بخشی از روابط عمومیهای بزرگ در سازمان است که مستندات را بر اساس سیستم های طبقه بندی نگهداری می کنند. اما این نگهداری تنها برای خود روابط عمومی مناسب است و در کنار این آرشیو باید در سایت رسمی نیز، برخی از مستندات به صورت مدون آرشیو شوند، تا در صورت نیاز خبرنگاران به راحتی بتوانند به آن دسترسی داشته باشند.

امروزه با توجه به وسعت و اثربخشی رسانه های بصری در میان مخاطبان، رسانه ها نقش بسزایی در تبلیغات ایفا می‌کنند. درمیان انواع روش‌های تبلیغاتی، تیزرها به دلیل استفاده همزمان از جلوه‌های صوتی و تصویری اثربخشی بیشتری در جلب مخاطب دارند.از این جهت ساخت تیزرها برای کسب و کار، نقش مهمی در معرفی موجز و موثرکسب و کار دارد. ارائه یک تیزر صنعتی حرفه ای با توجه به رشد تولید و در نتیجه رقابت نزدیک در بازار تاثیرهای بسیار زیادی در فروش برای شرکت‌ها ایجاد می‌کنند و منجر به بهتر دیده شدن محصول در میان مخاطبان خواهد شد .

تیزرهای صنعتی به منظور نمایش تاسیسات صنعتی و سیر تولید کالا از لحظه ورود مواد اولیه تا زمانی که کالا به بازار عرضه می‌شود و همچنین نحوه‌ی نظارت و کنترل کمی و کیفی خط تولید ساخته می شود. هدف از ساخت چنین تیزری نشان دادن کیفیت تولید کالا و برجسته سازی نکات مثبت و چگونگی فرآیند تولید و نمایش آن برای افرادی است که امکان حضور و بازدید، از کارخانه برایشان فراهم نیست. تمام آنچه که در مورد کسب و کارصنعتی خود (شرکت، کارخانه، مغازه، محصول، خدمت و…  نیاز به معرفی و تبلیغ می دانید، می توانید در قالب یک تیزرصنعتی تهیه نمایید .

معمولا فیلم های صنعتی، نوعی فیلم تبلیغاتی مستند هستند که به منظور معرفی فعالیت های مختلف در واحد های صنعتی و کارخانجات ساخته می شوند. فیلم های صنعتی بیشتر دارای محتوای فنی، آماری و اطلاعاتی می باشند. یک فیلم صنعتی می تواند با مضمون های متفاوتی ساخته شود: معرفی و آشنایی با خط تولید یک کارخانه، فرایند تحقیقاتی یک پروژه، ویژگی های محصولات تولیدی، گزارش عملکرد فنی یک مجموعه صنعتی، گزارش عملکرد مالی یک شرکت یا موسسه، معرفی یک مجموعه صنعتی یا خدماتی به مشتریان، ارائه ویژگی های ریز محصولات، روند پیشرفت یک پروژه ساختمانی و نمایش بزرگی کار و کاربردهای متنوع و مختلف دیگر.فیلم های صنعتی معمولا برای ارائه و نمایش در نمایشگاه ها، سمینارها و کنفرانس ها، وبرای ارائه به رده های بالاتر مدیریتی و تصمیم گیری، ارائه به نمایندگی ها و مشتریان، و همچنین پخش در شبکه های تلویزیونی و ویدیوئی ساخته می شوند. و می تواند هدف تبلیغاتی و یا گزارشی داشته باشد .

پروسه تولید تیزر، یک پروسه چند مرحله ای می باشد که اهمیت به کیفیت تمامی مراحل، منجر به تولید یک تیزر موفق خواهد شد .

۱ – ایده (های) اولیه
۲ – سناریو نویسی تیزر بر اساس پیام صنعت و ایده ها (استفاده فیلم نامه نویس ، کارگردان ، فیلمبردار و عوامل تولید حرفه‌ای در این بخش موثر است)
۳ – طراحی استوری بورد
۴ – انتخاب فضای اجرا، بازیگر یا گوینده در صورت لزوم
۵ – ارایه استوری بورد بعد از پایان مرحله پیش تولید
۶ – شروع مرحله تولید
۷ – اعمال جلوه های ویژه کامپیوتری و صداگذاری
۸ – بررسی بازخورد تیزر تولید شده پیش از پخش از جانب صاحب صنعت
۹ – اعمال اصلاحات پس از بررسی نتایج بازخوردها
۱۰ – تحویل تیزر نهایی اصلاح شده

با توجه به پیشرفت تکنولوژی های کامپیوتری در تصویر برداری، جهت بهبود کیفیت یک تیزر می توان تکنیک هایی را به کار برد. این تکنیک‌ها، تحت عنوان توضیحات فنی ساخت تیزرها باید لحاظ شوند. از جمله این تکنیک‌ها می توان موارد زیر را بیان برد :

استفاده از عوامل تولید حرفه‌ای
اجرای تکنیک های LIVE
اجرای جدید ترین تکنیک های جلوه های ویژه سینمایی روز جهان در صورت لزوم
استفاده از تکنیک های فیلمبرداری هوایی در صورت لزوم
طراحی و اجرای انیمیشن و تلفیق با تیزر
استفاده از موشن گرافیک و ویدئو گرافیک
استفاده‌ از تجهیزات ‌حرکتی ‌و نور‌پردازی حرفه ای
استفاده از گویندگان حرفه‌ای با صداهای آشنا
تحویل خروجی با فرمت های HQ DVD و Full HD
ساخت موزیک برای کلیه بخش های تیزر
استفاده از برترین استودیوهای صدابرداری

 

 منبع: www.marw.ir
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  انسان یا ماشین؟ مرزهای مبهم هوش مصنوعی


  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد