درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
شنبه، 30 شهریور 1398 - 03:36   

روزنامه آمریکایی اکسپرس با مخاطبانش خداحافظی کرد

  روزنامه آمریکایی اکسپرس با مخاطبانش خداحافظی کرد


ادامه ادامه مطلب یک

20 کنفرانس جالب بازاریابی  در سال 2020

  20 کنفرانس جالب بازاریابی در سال 2020


ادامه ادامه مطلب دو

انتصاب مدیر روابط عمومی دانشگاه مذاهب اسلامی کشور

  انتصاب مدیر روابط عمومی دانشگاه مذاهب اسلامی کشور


ادامه ادامه مطلب سه

بانک رفاه به مشتری مداری می‌اندیشد

  بانک رفاه به مشتری مداری می‌اندیشد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  همزمان با راهپیمایی ۱۵۰۰ نفری کارکنان، آمازون از امضای پیمان اقلیم خبر داد
  روزنامه آمریکایی اکسپرس با مخاطبانش خداحافظی کرد
  توییتر حساب کاربری سعود القحطانی را بست
  اینستاگرام تبلیغات لاغری و جراحی زیبایی را محدود می‌کند
  تبلیغات و تبلیغات محیطی
  تقویم روز ارتباطات/ روزی که ایران اصول ژورنالیسم حرفه ای را به اجرا گذارد
  فیسبوک همچنان صفحات داعش و القاعده را بازنشر می‌کند
  تقویم روز ارتباطات/ خاطرات و سفرنامه های ژورنالیستی
  گرایش فزاینده کودکان و نوجوانان آلمان در استفاده از اینترنت
  تعاون آنلاین/ رئالیسم تعاون‌گرایی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38647صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 31 اردیبهشت 1398 - 19:34
نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی ملایر
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ملایر در نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی ملایر به بیان نقش و جایگاه روابط عمومی ها و رسانه ها در جامعه پرداخت.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ملایر در نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی ملایر به بیان نقش و جایگاه روابط عمومی ها و رسانه ها در جامعه پرداخت.
 
 به گزارش شارا به نقل از خبرگزاری موج، قدرت اله ولدی ، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ملایر سه شنبه 31 اردیبهشت ماه در نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی ملایر، مطرح کرد: مطالبه گری، حق مسلم خبرنگاران و رسانه هاست و مدیران نیز باید پاسخگو باشند.
 
 وی با بیان اینکه روابط عمومی ها، دست راست مدیران اجرائی در هر اداره‌ای هستند، اظهارکرد: اگر مسئولی از اطلاع رسانی به روابط عمومی ها و خبرنگاران فراری باشد، باید فاتحه آن مسئول را خواند.
 
 ولدی در مقابل از خبرنگاران خواست تا در راستای و چارچوب اهداف نظام و انقلاب به تنویر افکار عمومی بپردازند و از نشر اکاذیب و مطالب خلاف واقع بپرهیزند.
 
 فرماندار ملایر با اشاره به اینکه مدیری موفق است که روابط عمومی قوی و موفقی داشته باشد، ادامه داد: رهبر معظم انقلاب بارها تأکید داشتند مسئولین خدمات خود را به مردم اطلاع رسانی کنند.
 
 ولدی به نقش حیاتی روابط عمومی ها در پیشبرد اهداف سازمان های مربوطه اشاره و خاطرنشان کرد: شفاف سازی و ارائه راهکار اصولی از جانب این حوزه و خبرنگاران، به نفع مسئولین و سازمان هاست.
 
 وی با بیان اینکه اگر روابط عمومی اداره ای به عنوان چشم بینا و گوش شنوا، کار خود را به درستی انجانم ندهد، آن اداره همانند ساختمانی خاموش است، گفت: کار این حوزه 24 ساعته است، از سوی دیگران مسئولین نیز موظف هستند خدمات ارائه شده را به درستی اطلاع رسانی کنند.
 
 معاون استاندار همدان با اشاره به قرارگرفتن در شرایط خاص جنگ اقتصادی و فشار تمام عیار دشمنان نظام با ایجاد یأس و نا امیدی در مردم اشاره کرد و افزود: اطلاع رسانی به موقع روابط عمومی ها، مانع جوسازی دشمنان شده و از نا امیدی مردم جلوگیری می کند.
 
 ولدی از تشکیل شورای راهبردی ملایر با حضور ، فرهیختگان، بزرگان، صاحب نظران و نمایندگان اقشار مختلف مردم خبرداد و گفت: در این شورا پیشنهادات و نقطه نظرات این افراد در رابطه با شهر جهانی انگور، ثبت جهانی مبل منبت و بهره گیری از ظریفت های ملایر بررسی می شود تا ملایر را به الگویی برای سایر شهرستان ها تبدیل کنیم.
 
 وی در ادامه با استناد به سخنان مقام معظم رهبری، به تشریح گام دوم انقلاب پرداخت و افزود: رهبری معظم ضمن بیان سرگذشت انقلاب اسلامی ایران طی 40 سال گذشته، جایگاه حساس و موفق ایران را در سطح جهان و منطقه خاورمیانه تشریح کردند.
 
 فرماندار ویژه ملایر با تأکید بر لزوم شناسائی ظرفیت های انسانی و طبیعی موجود در کشور، گفت: درحال حاضر 36 میلیون جوان مستعد در ایران وجود دارد که بیش از 14 میلیون نفر آنها دارای تحصیلات عالیه هستند و برای رسیدن به اهداف متعالی نظام در گام دوم انقلاب، یک سرمایه بزرگ به شمار می روند.
 
 ولدی با تأکید بر اینکه مدیران از ظرفیت جوانان مستعد و متعهد استفاده کنند، ادامه داد: امروز باید روی مباحث علمی و مسائل دانش بنیان تمرکز کرده واز جوانان با روحیه جهادی و انقلابی را وارد میدان کار کنیم.
 
 وی به اهمیت توجه به معنویات و اخلاق در کار، عدالت، مبارزه با فساد، داشتن استقلال و آزادی، عزت ملی و مرزبندی با دشمنان، اجرای سبک زندگی ایرانی- اسلامی و مبارزه با متخلفان و خیانتکاران به نظام و مفسدان اقتصادی اشاره کرد و افزود: شرایط سخت اقتصادی مردم را از صحنه بیرون نمی کند بلکه اتحاد ما را افزایش می دهد.
 
 ولدی اظهارکرد: از گر نظارت مسئولین امر در زمان گذشته بر روی عملکرد برخی افراد بیشتر بود، اکنون شاهد اختلاس و فسادهای مالی و اقتصادی نبودیم و فشار کمتری بر مردم تحمیل می شد.
 
 فرماندار ویژه ملایر با بیان اینکه از دستگاه قضایی انتظار داریم با جدیت با متخلفان برخورد کند، خاطرنشان کرد: اگر امروز کار به جوانان متخصص واگذار شود، قطعاً بهتر از نسل قبل کار می کنند.
 
 وی درون زایی و مردمی کردن اقتصاد، استفاده از ظرفیت بخش خصوصی شهرستان ملایر برای درونق تولید و اشتغالزایی را جزو سرفصل های کاری مدیریت شهرستان عنوان کرد و گفت: با اطلاع رسانی صحیح و به موقع روابط عمومی ها و خبرنگاران، زمینه دریافت بوجه لازم برای زیرساخت های شهرستان فراهم می شود.
 
 در ادامه محمدرضا قزوینی به عنوان عضو هیأت رئیسه شورای روابط عومی ملایر به تشریح جایگاه روابط عمومی در ادارات پرداخت و گفت: ضرورت هویت سازی و نگاه ویژه مسئولین به این حوزه به شدت احساساس می شود.
 
 معاون استاندار در نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی ملایر با بیان اینکه تبیین سیاست های کاری هر سازمان برعهده روابط عمومی هاست، خواستار برگزاری کارگاه های آموزشی تخصصی برای مدیران روابط عمومی ادارات در شاخه های مختلف شد.

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ خاطرات و سفرنامه های ژورنالیستی


  تقویم روز ارتباطات/ روزی که ایران اصول ژورنالیسم حرفه ای را به اجرا گذارد


  "نه" بزرگ ۸ بنگاه جهانی روابط عمومی به دولت هنگ کنگ


  انتصاب مدیر روابط عمومی دانشگاه مذاهب اسلامی کشور


  احساسات، کاپیتالیسم و رسانه جمعی


  آخرین خبر/2/ کنفرانس روابط عمومی، تجربه محور می شود


  20 کنفرانس جالب بازاریابی در سال 2020


  انتخاب هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاه های اجرایی بجنورد


  آخرین خبر/ کنفرانس روابط عمومی، تجربه محور می شود


  مدیرکل روابط عمومی شهرداری مشهد: روابط عمومی باید تعریف مشخص و واضحی داشته باشد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ارسال مقاله به شانزدهمین کنفرانس روابط عمومی ایران