درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 04:45   

گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد

  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است

  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد
  درآمد تبلیغات جستجو در سال 2023 به 88.8 میلیارد دلار رسید
  عکس خبر؛ عکاس رویترز برای عکس بیمارستان ناصر برنده جایزه ورلد پرس فوتو ۲۰۲۴ شد
  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است
  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
  رازهای روابط‌عمومی
  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم
  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38646صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 31 اردیبهشت 1398 - 19:34
معاون مطبوعاتی اداره کل ارشاد استان قم: روابط عمومی‌ها ضعف تأثیرگذاری بر افکار عمومی دارند
معاون مطبوعاتی اداره کل ارشاد استان قم با تأکید بر وجود ضعف ارتباط روابط عمومی با مخاطبان گفت: هدف روابط عمومی تأثیرگذاری بر افکار عمومی به‌وسیله رسانه است بنابراین باید در جهت رضایتمندی مخاطب تلاش مضاعف صورت بگیرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| معاون مطبوعاتی اداره کل ارشاد استان قم با تأکید بر وجود ضعف ارتباط روابط عمومی با مخاطبان گفت: هدف روابط عمومی تأثیرگذاری بر افکار عمومی به‌وسیله رسانه است بنابراین باید در جهت رضایتمندی مخاطب تلاش مضاعف صورت بگیرد.
 
 به گزارش شارا به نقل از ذاکرنیوز، محمدجواد محرابی در میزگرد آسیب‌شناسی دلایل تنزل و تغییر ماهیت جایگاه روابط عمومی‌ها در دستگاه‌ها و نهادهای استان قم که در دفتر ذاکرنیوز قم برگزار شد، با اشاره به‌ضرورت ایجاد ارتباط منسجم میان روابط عمومی و رسانه اظهار داشت: مشکلات بسیاری در رابطه با ارتباط روابط عمومی و رسانه وجود دارد که لازم است با همکاری و تعاملات دوجانبه مشکلات بررسی و برطرف شود.
 
 معاون مطبوعاتی اداره کل ارشاد استان قم با تأکید بر اینکه صرفاً قانع کردن رسانه برای برطرف کردن مشکلات کافی نیست، عنوان کرد: حدود 300 رسانه و 55 پایگاه خبری در استان در حال فعالیت هستند و روابط عمومی‌ها موظف بوده تا حد امکان با تمامی خبرگزاری‌ها و پایگاه خبری ارتباط برقرار کرده و تمام تلاش خود را در راستای برطرف کردن معضلات جامعه رسانه به ویژه در اقتصاد رسانه‌ها به‌کار ببرد.
 میزگرد آسیب‌شناسی دلایل تغییر ماهیت جایگاه روابط عمومی‌ها در قم به روایت تصویرمیزگرد ذاکرنیوز| کارگاه‌های آموزشی سواد رسانه ویژه روابط عمومی‌ها در قم برگزار می‌شودمیزگرد ذاکرنیوز| بسیاری از روابط عمومی‌های قم فاصله زیادی در استفاده از رسانه‌های نوین دارند
 
 وی با بیان اینکه لازم است تغییرات رسانه‌ای هم گام با پیشرفت اطلاعات و فنّاوری همراه شود خاطرنشان کرد: یکی از اهداف رسانه و روابط عمومی، ذائقه‌سازی در راستای حل مشکلات و برطرف کردن نیاز افراد جامعه است، زیرا رسانه‌ها با کمک روابط عمومی دغدغه‌های مردم را شناسایی می‌کنند، بنابراین باید با اتحاد و ارتباط منسجم، گامی مؤثر در راستای برطرف کردن مشکلات جامعه بردارند.
 
 محرابی با اشاره به لزوم حمایت از رسانه‌های آنلاین در راستای انتشار آگهی عنوان کرد: یکی از اهداف روابط عمومی، غنی‌سازی نهاد مربوطه است که باید در راستای ارائه بهتر خدمات به عموم جامعه، این هدف به بزرگ‌ترین دغدغه برای روابط عمومی کلیه دستگاه‌ها تبدیل شود.
 
 وی با تأکید بر ضعف ارتباط روابط عمومی با مخاطبان عنوان کرد: هدف روابط عمومی تأثیرگذاری بر افکار عمومی به‌وسیله رسانه است، بنابراین باید در جهت رضایتمندی مخاطب تلاش مضاعف صورت بگیرد
 
 معاون مطبوعاتی اداره کل ارشاد استان قم با بیان اینکه رسانه چشم بینای افکار عمومی است خاطرنشان کرد: رسانه به‌عنوان تریبون و نماینده افکار عمومی است که باید در مورد سخنان مدیران مطالبه گری کرده و پیگیر وعده‌های داده‌ شده باشد.
 
 وی با اشاره به نبود خلأ قانونی و هیچ‌گونه مانعی در راستای حمایت از رسانه‌ها گفت: تمام تلاش ما این بوده که روابط عمومی‌‌ها بر اساس قانون پاسخگو باشند تا اذهان افکار عمومی به سمت تبانی رسانه و مدیران دستگاه‌ها نرود.
 
 محرابی خاطرنشان کرد: در حال حاضر فقط نشریات مکتوب با رعایت شرایط و قوانین می‌توانند چاپ آگهی داشته باشند، اما در سال جدید این مشکل در حال بررسی است و به‌زودی رسانه‌های برخط نیز می‌تواند شروع به چاپ آگهی کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  از رهبران بد تعجب نکنید: رهبران خوب یک معجزه هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد