درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
شنبه، 30 شهریور 1398 - 03:31   

روزنامه آمریکایی اکسپرس با مخاطبانش خداحافظی کرد

  روزنامه آمریکایی اکسپرس با مخاطبانش خداحافظی کرد


ادامه ادامه مطلب یک

20 کنفرانس جالب بازاریابی  در سال 2020

  20 کنفرانس جالب بازاریابی در سال 2020


ادامه ادامه مطلب دو

انتصاب مدیر روابط عمومی دانشگاه مذاهب اسلامی کشور

  انتصاب مدیر روابط عمومی دانشگاه مذاهب اسلامی کشور


ادامه ادامه مطلب سه

بانک رفاه به مشتری مداری می‌اندیشد

  بانک رفاه به مشتری مداری می‌اندیشد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  همزمان با راهپیمایی ۱۵۰۰ نفری کارکنان، آمازون از امضای پیمان اقلیم خبر داد
  روزنامه آمریکایی اکسپرس با مخاطبانش خداحافظی کرد
  توییتر حساب کاربری سعود القحطانی را بست
  اینستاگرام تبلیغات لاغری و جراحی زیبایی را محدود می‌کند
  تبلیغات و تبلیغات محیطی
  تقویم روز ارتباطات/ روزی که ایران اصول ژورنالیسم حرفه ای را به اجرا گذارد
  فیسبوک همچنان صفحات داعش و القاعده را بازنشر می‌کند
  تقویم روز ارتباطات/ خاطرات و سفرنامه های ژورنالیستی
  گرایش فزاینده کودکان و نوجوانان آلمان در استفاده از اینترنت
  تعاون آنلاین/ رئالیسم تعاون‌گرایی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38641صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگاریسه شنبه، 31 اردیبهشت 1398 - 15:46
حمایت ۶۰۰ میلیون دلاری دولت فدرال از رسانه‌های کانادایی در آستانه انتخابات
جاستین ترودو اخیرا لایحه‌ای را پیشنهاد داده تا اعتباری به ارزش ۶۰۰ میلیون دلار از پول مالیات‌دهندگان تامین شده و بعنوان اعتبارات مالیاتی و سایر امتیازات به رسانه‌های کانادایی اعطا شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| جاستین ترودو اخیرا لایحه‌ای را پیشنهاد داده تا اعتباری به ارزش ۶۰۰ میلیون دلار از پول مالیات‌دهندگان تامین شده و بعنوان اعتبارات مالیاتی و سایر امتیازات به رسانه‌های کانادایی اعطا شود.
 
 به گزارش شارا به نقل از تلگراف، لایحه مذکور که با هدف “حمایت از رسانه‌های کانادایی” در عصر دیجیتال است، احتمالا در ماه‌های آتی پیش از انتخابات سراسری ماه اکتبر به تصویب پارلمان کانادا می‌رسد.
 
 پیش بینی می شود که لایحه ای که این طرح را معرفی می کند، مجلس کانادا را در چند ماه آینده، پیش از انتخابات عمومی ماه اکتبر به تصویب برسد.
 به گفته اپوزیسیون محافظه کار این طرح آزاد بیان روزنامه نگاران را به خطر می اندازد و کانادا را به سوی دولتی کردن رسانه‌ها سوق می‌دهد.
 
 
 پی‌یر پوالیور، از نمایندگان محافظه‌کار در این رابطه گفت: به نظرم زمانبندی جاستین ترودو، بسیار هوشمندانه است. او این را تبدیل به یک مساله انتخاباتی برای رسانه‌های کانادایی کرد.
 
 مفهوم تلاش او این است که “به من کمک کنید دوباره انتخاب شوم تا من هم کیسه‌ای پر پول به شما بدهم. اگر شما بگذارید من شکست بخورم، خودتان باید هزینه‌هایتان را پرداخت کنید.
 
 
 “براساس این طرح، توزیع اعتبار مذکور با تصمیم هیاتی مستقل از اعضای “جامعه خبری و روزنامه‌نگاری” منتصب از سوی دولت تعیین خواهد شد.
 
 وی افزود: ترودو قصد دارد تا تعریفی از روزنامه‌نگاری قابل قبول ارائه کند و بعد پول را به کسانی بدهد که در چارچوب این تعریف بگنجند. این در بلند مدت باعث می‌شود تا گروه وابسته‌ای از روزنامه‌نگارانی با تفکر لیبرال به وجود آید که تمایل زیادی برای نگه داشتن لیبرال‌ها در قدرت داشته باشند.
 
 به گفته رسانه هدهد، با این حال وزیر دارایی کانادا تاکید دارد هدف این ابتکار عمل به “حفاظت از نقش حیاتی رسانه‌های خبری مستقل در دموکراسی ما” است و به نجات رسانه‌های کانادایی محلی که در عصر محتوای دیجیتال در تنگنا هستند، کمک می‌کند.

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ خاطرات و سفرنامه های ژورنالیستی


  تقویم روز ارتباطات/ روزی که ایران اصول ژورنالیسم حرفه ای را به اجرا گذارد


  "نه" بزرگ ۸ بنگاه جهانی روابط عمومی به دولت هنگ کنگ


  انتصاب مدیر روابط عمومی دانشگاه مذاهب اسلامی کشور


  احساسات، کاپیتالیسم و رسانه جمعی


  آخرین خبر/2/ کنفرانس روابط عمومی، تجربه محور می شود


  20 کنفرانس جالب بازاریابی در سال 2020


  انتخاب هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاه های اجرایی بجنورد


  آخرین خبر/ کنفرانس روابط عمومی، تجربه محور می شود


  مدیرکل روابط عمومی شهرداری مشهد: روابط عمومی باید تعریف مشخص و واضحی داشته باشد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ارسال مقاله به شانزدهمین کنفرانس روابط عمومی ایران