درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
شنبه، 30 شهریور 1398 - 03:53   

روزنامه آمریکایی اکسپرس با مخاطبانش خداحافظی کرد

  روزنامه آمریکایی اکسپرس با مخاطبانش خداحافظی کرد


ادامه ادامه مطلب یک

20 کنفرانس جالب بازاریابی  در سال 2020

  20 کنفرانس جالب بازاریابی در سال 2020


ادامه ادامه مطلب دو

انتصاب مدیر روابط عمومی دانشگاه مذاهب اسلامی کشور

  انتصاب مدیر روابط عمومی دانشگاه مذاهب اسلامی کشور


ادامه ادامه مطلب سه

بانک رفاه به مشتری مداری می‌اندیشد

  بانک رفاه به مشتری مداری می‌اندیشد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  همزمان با راهپیمایی ۱۵۰۰ نفری کارکنان، آمازون از امضای پیمان اقلیم خبر داد
  روزنامه آمریکایی اکسپرس با مخاطبانش خداحافظی کرد
  توییتر حساب کاربری سعود القحطانی را بست
  اینستاگرام تبلیغات لاغری و جراحی زیبایی را محدود می‌کند
  تبلیغات و تبلیغات محیطی
  تقویم روز ارتباطات/ روزی که ایران اصول ژورنالیسم حرفه ای را به اجرا گذارد
  فیسبوک همچنان صفحات داعش و القاعده را بازنشر می‌کند
  تقویم روز ارتباطات/ خاطرات و سفرنامه های ژورنالیستی
  گرایش فزاینده کودکان و نوجوانان آلمان در استفاده از اینترنت
  تعاون آنلاین/ رئالیسم تعاون‌گرایی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38638صفحه نخست » خبر یکسه شنبه، 31 اردیبهشت 1398 - 15:36
ارتقاء سطح روابط عمومی شهرداری های استان تهران با ابلاغ استاندار تهران کلید خورد
استاندار تهران با ابلاغ ۱۰ بند در راستای ارتقاء کیفی جایگاه روابط عمومیها به شهرداران استان تهران از طریق معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران بر ضرورت هویت بخشی به فعالیت روابط عمومی ها تاکید کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| استاندار تهران با ابلاغ ۱۰ بند در راستای ارتقاء کیفی جایگاه روابط عمومیها به شهرداران استان تهران از طریق معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران بر ضرورت هویت بخشی به فعالیت روابط عمومی ها تاکید کرد.


به گزارش شارا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، ۱۰ بند ابلاغ شده از سوی استاندار تهران به این شرح است ؛

- بکارگیری نیروهای متخصص، پویا، فعال و متعهد به عنوان مدیر و کارشناس در واحدهای روابط عمومی شهرداری ها.

- پرهیز از جابجایی مکرر مدیران روابط عمومی شهرداری ها و انجام مصاحبه های تخصصی اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران قبل از عزل و نصب ایشان.

-ارتقاء سطح فعالیت روابط عمومی شهرداری ها و امکان سنجی لازم برای انجام امور تخصصی در معیت شهرداران وتحقق شاخص پراهمیت اطلاع رسانی مطابق با شرایط کنونی.

-ارتقاء و افزایش سطح کیفی امکانات سمعی و بصری و تجهیزات لازم برای فعالیت در فضا های سایبری ومجازی جهت پوشش خبری شایسته در بزنگاه های رسانه ای توسط واحد روابط عمومی شهرداری ها.

- نظر به تخصصی بودن فرآیند اطلاع رسانی و بهره گیری از ظرفیت پایگاه اطلاع رسانی، مقتضی است شرایط مدیریت عملیاتی پایگاه اطلاع رسانی شهرداریها بدون دخالت افراد غیر متخصص و با نظارت مستقیم مدیران روابط عمومی شهرداری ها محقق گردد.

- نظر به هماهنگی بهنگام مدیران روابط عمومی با شهرداران، مقتضی است در خصوص اختصاص مکان مناسب برای استقرار واحد روابط عمومی در حوزه شهردار اقدام لازم معمول نمایند.

- با توجه به شرح وظایف ابلاغی روابط عمومی در شهرداریها و مشخص بودن اقدامات لازم الاجرا می بایست فعالیت های واحد روابط عمومی از معاونت فرهنگی واجتماعی شهرداری جدا و از بروز موازی کاری این دو حوزه جدا خودداری شود.

- با توجه به سطح بندی و درجه شهرداریها و نظر به سطح کیفی فعالیت روابط عمومی ها در خصوص تقویت حوزه بین الملل در شهرداری هایی که دارای ظرفیت های تجاری و توریسم هستند اقدام و با بهره گیری از شرایط مشورتی مدیران روابط عمومی امکان ارتقاء سطح فعالیت روابط عمومی را فراهم آورید.

- با توجه به لزوم وحدت رویه در فرآیند اقدامات سازمانی و تشکیلاتی مدیران روابط عمومی در جلسات هماهنگی شورای معاونین شهرداری ها، از ظرفیت تجربی و بازخوردهای عمومی برداشت شده و توسط آن واحد در تصمیم سازیها بهره لازم گرفته شود.

- با توجه به آسیب شناسی صورت گرفته درخصوص عملکرد واگرایی پایگاه های اطلاع رسانی شهرداری ها، مقرر شود با محوریت دفتر فناوری اطلاعات و اداره کل روابط عمومی وامور بین الملل استانداری امکان سنجی لازم با رویکرد تخصصی جهت ارائه پنل در زیر پروتال استانداری ویژه شهرداری های استان تهران صورت پذیرد تا حدالمقدور از موازی کاری و اقدامات غیرتخصصی جلوگیری شود.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ خاطرات و سفرنامه های ژورنالیستی


  تقویم روز ارتباطات/ روزی که ایران اصول ژورنالیسم حرفه ای را به اجرا گذارد


  "نه" بزرگ ۸ بنگاه جهانی روابط عمومی به دولت هنگ کنگ


  انتصاب مدیر روابط عمومی دانشگاه مذاهب اسلامی کشور


  احساسات، کاپیتالیسم و رسانه جمعی


  آخرین خبر/2/ کنفرانس روابط عمومی، تجربه محور می شود


  20 کنفرانس جالب بازاریابی در سال 2020


  انتخاب هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاه های اجرایی بجنورد


  آخرین خبر/ کنفرانس روابط عمومی، تجربه محور می شود


  مدیرکل روابط عمومی شهرداری مشهد: روابط عمومی باید تعریف مشخص و واضحی داشته باشد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ارسال مقاله به شانزدهمین کنفرانس روابط عمومی ایران