درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
شنبه، 30 شهریور 1398 - 03:37   

روزنامه آمریکایی اکسپرس با مخاطبانش خداحافظی کرد

  روزنامه آمریکایی اکسپرس با مخاطبانش خداحافظی کرد


ادامه ادامه مطلب یک

20 کنفرانس جالب بازاریابی  در سال 2020

  20 کنفرانس جالب بازاریابی در سال 2020


ادامه ادامه مطلب دو

انتصاب مدیر روابط عمومی دانشگاه مذاهب اسلامی کشور

  انتصاب مدیر روابط عمومی دانشگاه مذاهب اسلامی کشور


ادامه ادامه مطلب سه

بانک رفاه به مشتری مداری می‌اندیشد

  بانک رفاه به مشتری مداری می‌اندیشد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  همزمان با راهپیمایی ۱۵۰۰ نفری کارکنان، آمازون از امضای پیمان اقلیم خبر داد
  روزنامه آمریکایی اکسپرس با مخاطبانش خداحافظی کرد
  توییتر حساب کاربری سعود القحطانی را بست
  اینستاگرام تبلیغات لاغری و جراحی زیبایی را محدود می‌کند
  تبلیغات و تبلیغات محیطی
  تقویم روز ارتباطات/ روزی که ایران اصول ژورنالیسم حرفه ای را به اجرا گذارد
  فیسبوک همچنان صفحات داعش و القاعده را بازنشر می‌کند
  تقویم روز ارتباطات/ خاطرات و سفرنامه های ژورنالیستی
  گرایش فزاینده کودکان و نوجوانان آلمان در استفاده از اینترنت
  تعاون آنلاین/ رئالیسم تعاون‌گرایی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38619صفحه نخست » گردهمایی های روابط عمومیدوشنبه، 30 اردیبهشت 1398 - 16:25
مدیرعامل بانک رفاه: نقش روابط عمومی در تعالی سازمان
مدیر عامل بانک رفاه گفت: حوزه روابط عمومی علاوه براینکه زبان گویای سازمان در عرصه اجتماع و حافظ منافع آن نزد افکار عمومی جامعه است، در بعد درون سازمانی و تلطیف فضای آن نقش ویژه و مهمی ایفا می کند. این حوزه در درون سازمان منجر به ایجاد تقارن اطلاعاتی و گفتمان سازمانی، همگرایی و انسجام می شود و فرهنگ سازمان را تقویت می بخشد.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیر عامل بانک رفاه گفت: حوزه روابط عمومی علاوه براینکه زبان گویای سازمان در عرصه اجتماع و حافظ منافع آن نزد افکار عمومی جامعه است، در بعد درون سازمانی و تلطیف فضای آن نقش ویژه و مهمی ایفا می کند. این حوزه در درون سازمان منجر به ایجاد تقارن اطلاعاتی و گفتمان سازمانی، همگرایی و انسجام می شود و فرهنگ سازمان را تقویت می بخشد.


به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک رفاه، دکتر سهمانی در مراسم گرامیداشت روز روابط عمومی که 29 اردیبهشت ماه سالجاری در هتل المپیک و با حضور اساتید مطرح و چهره های ماندگار عرصه مدیریت رسانه، ارتباطات و اطلاع رسانی نظیر پروفسور بیان، پروفسور فرهنگی، دکتر افخمی و تنی چند از اندیشمندان و فعالان صنعت روابط عمومی و رسانه توسط انجمن متخصصان روابط عمومی برگزار شد با بیان این مطلب و گرامیداشت روز روابط عمومی گفت: امروزه نقش و جایگاه روابط عمومی ها بیش از گذشته احساس می‌شود؛ به ویژه این نقش و جایگاه در نظام بانکداری بسیار محسوس و تاثیرگذار است.


مدیرعامل بانک رفاه کارگران با بیان اینکه نظام بانکی به واسطه ماهیت ویژه خود و تعامل با طیف متنوعی از اقشار جامعه، بیش از هر زمان دیگری و بیش از سایر سازمان ها نیازمند حمایت، تعامل و همیاری صنعت رسانه و روابط عمومی است خاطر نشان کرد: دراین مسیر دست فعالان عرصه رسانه و روابط عمومی را به گرمی می فشاریم و بیش از پیش از ظرفیت های این حوزه بهره مند خواهیم شد.

 


دکتر سهمانی با تصریح اینکه روابط عمومی یکی از مهم ترین بازیگران عصر ارتباطات و اطلاعات است اظهار داشت: به عنوان یکی از مدیران نظام بانکی اذعان می کنم که مدیران عالی برای دست یابی به اهداف سازمانی خود باید از ابزار روابط عمومی به منظور اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مخاطبان در راستای ارتقای شفافیت و پاسخگویی به خوبی استفاده نمایند.


وی در خاتمه از روابط عمومی به منزله بازویی قوی برای ارائه مشورت و راهکار به مدیران ارشد سازمان یاد و تصریح کرد: مدیران عالی سازمان ها می توانند از ظرفیت روابط عمومی برای بهبود مستمر سازمان خود استفاده کنند.


در این مراسم فعالان و اندیشمندان عرصه ارتباطات و مدیریت از جمله پروفسور بیان به ارائه نکاتی درخصوص حوزه روابط عمومی پرداختند.


در خاتمه مراسم همچنین از دکتر سهمانی به پاس حمایت های بی دریغ در راستای اعتلاء و توسعه روابط عمومی، تقدیر به عمل آمد.

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ خاطرات و سفرنامه های ژورنالیستی


  تقویم روز ارتباطات/ روزی که ایران اصول ژورنالیسم حرفه ای را به اجرا گذارد


  "نه" بزرگ ۸ بنگاه جهانی روابط عمومی به دولت هنگ کنگ


  انتصاب مدیر روابط عمومی دانشگاه مذاهب اسلامی کشور


  احساسات، کاپیتالیسم و رسانه جمعی


  آخرین خبر/2/ کنفرانس روابط عمومی، تجربه محور می شود


  20 کنفرانس جالب بازاریابی در سال 2020


  انتخاب هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاه های اجرایی بجنورد


  آخرین خبر/ کنفرانس روابط عمومی، تجربه محور می شود


  مدیرکل روابط عمومی شهرداری مشهد: روابط عمومی باید تعریف مشخص و واضحی داشته باشد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ارسال مقاله به شانزدهمین کنفرانس روابط عمومی ایران