درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 18:19   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX
  نوآورترین شرکت‌های جهان در سال 2024
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38593صفحه نخست » انتصابات روابط عمومیدوشنبه، 30 اردیبهشت 1398 - 11:48
انصاری جایگزین شجاعی کیاسری در روابط عمومی وزارت کشور شد
وزیر کشور در حکمی محمدحسن جابری انصاری، را به عنوان سرپرست جدید مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل منصوب کرده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| وزیر کشور در حکمی محمدحسن جابری انصاری، را به عنوان سرپرست جدید مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل منصوب کرده است.

به گزارش شارا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، در تقدیرنامه رحمانی فضلی وزیر کشور خطاب به سید رمضان شجاعی کیاسری آمده است؛ اینک که پس از یک دوره فعالیت بی وقفه و مستمر در مسئولیت رئیس مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور مصمم به ادامه خدمت در سایر عرصه های کار و تلاش هستید، ضمن تقدیر و ارج گذاری به زحمات صادقانه و مجدانه جنابعالی در طول تصدی مسئولیت یاد شده که بحمدا... منشاء اثر و خدمات خوبی در حوزه اطلاع رسانی و مراودات بین المللی وزارت کشور شده است، بهروزی و توفیق بیش از پیشتان را در تداوم خدمت به مردم عزیز و اعتلای اسلام و کشور از درگاه پرورگار قادر متعال خواستارم.


همچنین در مراسمی در جمع مدیران و کارکنان مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور که با حضور جواد ناصریان معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور و سید نجیب حسینی مشاور وزیر کشور و مسئول هماهنگی حوزه وزارتی برگزار شد، شجاعی کیاسری رئیس پیشین مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور مورد تکریم قرار گرفت.

جواد ناصریان معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور در این مراسم، ضمن اشاره به اینکه دوران حضور شجاعی کیاسری در مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل دوران خوبی بود و مجموعه وزارتخانه از تجربیات و شخصیت وی بهره مند شد، افزود: بنیه کارشناسی و تجربه طولانی مدیریت در صداوسیما و همچنین دو دوره حضور پیوسته و مؤثر شجاعی کیاسری در مجلس شورای اسلامی موجب شد تا وی بتواند در وزارت کشور مؤثر واقع شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور، با اشاره به اینکه در دوره حضور شجاعی کیاسری در وزارت کشور مأموریتهای وسیعی به وزارت کشور محول شد، ضمن مرور شاخص ترین و بارزترین این مأموریتها و حضور فعال مرکز اطلاع رسانی در آن، به تشکیل دبیرخانه ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور و همچنین دبیرخانه کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیلزده این ستاد به عنوان آخرین مأموریت فوق العاده ارجاعی به مرکز اطلاع رسانی در دوران ریاست شجاعی کیاسری و اهمیت و حجم وسیع این مأموریت ها پرداخت و گفت: در غیاب ستاد اطلاع رسانی، آثار روانی و تبلیغی مشکلات اقتصادی، آرامش عمومی را با اشکال مواجه کرده بود که خوشبختانه با تدبیر رئیس محترم جمهور و تشکیل این ستاد و سپردن آن به وزارت کشور و با تلاش وزیر محترم کشور و سایر اعضای ستاد، و نقش آفرینی آقای شجاعی کیاسری به عنوان دبیر ستاد، شرایط تا حدود قابل توجهی اصلاح شد.


رئیس شورای فرهنگی وزارت کشور ضمن ابرازامیدواری برای توفیق شجاعی در مسئولیتهای بعدی، بر ادامه بهره مندی از خدمات و تجارب سید رمضان شجاعی کیاسری تاکید کرد.


ناصریان در ادامه با مرور روند منجر به تعیین سرپرست جدید مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور گفت: برای ریاست این مرکز نیازمند فردی پای کار و باتجربه بودیم که بتواند اجماعی در مجموعه ایجاد کند و جمع بندی وزارت کشور این بود که شخص آقای انصاری این شرایط را دارد و می تواند همانند حوزه های قبلی موفق و پرتلاش باشد و از همه می خواهم به وی کمک کنند.


ناصریان تصریح کرد: در شرایط کنونی یکی از حوزه های بسیار موثر حوزه اطلاع رسانی و امور بین الملل است و امیدواریم در کنار هم مانند یک خانواده به مأموریت های خود عمل کنیم.

در ادامه سید نجیب حسینی مشاور وزیر کشور و مسئول هماهنگی حوزه وزارتی با اشاره به اینکه کارهای دفتر وزیر کارهای لحظه ای است و نمی توان کار امروز را به فردا واگذار کرد، از زحمات بی دریغ رئیس مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور قدردانی کرد و گفت: این مرکز در بخش های مختلف خود، همکاران خوب، پرتلاش و بسیار مطلعی دارد.

مشاور وزیر کشور ادامه داد: شجاعی کیاسری در گذشته جز نیروهای بسیار فرهیخته، پرتلاش و زحمت کش وزارت کشور بودند و دوران طلایی در مجلس آن هم کمیسیون فرهنگی داشتند که با اینکه کار سختی داشتند اما بسیار نقش آفرینی داشته و موثر بودند. من هم از شاگردانشان در دوران مجلس بودم.


حسینی همچنین ضمن قدردانی از زحمات سید رمضان شجاعی کیاسری در دوران ریاست مرکز اطلاع رسانی یادآور شد: در طول مدت حضور ایشان در این مرکز، موضوعات متعددی مستلزم نقش آفرینی وزارت کشور درتعامل با افکار عمومی بود و از ابتدای امسال هم با توجه به وقوع سیل، نیاز بیشتری به اطلاع رسانی بود و کارها فشرده تر و لحظه ای بود، با این حال آقای شجاعی در هر شرایط، با روی باز و با کمال میل کمک کردند و این شرایط نشان دهنده جوهره خدمت رسانی در ایشان و همکاران این مرکز است.

در ادامه این مراسم، شجاعی کیاسری در سخنانی، حضور در مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور را فرصت شایسته ای برای خدمت برشمرد و از اعتماد دکتر رحمانی فضلی وزیر کشور در طول سال های همکاری قدردانی کرد. شجاعی کیاسری با یادآوری اینکه در دوره ای که مدیرکل صدا و سیمای مازندران شدم معارفه بنده را دکتر رحمانی فضلی انجام داد و پس از آن سالهای سال با ایشان همکاری و رفاقت داشتم، افزود: وزیر کشور همین قاطعیت و اقتدار مدیریتی را از همان ابتدا داشت و اگر فردی درک و فهم کاملی از مدیریت و اقتدار کاری ایشان نداشته باشد نمی تواند تا انتهای مسیر با دکتر رحمانی فضلی همراهی کند.

وی اشاره کرد: وزیر کشور خود را وقف انجام مسئولیتها و کار کرده است و برای این کار به صورت حداکثری و تمام وقت مشغول اعمال مدیریت است و باورمند است و در حقیقت، وقتی تدابیر و دستورات وزیر کشور را اجرا می کنیم، در واقع رویکردهای مد نظر و مورد نیاز کشور را دنبال می کنیم.


شجاعی کیاسری در بخش دیگری از سخنان خود گفت: از تک تک کارکنان مرکز که در طول این مدت همکاری صمیمانه ای داشتند تشکر می کنم. به هر ترتیب، بخش مهمی از تجربه اداری و کاری من اینجا در وزرات کشور و در این مرکز رقم خورد. وی با اشاره به تشبیه مدیران به مستأجر و کارمندان به صاحب خانه گفت: کارمندان پایه و اساس کار وزارتخانه را شکل می دهند .


وی تصریح کرد: طبیعتاً برای جایگزین بنده باید فردی از این مجموعه که تجربه، صداقت و وجدان کاری دارد، انتخاب می شد که در نهایت با نظر وزیر کشور، آقای انصاری انتخاب شد ویکی از دلایل این انتخاب، شاید اهمیت ویژه عرصه اطلاع رسانی برای ایشان است، گرچه بخش های روابط عمومی و بین الملل هم جایگاه ویژه و خاص خود را دارند.

در پایان این مراسم انصاری سرپرست جدید مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل با تاکید بر اینکه در دوره حضور در مسؤولیت، حتماً با جدیت و تلاش وافر در جهت اهداف وزارت کشور حرکت خواهیم کرد و ضمن قدردانی از تجارب و تلاش های معاونین مرکز گفت: حداکثر استفاده را از ظرفیت معاونین و همکاران مرکز دنبال خواهیم کرد.


وی با تاکید بر اینکه رویکرد اصلی مرکز، ادامه مسیری است که از پیش آغاز شده و مورد ریل گذاری کیفی قرار گرفته است، افزود: حضور آقای شجاعی کیاسری موجب شد؛ حدود مأموریت های مورد انتظار از مرکز تا میزان زیادی مشخص شود و امیدواریم با کمک دوستان این مسیر را ادامه دهیم.


انصاری یادآور شد: کشور در شرایط خاصی است و مأموریت تمام دستگاه ها در جهت تقویت همبستگی، انسجام داخلی و افزایش اقتدار ملی در کشور است و از مجموعه وزارت کشور، در این جهت نقش آفرینی ویژه ای مورد انتظار است.


وی با تاکید بر اینکه رویکرد ما در عرصه روابط عمومی و اطلاع رسانی، صرفاً انعکاس اقدامات وزارت کشور نیست بلکه اولویت اصلی، نقش آفرینی در جهت شکل گیری افکار عمومی همراه با طمأنینه، واقع بینی و آرامش است.


سرپرست مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل افزود: وزارت کشور به عنوان وزارت خانه مادر، منشاء و مبدأ اقدامات متعدد و پر اثری است ولی انعکاس این اقدامات در فضای رسانه ای سطح اول کار مرکز اطلاع رسانی است، اما آنچه که بایستی مورد توجه قرار گیرد، نحوه مواجهه با افکار عمومی در انعکاس این اقدامات است.


سرپرست جدید مرکز اطلاع رسانی وامور بین الملل با اشاره زحمات و تلاش های مدیران سابق حوزه بین الملل وزارت کشور، از جمله آقایان جمعه ای، دین پرست و شجاعی کیاسری گفت: با توجه به تلاش های انجام شده در این عرصه، در بخش بین الملل، رویکردهای اصلی و مسیر کار تا حد زیادی روشن است و بایستی با جدیت این مسیر را دنبال کرد.


انصاری با اشاره به شرایط تحمیلی بر کشور و فشارهای خارجی موجود، پیگیری افزایش حجم مبادلات تجاری با همسایگان را از اولویت های این مسیر بر شمرد که تحقق آن مستلزم تلاش بیش از پیش همکاران حوزه معاونت بین الملل است.
وی افزود: افزایش تجارت با ۱۵ کشور همسایه از طریق ۱۶ استان مرزی برای مقابله با تحریمها یکی از برنامه هاست که در این جهت، برنامه هایی همچون نشست های منطقه ای استانداران با سفرای ایران در کشور های همسایه، استفاده از ظرفیت دفاتر استانی وزارت امور خارجه مورد توجه قرار خواهد گرفت.


انصاری در همین زمینه خاطرنشان کرد: نقش آفرینی استانداری ها در کمیسیون های مشترک همکاری های اقتصادی ایران با طرف های خارجی، تمرکز بخشیدن به مکانیزم ارتباطی وزارت خارجه با وزارت کشور، ارزیابی نهادمند نتایج حاصل از سفرهای خارجی قبلی در سطوح مختلف صف و ستاد وزارت کشور و تمرکز بر هدفمندسازی و اثر بخشی مضاعف سفرهای پیش رو، تنقیح و پیگیری روش مند اسناد مبادله شده در همکاری های بین المللی وزارت کشور و استانداری ها با دیگر کشورها و و همچنین افزایش تعامل با حوزه های مختلف وزارت کشور برای غنابخشی به همکاری ها و گسترش آن از دیگر اقدامات موثری دانست که با یاری خداوند درمعاونت بین الملل مرکز دنبال خواهد شد.

گفتنی است؛ وزیر کشور در حکمی محمدحسن جابری انصاری، را به عنوان سرپرست جدید مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل منصوب کرده است.

در این حکم آمده است؛ با عنایت به مراتب تعهد و سوابق مؤثر در حوزه اطلاع رسانی، به موجب این حکم، جنابعالی را به عنوان سرپرست مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور، منصوب می نمایم.


برقراری ارتباط و همکاری پویا با اصحاب رسانه، تعامل با شورای اطلاع رسانی دولت، پاسخگویی به هنگام و متقن به موارد مطروحه در رسانه ها و فضای مجازی و پیگیری و انجام شایسته امور مربوط به مراودات و تعاملات بین المللی از جمله اموری است که انتظار دارد در راستای سیاست ها و برنامه های دولت تدبیر و امید با تلاش و برنامه ریزی مناسب و شایسته نسبت به تحقق آن اهتمام نمائید.


گفتنی است، شجاعی کیاسری در پی استعفا از ریاست مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور، به عنوان دبیر ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور و دبیر کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیلزده، فعالیت خواهد کرد.


 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد