درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
شنبه، 30 شهریور 1398 - 03:35   

روزنامه آمریکایی اکسپرس با مخاطبانش خداحافظی کرد

  روزنامه آمریکایی اکسپرس با مخاطبانش خداحافظی کرد


ادامه ادامه مطلب یک

20 کنفرانس جالب بازاریابی  در سال 2020

  20 کنفرانس جالب بازاریابی در سال 2020


ادامه ادامه مطلب دو

انتصاب مدیر روابط عمومی دانشگاه مذاهب اسلامی کشور

  انتصاب مدیر روابط عمومی دانشگاه مذاهب اسلامی کشور


ادامه ادامه مطلب سه

بانک رفاه به مشتری مداری می‌اندیشد

  بانک رفاه به مشتری مداری می‌اندیشد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  همزمان با راهپیمایی ۱۵۰۰ نفری کارکنان، آمازون از امضای پیمان اقلیم خبر داد
  روزنامه آمریکایی اکسپرس با مخاطبانش خداحافظی کرد
  توییتر حساب کاربری سعود القحطانی را بست
  اینستاگرام تبلیغات لاغری و جراحی زیبایی را محدود می‌کند
  تبلیغات و تبلیغات محیطی
  تقویم روز ارتباطات/ روزی که ایران اصول ژورنالیسم حرفه ای را به اجرا گذارد
  فیسبوک همچنان صفحات داعش و القاعده را بازنشر می‌کند
  تقویم روز ارتباطات/ خاطرات و سفرنامه های ژورنالیستی
  گرایش فزاینده کودکان و نوجوانان آلمان در استفاده از اینترنت
  تعاون آنلاین/ رئالیسم تعاون‌گرایی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38570صفحه نخست » خبر یکیکشنبه، 29 اردیبهشت 1398 - 15:46
نشست شورای هماهنگی روابط عمومی‌ دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر
استاندار بوشهر، با بیان اینکه روابط عمومی ‌ها خط مقدم مقابله با جنگ روانی دشمن محسوب می‌شوند گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر ضمن تامین منابع مالی و تجهیزاتی، توجه ویژه‌ای به تحقق مطالبات روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| استاندار بوشهر، با بیان اینکه روابط عمومی ‌ها خط مقدم مقابله با جنگ روانی دشمن محسوب می‌شوند گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر ضمن تامین منابع مالی و تجهیزاتی، توجه ویژه‌ای به تحقق مطالبات روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر کنند.

به گزارش شارا، عبدالکریم گراوند ظهر امروز در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی‌ دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر، با گرامیداشت روز روابط عمومی و ارتباطات، جایگاه این حوزه را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی نقش بی بدیلی در نشان دادن کارآمدی و یا ناکارآمدی دستگاه‌ها دارند.

وی، روابط عمومی را آینه تمام عیار توفیق یا عدم توفیق، کارآمدی یا ناکارآمدی سازمان‌ها و ادارات دانست و تصریح کرد: سازمان و اداره‌ای می‌تواند موفق باشد که روابط عمومی‌ها توانمند، قوی و با برنامه داشته باشد.

استاندار بوشهر، هدف از تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی‌ها را هم‌افزایی، تعامل و برنامه‌ریزی دانست و افزود:شورای هماهنگی روابط عمومی‌ها راهکارهای لازم برای بهبود شیوه‌های اطلاع رسانی را ارائه کند که خدمات دولت در بخش‌های مختلف دیده شود.

گراوند، شان و منزلت خبرنگاران و روابط عمومی‌ها را بسیار مهم و بالا دانست و بیان کرد: ضمن تامین تجهیزات، امکانات و منابع مالی روابط عمومی‌ها، ولی نباید حل مشکلات روابط عمومی‌ها را با منابع مالی گره خورده شود چراکه این تفکر، با اهداف روابط‌ عمومی‌ها بسیار فاصله دارد.

وی، با تاکید بر توجه به خلاقیت و نوآوری در ارائه شیوه‌های اطلاع رسانی از سوی روابط عمومی‌ها خاطر نشان کرد: خلاقیت و ایده‌های نو زمینه ساز حل مشکلات در بخش‌های گوناگون است.

استاندار بوشهر، بر ارائه خلاقیت و نوآوری، آشنایی با ایده‌های جدید، اطلاع رسانی به‌موقع، استفاده از شیوه‌های نوین در اطلاع رسانی، بیان واقعیت‌ها بدون کم و کاست و آموزش تاکید کرد.

گراوند با بیان اینکه روابط عمومی‌ها باید در کنار مدیران و نه درحاشیه باشند افزود:روابط عمومی ادارات باید در بدترین شرایط، کارآمدی سازمان را بیان کند.

وی، با تاکید بر این نکته که مدیران دستگاه‌های اجرایی، باید روابط عمومی‌ها را چشم بینای خود برای ایجاد سرمایه اجتماعی بدانند تصریح کرد: درشرایطی که دشمن از جنگ تبلیغاتی و رسانه‌ای به عنوان جاده صاف کن استفاده می‌کند باید دقیق‌تر از گذشته در جهت دادن افکار عمومی و کارآمد جلوه دادن نظام عمل کنیم.

استاندار بوشهر، تعامل با رسانه‌ها و بیان عملکرد دولت را یکی از فاکتورهای ارزیابی مدیران دستگاه‌های اجرایی دانست و افزود:روابط عمومی‌ها باید با بیان موفقیت‌ها و عملکردهای دستگاه‌ها افکارعمومی را مدیریت و در جامعه امید آفرینی کنند.

گراوند با بیان اینکه روابط عمومی‌ها خط مقدم مقابله با جنگ روانی دشمن محسوب می‌شوند گفت:روابط عمومی‌ها با کارکرد درست خود می‌توانند به عنوان خط مقدم درجنگ روانی دشمن با تبیین کارکرد دولت و تزریق امید به جامعه دولت و نظام را یاری کنند.

وی به اعتبارات مصوب سفر رئیس جمهور به استان بوشهر پرداخت و با اشاره به تخصیص 2035 میلیارد تومان اعتبار در این سفر افزود:روابط عمومی دستگاه‌ها باید پروژه‌هایی که از این محل اجرا می‌شود را به جامعه هدف معرفی کنند.

استاندار بوشهر با تاکید بر نقش مهم اطلاع رسانی به موقع به جامعه خاطر نشان کرد: اگر خدمات و اجرای طرح‌ها و برنامه‌‌ها به‌موقع اطلاع رسانی نشود هر چند کار مثبت انجام شده، ولی عملکرد دستگاه‌های اجرایی ضعیف جلوه داده می‌شود.

 

 در این آیین روابط عمومی های دانشگاه علوم پزشکی، آموزش و پرورش استان ، راهداری و حمل و نقل جاده ای، فنی و حرفه ای، استاندارد وتحقیقات صنعتی، فرمانداری جم، شرکت آب و فاضلاب، دامپزشکی، بنیاد مسکن و شرکت توزیع برق به عنوان برتر شناخته شدند.

همچنین از روابط عمومی های فرمانداری گناوه، تعاون،کارو رفاه اجتماعی، جمعیت هلال احمر، گاز، صنعت،معدن و تجارت و امور مالیاتی و فرمانداری بوشهر به عنوان فعال تقدیر شد.

گفتنی است با اهدا لوح و جوایزی از مسوولان این روابط عمومی ها تجلیل شد ؛ مصطفی ارجمند مدیر روابط عمومی فرمانداری جم و مجید اجرایی مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر است که در این آیین مورد تقدیر قرار گرفتند .


 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ خاطرات و سفرنامه های ژورنالیستی


  تقویم روز ارتباطات/ روزی که ایران اصول ژورنالیسم حرفه ای را به اجرا گذارد


  "نه" بزرگ ۸ بنگاه جهانی روابط عمومی به دولت هنگ کنگ


  انتصاب مدیر روابط عمومی دانشگاه مذاهب اسلامی کشور


  احساسات، کاپیتالیسم و رسانه جمعی


  آخرین خبر/2/ کنفرانس روابط عمومی، تجربه محور می شود


  20 کنفرانس جالب بازاریابی در سال 2020


  انتخاب هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاه های اجرایی بجنورد


  آخرین خبر/ کنفرانس روابط عمومی، تجربه محور می شود


  مدیرکل روابط عمومی شهرداری مشهد: روابط عمومی باید تعریف مشخص و واضحی داشته باشد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ارسال مقاله به شانزدهمین کنفرانس روابط عمومی ایران