درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
شنبه، 30 شهریور 1398 - 03:39   

روزنامه آمریکایی اکسپرس با مخاطبانش خداحافظی کرد

  روزنامه آمریکایی اکسپرس با مخاطبانش خداحافظی کرد


ادامه ادامه مطلب یک

20 کنفرانس جالب بازاریابی  در سال 2020

  20 کنفرانس جالب بازاریابی در سال 2020


ادامه ادامه مطلب دو

انتصاب مدیر روابط عمومی دانشگاه مذاهب اسلامی کشور

  انتصاب مدیر روابط عمومی دانشگاه مذاهب اسلامی کشور


ادامه ادامه مطلب سه

بانک رفاه به مشتری مداری می‌اندیشد

  بانک رفاه به مشتری مداری می‌اندیشد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  همزمان با راهپیمایی ۱۵۰۰ نفری کارکنان، آمازون از امضای پیمان اقلیم خبر داد
  روزنامه آمریکایی اکسپرس با مخاطبانش خداحافظی کرد
  توییتر حساب کاربری سعود القحطانی را بست
  اینستاگرام تبلیغات لاغری و جراحی زیبایی را محدود می‌کند
  تبلیغات و تبلیغات محیطی
  تقویم روز ارتباطات/ روزی که ایران اصول ژورنالیسم حرفه ای را به اجرا گذارد
  فیسبوک همچنان صفحات داعش و القاعده را بازنشر می‌کند
  تقویم روز ارتباطات/ خاطرات و سفرنامه های ژورنالیستی
  گرایش فزاینده کودکان و نوجوانان آلمان در استفاده از اینترنت
  تعاون آنلاین/ رئالیسم تعاون‌گرایی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38565صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 29 اردیبهشت 1398 - 14:44
حسینی شاهرودی: حذف بازخورد‌ها از سیستم مدیریتی مجموعه را تنبل و خرفت می کند
نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس بابیان اینکه اگر بازخورد‌ها را از سیستم مدیریتی حذف کنیم مجموعه تبدیل به سیستمی تنبل و خرفت می‌شود و درنهایت رو به افول خواهد رفت.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس بابیان اینکه اگر بازخورد‌ها را از سیستم مدیریتی حذف کنیم مجموعه تبدیل به سیستمی تنبل و خرفت می‌شود و درنهایت رو به افول خواهد رفت.

نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی گفت:
روابط عمومی به‌عنوان پیشانی و محل ارتباط دوسویه جامعه و اداره است لذا حوزه روابط عمومی مانند هوا است که اگر نباشد منجر به احساس خفگی و مردگی می‌شود.

سید حسن حسینی شاهرودی در دیدار با اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی‌های شاهرود به مناسبت هفته روابط عمومی و ارتباطات به میزبانی دفتر خود ضمن بیان اینکه روابط عمومی مدیریت چرخه اطلاعات فی‌مابین شخص و سازمان با مخاطبان و مشتریان خود است، اظهار کرد: اینکه چه حرکتی مردم را آزار و معیشت آن‌ها را تحت تأثیر قرار می‌دهد یا برعکس موجب آرامش در جامعه را فراهم می‌کند بر عهده روابط عمومی به‌عنوان پیشانی و محل ارتباط دوسویه است لذا حوزه روابط عمومی مانند هوا است که اگر نباشد منجر به احساس خفگی و مردگی می‌شود و مجموعه‌ای این شهر را اداره می‌کند که هر اتفاقی متصل به شما روابط عمومی‌ها است و مأمور به خدمت مردم هستید.


وی افزود: این ارتباط یک‌سویه نیست و به‌مانند پل دوطرفه محسوب می‌شود بنابراین روابط عمومی هر اتفاقی که در مجموعه یا سازمان اتفاق می‌افتد را مدیریت و اطلاع‌رسانی می‌کند.


نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس بابیان اینکه اگر بازخورد‌ها را از سیستم مدیریتی حذف کنیم مجموعه تبدیل به سیستمی تنبل و خرفت می‌شود و درنهایت رو به افول خواهد رفت، اضافه کرد: سقوط ناگهانی بسیاری از کارخانه‌ها به دلیل نداشتن همین بازخورد‌ها اتفاق افتاده است و درباره یک سازمان نیز همین تکلیف وجود دارد.


عضو خانه ملت بابیان اینکه ناکارآمدی یک سازمان و مجموعه، نارضایتی اغلب مردم را به دنبال خواهد داشت، بیان کرد: به دنبال این رویه، ناکارآمدی نظام اداری اتفاق خواهد افتاد که امروز همه از آن دم می‌زنند، درست مانند ماشینی که قطعات آن دچار مشکل است واین نارضایتی به حوزه‌های دیگر نیز تعمیم پیدا می‌کند.


حسینی شاهرودی بابیان اینکه سازمانی موفق است که به مخاطبان خود پاسخگو باشد، تصریح کرد: در این سازمان می‌بایست مأموریت‌ها در درون ویترین قرار داده‌شده و مشخص باشد تا بتواند مردم را راضی کند لذا سازمان‌ها باید در ابتدا این نکته را مدنظر قرار دهند که برای مشتریان ایجاد شدند و نه صرفاً برای خودشان.


وی بابیان اینکه در خصوص دولت شیشه‌ای متأسفانه کم‌عمل می‌شود، افزود: دولت‌ها در این زمینه خود را بزرگ کردند، اما چابک نشدند لذا سازمانی که این‌چنین عمل کند نمی‌تواند حرکت کند و پویایی لازم را ندارد در دنیای الکترونیک روابط عمومی‌ها می‌بایست با بهره‌گیری از این دانش شفافیت را در جامعه ایجاد و به دنبال رضایت مردم باشند.


نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس بابیان اینکه سازمانی که می‌خواهد دیده شود باید به دنبال جلب رضایت مخاطبان خود باشد، گفت: روابط عمومی منفصل کارآمدتر خواهد بود یا روابط عمومی متصل؟ در پاسخ به این پرسش باید گفت: روابط عمومی باید از توان زیرمجموعه خود استفاده و چرخه اطلاعات را مدیریت کند.


حسینی شاهرودی بابیان اینکه دادن چند پست به یک فرد روابط عمومی مشکلی که دستگاه‌ها می‌بایست به اصلاح ساختار‌های خود اقدام کنند، اظهار کرد: دولت موظف است سالانه پنج درصد پست‌ها و مأمورت‌های خود را کاهش دهد، اما تصدی‌گری و ترس از دست دادن قدرت باعث این چسبندگی می‌شود.

وی بابیان اینکه اگر بازخوردها را از سیستم مدیریتی حذف کنیم مجموعه تبدیل به سیستمی تنبل و خرفت می‌شود و درنهایت رو به افول خواهد رفت، اضافه کرد: سقوط ناگهانی بسیاری از کارخانه‌ها به دلیل نداشتن همین بازخوردها اتفاق افتاده است و درباره یک سازمان نیز همین تکلیف وجود دارد.




 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ خاطرات و سفرنامه های ژورنالیستی


  تقویم روز ارتباطات/ روزی که ایران اصول ژورنالیسم حرفه ای را به اجرا گذارد


  "نه" بزرگ ۸ بنگاه جهانی روابط عمومی به دولت هنگ کنگ


  انتصاب مدیر روابط عمومی دانشگاه مذاهب اسلامی کشور


  احساسات، کاپیتالیسم و رسانه جمعی


  آخرین خبر/2/ کنفرانس روابط عمومی، تجربه محور می شود


  20 کنفرانس جالب بازاریابی در سال 2020


  انتخاب هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاه های اجرایی بجنورد


  آخرین خبر/ کنفرانس روابط عمومی، تجربه محور می شود


  مدیرکل روابط عمومی شهرداری مشهد: روابط عمومی باید تعریف مشخص و واضحی داشته باشد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ارسال مقاله به شانزدهمین کنفرانس روابط عمومی ایران