درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 02:00   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38561صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 29 اردیبهشت 1398 - 14:15
مجمع عمومی روابط عمومی‌های استان همدان برگزار شد
مدیرعامل خانه مطبوعات استان همدان ضمن اینکه از مسوولان روابط عمومی خواست از رسانه‌های دارای مجوز و خبرنگاران عضو خانه مطبوعات بهره ببرند خاطرنشان کرد: فضای مجازی یک ظرفیت است، اما قانون اجازه نمی‌دهد از فعالان فضای مجازی در نشست‌ها دعوت شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیرعامل خانه مطبوعات استان همدان ضمن اینکه از مسوولان روابط عمومی خواست از رسانه‌های دارای مجوز و خبرنگاران عضو خانه مطبوعات بهره ببرند خاطرنشان کرد: فضای مجازی یک ظرفیت است، اما قانون اجازه نمی‌دهد از فعالان فضای مجازی در نشست‌ها دعوت شود.

مهرداد حمزه امیدآفرینی را یکی از ویژگی‌های رسانه دانست و با بیان اینکه این مهم محقق نمی‌شود مگر به وجود امید در رسانه گفت: روابط عمومی‌ها می‌توانند با هدف ترویج امید با نگاهی ویژه به رسانه‌ها در راستای کاهش مشکلات آن‌ها گام بردارند.

به گزارش شارا، حمزه در مجمع عمومی روابط عمومی‌های استان همدان با بیان اینکه ارتباط خوبی بین روابط عمومی‌ها و رسانه‌های استان وجود دارد اظهار کرد: با همت روابط عمومی استانداری سند اطلاع‌رسانی استان تدوین و تصویب شده که می‌تواند بسیار راهگشا باشد.

وی با بیان اینکه امیدواریم همه دستگاه‌ها همت جدی برای اجرا‌ی این سند را داشته باشند افزود: با اجرای سند اطلاع‌رسانی استان بسیاری از مشکلات ما در حوزه اطلاع‌رسانی برطرف خواهد شد.

مدیرعامل خانه مطبوعات استان همدان هدف رسانه‌های استان چه مکتوب و چه اینترنتی را توسعه استان دانست و گفت: رسانه به عنوان بازوی توانمند روابط عمومی ادارات و سازمان‌ها می‌تواند محرک خوبی در مسیر توسعه باشد.

وی ادامه داد: به منظور تقویت روابط روابط عمومی و رسانه‌ها می‌توان جلسات فصلی مشترک با حضور هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های استان و هیات مدیره خانه مطبوعات با دستور جلسه مشخص برگزار کرد.

حمزه به منظور ارتباط بیشتر جامعه رسانه با فعالان عرصه روابط عمومی استان پیشنهاد داد با توجه به ظرفیت‌های موجود استان دوره‌های مشترک آموزشی و تور‌های آموزشی و تفریحی مشترک با حضور نمایندگان روابط عمومی و رسانه برگزار شود.

وی تأکید کرد: در همین راستا خانه مطبوعات استان همدان آمادگی دارد پس از پایان ماه مبارک رمضان اولین نشست گفت‌وگوی صمیمی با روابط عمومی‌ها را در قالب دورهمی‌های رسانه‌ای برگزار کند.

وی با اشاره به اینکه آنچه در حوزه درج آگهی‌های دولتی مورد قبول ماست اجرای قانون است گفت: متاسفانه مشکلات فراوانی گریبان رسانه‌ها را گرفته از گرانی کاغذ و زینک تا بالا رفتن هزینه‌های جاری که باید فکری برای این موضوع شود.

حمزه امیدآفرینی را یکی از ویژگی‌های رسانه دانست و با بیان اینکه این مهم محقق نمی‌شود مگر به وجود امید در رسانه گفت: روابط عمومی‌ها می‌توانند با هدف ترویج امید در جامعه با نگاهی ویژه به رسانه‌ها در راستای کاهش مشکلات آن‌ها گام بردارند.

به گزارش فارس، وی افزود: برای اجرای گام دوم انقلاب و ترویج امید روابط عمومی‌ها به کمک رسانه‌ها بیایند و اجازه تعطیلی آن‌ها را ندهند.

 

در ادامه بهرام رشیدی‌نیا گفت: روابط عمومی پل ارتباطی برای مدیریت افکار عمومی است.

رشیدی‌نیا در جلسه مجمع عمومی روابط عمومی‌های استان ضمن تبریک روز جهانی روابط عمومی ،اظهار کرد: مجموعه روابط عمومی‌ها و رسانه به عنوان حوزه اطلاع رسانی استان فعالیت می‌کنند.

اوافزود: روابط عمومی عملاً پلی ارتباطی و مرکزی برای ارتباط و مدیریت افکار عمومی تعبیر می‌شود.

رشید نیا تصریح کرد: ارتباط متقابل بین دیدگاه‌ها و نظرات مردم و همچنین تصمیمات کلام مستلزم توجه بیشتر به این حوزه مهم است.

اوبا اشاره به اینکه در جلسه امروز دیدگاه‌های مختلفی از طرف مسئولان روابط عمومی دستگاه‌ها مطرح شده است، خاطر نشان کرد: این نظرات بیشتر در راستای ارتباط مناسب‌تر بین مردم و دولت برای تصمیم‌گیری‌های کلان در استان بود.

رشیدی‌نیا با بیان اینکه شورای روابط عمومی‌های استان پس از پنج سال وقفه چهار ماه پیش تشکیل شده است، تاکید کرد: این شورا اخیرا با کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل‌زده ادغام شده و جلسات مختلفی در خصوص چگونگی اطلاع‌رسانی و فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی و همچنین اطلاع‌رسانی عمق و گرفتاری مشکلات مردم به افکار عمومی در جامعه تشکیل شده است.

او گفت: رسانه‌های مکتوب، خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های اطلاع‌رسانی، فضای مجازی و همچنین صدا و سیما به عنوان یکی از پایه‌های مهم این حوزه در بحران اخیر فعالیت زیادی داشته که مورد تقدیر اغلب صاحب‌نظران در کشور شده است.

مدیرکل روابط عمومی استانداری لرستان از برگزاری دوره‌های آموزشی این حوزه در استان خبر داد و گفت: طی روزهای آتی نشست خبری با حضور دبیر کمیته‌های قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل‌زده در خصوص اطلاع‌رسانی با رسانه‌ها برگزار خواهیم کرد.

به گفته او روابط عمومی بازوی اجرایی غیر از رسانه‌ها ندارد، از این رو اغلب رسانه‌ها و روابط عمومی تعامل خوبی با یکدیگر دارند و این ارتباط خوب باعث شده که در سطح کشور به طور مناسبی فعالیت‌های استان انتشار پیدا کند.

رشیدی‌نیا با اشاره به اینکه رسانه‌ها در هر حوزه‌ای باید تخصصی کار کنند، افزود: تخصصی‌تر کردن دیدگاه‌های رسانه‌ها می‌تواند به بهتر معرفی کردن استان در حوزه‌های مختلف کمک کند.

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد