درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 03:20   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38546صفحه نخست » روابط عمومی ایرانییکشنبه، 29 اردیبهشت 1398 - 11:34
شناسایی فلسفه یک فناوری موجب افزایش کارکردها و کاربردهای آن خواهد شد
پدرام لقمانی، مدیر روابط‌عمومی بیمه میهن - فناوری‌های نوین با اشکال مختلف و توسعه روزافزون و سریع خود بخش‌های بسیار زیادی از روندهای جهانی در حوزه‌های مختلف را تحت تاثیر قرار داده‌اند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| فناوری‌های نوین با اشکال مختلف و توسعه روزافزون و سریع خود بخش‌های بسیار زیادی از روندهای جهانی در حوزه‌های مختلف را تحت تاثیر قرار داده‌اند.


پدرام لقمانی، مدیر روابط عمومی بیمه میهن که به مناسبت در پیش بودن روز روابط عمومی سخن می‌گفت با بیان این مطلب ادامه داد: امروزه بلاکچین به عنوان یکی از این فناوری‌ها در حال گسترش و تاثیرگذاری بر بخش‌های متخلف است و روابط‌عمومی به عنوان یکی از مهم‌ترین بخش‌های جامعه و سازمان می‌بایست همگام با سایر بخش‌ها در استفاده از این فناوری گام‌های مهم و اساسی بردارد.


لقمانی با بیان اینکه بلاکچین وعده تغییرات انقلابی در بسیاری از عرصه‌ها را داده افزود: هر چند در حال حاضر عمده تحولات این فناوری در حوزه‌های مالی رخ داده اما آشنایی با ابعاد مختلف این فناوری و استفاده بهینه از آن در ابتدا نیازمند ارایه تعریفی صحیح از عملکرد و کارکردهای آن در بخش‌های مختلف است تا بتوان با برنامه‌ریزی صحیح و اصولی بهترین بهره‌برداری را از آن کرد.


وی ادامه داد: همانگونه‌ که در ابتدای ورود هر تکنولوژی مقاومت‌هایی در خصوص استفاده و نحوه بکارگیری از آن در بخش‌های متخلف وجود دارد، این موضوع در خصوص بلاکچین هم صدق می‌کند اما به طور قطع و در آینده‌ای نه چندان دور شاهد سرایت و نفوذ بلاکچین و تاثیر عمیق و گسترده آن در فرآیندهای مرتبط با حوزه‌های ارتباطات و روابط‌عمومی خواهیم بود.


مدیر روابط‌عمومی بیمه میهن در انتها با اشاره به اینکه متاسفانه در سال‌های اخیر برخی از فناوری‌ها توسط بخشی از سازمان و مخاطبان آن‌ها تا سطح یک ابزار ساده تنزل پیدا کرده‌اند افزود: توجه به این نکته ضروری است که استفاده از ابزارهای فناورانه معادل استفاده از آن فناوری نیست و برای استفاده تمام و کمال از یک فناوری در ابتدا می‌بایست نسبت به شناسایی فلسفه آن اقدام و بعد با علم به این فلسفه از ابزارهای مناسب و متناسب با نوع فعالیت، از ابعاد مختلف فناوری مدنظر استفاده کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد