درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
شنبه، 30 شهریور 1398 - 03:48   

روزنامه آمریکایی اکسپرس با مخاطبانش خداحافظی کرد

  روزنامه آمریکایی اکسپرس با مخاطبانش خداحافظی کرد


ادامه ادامه مطلب یک

20 کنفرانس جالب بازاریابی  در سال 2020

  20 کنفرانس جالب بازاریابی در سال 2020


ادامه ادامه مطلب دو

انتصاب مدیر روابط عمومی دانشگاه مذاهب اسلامی کشور

  انتصاب مدیر روابط عمومی دانشگاه مذاهب اسلامی کشور


ادامه ادامه مطلب سه

بانک رفاه به مشتری مداری می‌اندیشد

  بانک رفاه به مشتری مداری می‌اندیشد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  همزمان با راهپیمایی ۱۵۰۰ نفری کارکنان، آمازون از امضای پیمان اقلیم خبر داد
  روزنامه آمریکایی اکسپرس با مخاطبانش خداحافظی کرد
  توییتر حساب کاربری سعود القحطانی را بست
  اینستاگرام تبلیغات لاغری و جراحی زیبایی را محدود می‌کند
  تبلیغات و تبلیغات محیطی
  تقویم روز ارتباطات/ روزی که ایران اصول ژورنالیسم حرفه ای را به اجرا گذارد
  فیسبوک همچنان صفحات داعش و القاعده را بازنشر می‌کند
  تقویم روز ارتباطات/ خاطرات و سفرنامه های ژورنالیستی
  گرایش فزاینده کودکان و نوجوانان آلمان در استفاده از اینترنت
  تعاون آنلاین/ رئالیسم تعاون‌گرایی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38546صفحه نخست » روابط عمومی ایرانییکشنبه، 29 اردیبهشت 1398 - 11:34
شناسایی فلسفه یک فناوری موجب افزایش کارکردها و کاربردهای آن خواهد شد
پدرام لقمانی، مدیر روابط‌عمومی بیمه میهن - فناوری‌های نوین با اشکال مختلف و توسعه روزافزون و سریع خود بخش‌های بسیار زیادی از روندهای جهانی در حوزه‌های مختلف را تحت تاثیر قرار داده‌اند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| فناوری‌های نوین با اشکال مختلف و توسعه روزافزون و سریع خود بخش‌های بسیار زیادی از روندهای جهانی در حوزه‌های مختلف را تحت تاثیر قرار داده‌اند.


پدرام لقمانی، مدیر روابط عمومی بیمه میهن که به مناسبت در پیش بودن روز روابط عمومی سخن می‌گفت با بیان این مطلب ادامه داد: امروزه بلاکچین به عنوان یکی از این فناوری‌ها در حال گسترش و تاثیرگذاری بر بخش‌های متخلف است و روابط‌عمومی به عنوان یکی از مهم‌ترین بخش‌های جامعه و سازمان می‌بایست همگام با سایر بخش‌ها در استفاده از این فناوری گام‌های مهم و اساسی بردارد.


لقمانی با بیان اینکه بلاکچین وعده تغییرات انقلابی در بسیاری از عرصه‌ها را داده افزود: هر چند در حال حاضر عمده تحولات این فناوری در حوزه‌های مالی رخ داده اما آشنایی با ابعاد مختلف این فناوری و استفاده بهینه از آن در ابتدا نیازمند ارایه تعریفی صحیح از عملکرد و کارکردهای آن در بخش‌های مختلف است تا بتوان با برنامه‌ریزی صحیح و اصولی بهترین بهره‌برداری را از آن کرد.


وی ادامه داد: همانگونه‌ که در ابتدای ورود هر تکنولوژی مقاومت‌هایی در خصوص استفاده و نحوه بکارگیری از آن در بخش‌های متخلف وجود دارد، این موضوع در خصوص بلاکچین هم صدق می‌کند اما به طور قطع و در آینده‌ای نه چندان دور شاهد سرایت و نفوذ بلاکچین و تاثیر عمیق و گسترده آن در فرآیندهای مرتبط با حوزه‌های ارتباطات و روابط‌عمومی خواهیم بود.


مدیر روابط‌عمومی بیمه میهن در انتها با اشاره به اینکه متاسفانه در سال‌های اخیر برخی از فناوری‌ها توسط بخشی از سازمان و مخاطبان آن‌ها تا سطح یک ابزار ساده تنزل پیدا کرده‌اند افزود: توجه به این نکته ضروری است که استفاده از ابزارهای فناورانه معادل استفاده از آن فناوری نیست و برای استفاده تمام و کمال از یک فناوری در ابتدا می‌بایست نسبت به شناسایی فلسفه آن اقدام و بعد با علم به این فلسفه از ابزارهای مناسب و متناسب با نوع فعالیت، از ابعاد مختلف فناوری مدنظر استفاده کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ خاطرات و سفرنامه های ژورنالیستی


  تقویم روز ارتباطات/ روزی که ایران اصول ژورنالیسم حرفه ای را به اجرا گذارد


  "نه" بزرگ ۸ بنگاه جهانی روابط عمومی به دولت هنگ کنگ


  انتصاب مدیر روابط عمومی دانشگاه مذاهب اسلامی کشور


  احساسات، کاپیتالیسم و رسانه جمعی


  آخرین خبر/2/ کنفرانس روابط عمومی، تجربه محور می شود


  20 کنفرانس جالب بازاریابی در سال 2020


  انتخاب هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاه های اجرایی بجنورد


  آخرین خبر/ کنفرانس روابط عمومی، تجربه محور می شود


  مدیرکل روابط عمومی شهرداری مشهد: روابط عمومی باید تعریف مشخص و واضحی داشته باشد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ارسال مقاله به شانزدهمین کنفرانس روابط عمومی ایران