درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 09:06   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ارتباطات ترکیبی
  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38537صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 28 اردیبهشت 1398 - 21:39
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی: روابط عمومی‌ها از فریب افکار عمومی اجتناب کنند
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‎ریزی آذربایجان‎شرقی گفت: روابط عمومی‌ها نباید و نمی‎توانند افکار عمومی را فریب دهند
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| رئیس سازمان مدیریت و برنامه‎ریزی آذربایجان‎شرقی گفت: روابط عمومی‌ها نباید و نمی‎توانند افکار عمومی را فریب دهند
 
 به گزارش شارا به نقل از ایسنا، داود بهبودی در مراسم بزرگداشت روز جهانی ارتباطات در جمع مدیران و کارشناسان روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان اظهار کرد: همچنان که جامعه دچار تغییر می‎شود چشم‎اندازها نیز تغییر می‎کنند و روابط عمومی بی تردید در نوک این تغییر قرار دارد.
 
 وی افزود: قرار است روابط عمومی از همه ابزارهایش نظیر تکنولوژی، خلاقیت و ابزارهای ارتباطی استفاده کند تا جامعه و سازمان ها را برای آینده آماده کند.
 
 وی تاکید کرد: امروز جامعه اطلاعاتی معنی و مفهوم گسترده‌ای یافته و جامعه‌ای است که در آن اندوخته‌ها نه بر اساس مالی، طبیعی و فیزیکی بلکه برخاسته از دانش و دانایی بشر و اطلاعاتی است که بر اساس آن پردازش می‎شود.
 
 بهبودی تصریح کرد: توسعه منوط به اطلاعات و بهره‎مندی از آنها بوده و بر همین اساس فرایند تعیین کنندگی توسعه وابسته به خدمات اطلاعاتی در عرصه‎های مختلف است.
 
 وی ادامه داد: روابط عمومی‌ها باید اعتماد عمومی را که به مثابه یک سرمایه اجتماعی است تقویت کنند و در دیوار بی اعتمادی دولت و ملت رخنه ایجاد کنند.
 
 رئیس سازمان مدیریت و برنامه‎ریزی آذربایجان‎شرقی با اشاره به تحولات پرشتاب جامعه جهانی از حیث تولید و تبادل اطلاعات بیان کرد: روابط عمومی به شکل کنونی شانسی برای بقا ندارد، بنابراین بایستی پوست اندازی کرده و به استقبال آینده رود و تغییر را در آغوش بگیرد.
 
 بهبودی با اشاره به نقش خطیر روابط عمومی‎ها در راهبری توسعه گفت: شاید امروز مهمترین ماموریت روابط عمومی‎ها ارائه تصویری صحیح از افکار عمومی به تصمیم گیران حوزه‎های اقتصاد، هنر، سیاست و فرهنگ است.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد