درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 10:58   

گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد

  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

درس‌های کلیدی از موفقیت کمپین روابط‌عمومی

  درس‌های کلیدی از موفقیت کمپین روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  درس‌های کلیدی از موفقیت کمپین روابط‌عمومی
  انواع مختلف شهرت
  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد
  درآمد تبلیغات جستجو در سال 2023 به 88.8 میلیارد دلار رسید
  عکس خبر؛ عکاس رویترز برای عکس بیمارستان ناصر برنده جایزه ورلد پرس فوتو ۲۰۲۴ شد
  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است
  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
  رازهای روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38536صفحه نخست » خبر یکشنبه، 28 اردیبهشت 1398 - 21:37
مدیرعامل بانک توسعه تعاون: روابط عمومی از مهمترین بخش‌های هرسازمان محسوب می‌شود
حجت‌الله مهدیان رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون: روابط عمومی از مهمترین بخش‌های هر سازمان محسوب می‌شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| حجت‌الله مهدیان رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون: روابط عمومی از مهمترین بخش‌های هر سازمان محسوب می‌شود.
 

 حجت‌الله مهدیان رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون که پیش از ظهر امروز به مناسبت 27 اردیبهشت‌ماه سالروز روابط عمومی و ارتباطات در جمع کارکنان امور روابط عمومی و حوزه مدیریت سخن می‌گفت ضمن تبریک این روز به‌تمامی فعالین عرصه روابط عمومی و رسانه بابیان مطلب فوق اظهار داشت: سازمان‌ها برای امکان فعالیت، استمرار و بقاء در چرخه سیستمی مستلزم بهره‌گیری از ظرفیت روابط عمومی کارآمد، پویا و فعال می‌باشند.

مهدیان در این دیدار عملکرد روابط عمومی بانک را در حوزه‌های مختلف مثبت ارزیابی کرد و ضمن تأکید بر اهمیت جایگاه روابط عمومی در سازمان خاطرنشان کرد: امروزه شناخت صحیح و دقیق نسبت به سازمان و آگاهی کامل از ظرفیت خدمات و توانمندی از یک‌سو توأم با تبدیل این شناخت به اطلاعات و برقراری ارتباط دوسویه جهت تنویر اذهان ذینفعان و مردم از سوی دیگر از ویژگی‌هاورویکردهای اصلی روابط عمومی‌ها به شمارمی آید.

وی افزود: به‌طورکلی همه حوزه‌های سازمان از اهمیت زیادی برخوردارمی باشد اما حوزه روابط عمومی به لحاظ نوع و ترکیب فعالیت به‌عنوان حلقه اتصال بخش‌های مختلف سازمان با یکدیگر و نیز سازمان با مشتریان خود عمل می‌کند و از این حیث یکی از پراهمیت‌ترین حوزه‌ها به شمارمی آید به‌طوری‌که مدیران ارشد سازمان‌ها به اهمیت این حوزه کاملاً اشراف دارند.

مهدیان با اشاره به اینکه روابط عمومی حرفه‌ای تخصصی و علمی به شمارمی آید دراین‌ارتباط افزود: امروزه با توجه به گسترش فضای مجازی و حضور رسانه‌های مختلف، سرعت انتشار اطلاعات بسیار بالا رفته است و این تکنولوژی‌ها، وظایف روابط عمومی را حساس‌تر و سخت‌تر نموده است و بر این اساس روابط عمومی‌ها با باور و درک جایگاه واقعی خودشان در سازمان می‌توانند از اثربخشی و تأثیرگذاری بیشتری برخوردار باشند که خوشبختانه این روند در روابط عمومی بانک توسعه تعاون کاملاً مشهود می‌باشد.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون بابیان اینکه ما به‌عنوان یک بانک جوان نیازمند تبلیغات و برند سازی هستیم افزود: امروزه بانک توسعه تعاون با عمل به برنامه‌های خود و حضور موثر در عرصه‌های مختلف خدمات‌رسانی و پروژه‌های مهم دولتی مثل اشتغال پایدار و روستایی توانسته است به لحاظ عملکردی به یک باور عمومی دست پیدا کند و البته با فعالیت مثبت روابط عمومی در حوزه‌های مختلف اطلاع‌رسانی، تبلیغات و فضای مجازی بانک به‌خوبی توانسته است خود را به جامعه هدف معرفی نماید.

در ادامه فتاحی عضو هیئت‌مدیره نیز از روابط عمومی به‌عنوان ویترین، پیشانی و آبروی هر سازمان یادکرد و افزود: سازمان‌ها برای معرفی خدمات و فعالیت‌های خود باید یک روابط عمومی قدرتمند و متخصص داشته باشند تا بتوانند خدمات خود را به جامعه معرفی نمایند.

فتاحی اطلاع‌رسانی و تبلیغات را ازجمله فعالیت‌های حساس و تخصصی در روابط عمومی برشمرد و بر ایجاد تعادل بین تبلیغات و خدمات تأکید کرد و افزود: در حال حاضر کارشناسان روابط عمومی مدیریت شعب استان‌ها نیز باید بر اهمیت این حوزه واقف باشند و تلاش نمایند تا بانک را به‌درستی به مشتریان و ذینفعان معرفی نمایند.

همچنین در ادامه سعید معادی مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت نیز ضمن تقدیر از نگاه حمایتی مدیریت عالی بانک نسبت به روابط عمومی که همواره هویت و جایگاه مستقلی برای واحد روابط عمومی قائل شده است خاطرنشان کرد: مدیرعامل و اعضای هیئت‌مدیره بانک بر این عقیده هستند که ارکان روابط عمومی بانک در فضایی مستقل و در محیطی حرفه‌ای به انجام حرفه تخصصی خود بپردازند و بر همین اساس روابط عمومی بانک در سایه اعتماد کامل و سازنده مدیریت ارشد، بر آن است که از فرصت پیش‌آمده بهره‌گیری نماید و با برداشتن گام‌های اجرایی تحت استراتژی مشخص، وضعیتی نو از «شناسایی» بانک را به ذینفعان بانک ارائه دهد.

معادی نقش ذینفعان بانک توسعه تعاون را در بهبود عملکرد بانک بی‌بدیل عنوان نمود و افزود: ذینفعان بانک اعم از مشتریان، تعاون گران، کارآفرینان، مقامات و دستگاه‌های دولتی و غیردولتی هرکدام به نحوی با بانک توسعه تعاون در ارتباط هستند و در تعامل با بانک، رویکرد دوجانبه گرایانه را لحاظ نموده‌اند و برای توسعه بخش تعاون، در مسیری مشترک با همکاران بانک قرارگرفته‌اند. ازاین‌رو روابط عمومی بانک وظیفه مهمی بر عهده دارد و بر آن است تا بتواند محور ارتباط کارگزاران توسعه بخش تعاون در حوزه تأمین مالی و بانکداری باشد و ارتباط دوسویه میان بانک و ذینفعان را با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود بهینه نماید.

مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک توسعه تعاون با اشاره به تاریخچه شکل‌گیری روابط عمومی و اهمیت و تأثیر این جایگاه گفت: روابط عمومی باهدف رساندن صحیح و شفاف «پیام» میان دو جایگاه سازمان و ذینفعان تشکیل گردیده است، درواقع روابط عمومی بسترساز تبادل پیام میان سازمان و ذینفعان است. اگر پیام‌ها در فضایی سازنده تبادل گردد، می‌تواند زمینه‌ساز موفقیت و بهبود سازمان و درنتیجه کسب رضایت حداکثری مشتریان و ذینفعان باشد.

گفتنی است در انتهای جلسه لوح تقدیر از سوی مدیرعامل و اعضاء هیئت‌مدیره به سعید معادی مدیر روابط عمومی و حوزه مدیریت به‌پاس زحمات ایشان و همکاران روابط عمومی اعطاء گردید و همکاران روابط عمومی نیز با اهداء لوح و شاخه گل از زحمات مدیرعامل و اعضاء هیئت‌مدیره تقدیر نمودند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  رازهای روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  از رهبران بد تعجب نکنید: رهبران خوب یک معجزه هستند


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد