درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
شنبه، 30 شهریور 1398 - 03:34   

روزنامه آمریکایی اکسپرس با مخاطبانش خداحافظی کرد

  روزنامه آمریکایی اکسپرس با مخاطبانش خداحافظی کرد


ادامه ادامه مطلب یک

20 کنفرانس جالب بازاریابی  در سال 2020

  20 کنفرانس جالب بازاریابی در سال 2020


ادامه ادامه مطلب دو

انتصاب مدیر روابط عمومی دانشگاه مذاهب اسلامی کشور

  انتصاب مدیر روابط عمومی دانشگاه مذاهب اسلامی کشور


ادامه ادامه مطلب سه

بانک رفاه به مشتری مداری می‌اندیشد

  بانک رفاه به مشتری مداری می‌اندیشد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  همزمان با راهپیمایی ۱۵۰۰ نفری کارکنان، آمازون از امضای پیمان اقلیم خبر داد
  روزنامه آمریکایی اکسپرس با مخاطبانش خداحافظی کرد
  توییتر حساب کاربری سعود القحطانی را بست
  اینستاگرام تبلیغات لاغری و جراحی زیبایی را محدود می‌کند
  تبلیغات و تبلیغات محیطی
  تقویم روز ارتباطات/ روزی که ایران اصول ژورنالیسم حرفه ای را به اجرا گذارد
  فیسبوک همچنان صفحات داعش و القاعده را بازنشر می‌کند
  تقویم روز ارتباطات/ خاطرات و سفرنامه های ژورنالیستی
  گرایش فزاینده کودکان و نوجوانان آلمان در استفاده از اینترنت
  تعاون آنلاین/ رئالیسم تعاون‌گرایی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38522صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 28 اردیبهشت 1398 - 15:57
تعامل; فصل بلامنازع موفقیت در عرصه روابط عمومی
جانشین و دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان البرز ضمن تبریک به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی "تعامل" را فصل بلامنازع موفقیت در عرصه روابط عمومی عنوان کرد و انتظارات و خواسته های به حق فعالان عرصه روابط عمومی را از مدیران کل دستگاه های اجرایی استان تشریح کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| جانشین و دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان البرز ضمن تبریک به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی "تعامل" را فصل بلامنازع موفقیت در عرصه روابط عمومی عنوان کرد و انتظارات و خواسته های به حق فعالان عرصه روابط عمومی را از مدیران کل دستگاه های اجرایی استان تشریح کرد.
 
 به گزارش شارا، حسین رحمانیان با تاکید بر اینکه موفقیت هر سازمانی در گرو فعالیت حرفه ای مدیران روابط عمومی به عنوان پل ارتباطی میان مردم و مسئولان است، اظهار داشت: هر موفقیتی نیازمند زیرساختهایی است که تامین آنها در گرو نگاه ویژه مدیران ارشد سازمان به مجموعه روابط عمومی آن دستگاه است.
 
 وی یادآور شد: با توجه به خدمات دولت تدبیر و امید به مردم و لزوم اطلاع رسانی گسترده تر از دستاوردهای دولت و تاکید دبیر شورای اطلاع رسانی دولت مبنی بر ضرورت پرداختن به 3 اصل مهم؛ شفافیت، پاسخگویی و بروز بودن در انجام امور، لزوم فراهم سازی بستر اطلاع رسانی مناسب به منظور تنویر افکار عمومی از طریق روابط عمومی ها بیش از پیش وجود دارد.
 
 رحمانیان در ادامه سخنان خود به تشریح انتظارات روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان از مدیران ارشد دستگاه ها پرداخت و خطاب به مدیران کل دستگاه های اجرایی استان گفت: شایسته است برای تحقق امور یاد شده؛ روابط عمومی ها ضمن برخورداری از جایگاه اداری مناسب، امکان ارتباط مستقیم و هماهنگی امور مربوطه را با بالاترین مقام دستگاه داشته باشند. همچنین به منظور جلوگیری از ایجاد وقفه در انجام امور، تامین فضای اداری شایسته و تهیه تجهیزات نوین و بروز ارتباطی به عنوان ملزومات اولیه برای موفقیت روابط عمومی ها و کیفیت بخشی به ایفای نقش آنها مورد تاکید ماست.
 
 وی همچنین همراهی و حضور مسئول روابط عمومی در رخدادهای مهم اداری، جلسات، بازدیدها، جلسات شورای معاونان و ... به عنوان مشاور مدیر عالی هر دستگاه اجرایی را از جمله اموری عنوان کرد که مورد تاکید فعالان این عرصه است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ خاطرات و سفرنامه های ژورنالیستی


  تقویم روز ارتباطات/ روزی که ایران اصول ژورنالیسم حرفه ای را به اجرا گذارد


  "نه" بزرگ ۸ بنگاه جهانی روابط عمومی به دولت هنگ کنگ


  انتصاب مدیر روابط عمومی دانشگاه مذاهب اسلامی کشور


  احساسات، کاپیتالیسم و رسانه جمعی


  آخرین خبر/2/ کنفرانس روابط عمومی، تجربه محور می شود


  20 کنفرانس جالب بازاریابی در سال 2020


  انتخاب هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاه های اجرایی بجنورد


  آخرین خبر/ کنفرانس روابط عمومی، تجربه محور می شود


  مدیرکل روابط عمومی شهرداری مشهد: روابط عمومی باید تعریف مشخص و واضحی داشته باشد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ارسال مقاله به شانزدهمین کنفرانس روابط عمومی ایران