درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
شنبه، 30 شهریور 1398 - 03:40   

روزنامه آمریکایی اکسپرس با مخاطبانش خداحافظی کرد

  روزنامه آمریکایی اکسپرس با مخاطبانش خداحافظی کرد


ادامه ادامه مطلب یک

20 کنفرانس جالب بازاریابی  در سال 2020

  20 کنفرانس جالب بازاریابی در سال 2020


ادامه ادامه مطلب دو

انتصاب مدیر روابط عمومی دانشگاه مذاهب اسلامی کشور

  انتصاب مدیر روابط عمومی دانشگاه مذاهب اسلامی کشور


ادامه ادامه مطلب سه

بانک رفاه به مشتری مداری می‌اندیشد

  بانک رفاه به مشتری مداری می‌اندیشد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  همزمان با راهپیمایی ۱۵۰۰ نفری کارکنان، آمازون از امضای پیمان اقلیم خبر داد
  روزنامه آمریکایی اکسپرس با مخاطبانش خداحافظی کرد
  توییتر حساب کاربری سعود القحطانی را بست
  اینستاگرام تبلیغات لاغری و جراحی زیبایی را محدود می‌کند
  تبلیغات و تبلیغات محیطی
  تقویم روز ارتباطات/ روزی که ایران اصول ژورنالیسم حرفه ای را به اجرا گذارد
  فیسبوک همچنان صفحات داعش و القاعده را بازنشر می‌کند
  تقویم روز ارتباطات/ خاطرات و سفرنامه های ژورنالیستی
  گرایش فزاینده کودکان و نوجوانان آلمان در استفاده از اینترنت
  تعاون آنلاین/ رئالیسم تعاون‌گرایی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38520صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 28 اردیبهشت 1398 - 15:17
مدیرکل روابط عمومی استانداری لرستان: روابط عمومی ها فرهنگ آرامش را در استان حاکم کنند
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان گفت: روابط عمومی ها باید فرهنگ آرامش را در استان حاکم کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان گفت: روابط عمومی ها باید فرهنگ آرامش را در استان حاکم کنند.

به گزارش شارا، بهرام رشیدی نیا روز شنبه در جلسه روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان که در محل سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد اظهار داشت: رسانه ها غالبا یا همسو با دولت هستند و یا منتقد که البته هر 2 گروه کاملا مورد احترام و حمایت هستند چرا که در نظام مقدس جمهوری اسلامی همه افراد در بیان عقاید خود آزادند اما آن دسته از رسانه هایی که توهین، افترا و تخریب را در دستور کار خود قرار داده اند مورد حمایت هیچ کسی نخواهند بود.


وی با بیان اینکه بین منتقد تا تخریب گر تفاوت بسیاری وجود دارد افزود: نویسنده باید دایره واژگانش آنقدر وسیع و قدرتمند باشد که انتقادات وی بی حرمتی تلقی نشود لذا فریاد هم اگر زده میشود محکم باشد نه اینکه خدای ناکرده با فحاشی و توهین همراه باشد.


مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان نحوه اطلاع رسانی روابط عمومی ها و رسانه ها در زمان حادثه سیلاب اخیر گفت: رسانه های استان در زمان وقوع سیل و پس از آن به گواه مسئولین و کارشناسان حوزه خبری کشور بسیار عالی کار کردند و خوش درخشید حتی در بسیاری از مواقع چندین شبانه روز را بصورت مداوم در مناطق میگذراندند تا بتوانند خدمات بیشتری را به حادثه دیدگان ارائه کنند.


وی تصریح کرد: برنامه داشتیم به مناسبت گرامیداشت روز روابط عمومی آیین ویژه ای ترتیب دهیم اما به این نتیجه رسیدیم هزینه برگزاری آن حتی اگر ناچیز هم باشد به مناطق سیلزده اهدا شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ خاطرات و سفرنامه های ژورنالیستی


  تقویم روز ارتباطات/ روزی که ایران اصول ژورنالیسم حرفه ای را به اجرا گذارد


  "نه" بزرگ ۸ بنگاه جهانی روابط عمومی به دولت هنگ کنگ


  انتصاب مدیر روابط عمومی دانشگاه مذاهب اسلامی کشور


  احساسات، کاپیتالیسم و رسانه جمعی


  آخرین خبر/2/ کنفرانس روابط عمومی، تجربه محور می شود


  20 کنفرانس جالب بازاریابی در سال 2020


  انتخاب هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاه های اجرایی بجنورد


  آخرین خبر/ کنفرانس روابط عمومی، تجربه محور می شود


  مدیرکل روابط عمومی شهرداری مشهد: روابط عمومی باید تعریف مشخص و واضحی داشته باشد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ارسال مقاله به شانزدهمین کنفرانس روابط عمومی ایران