درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 تیر 1398 - 21:34   

چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی فراخوان داد

  چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی فراخوان داد


ادامه ادامه مطلب یک

انقلاب نسل پنجم اینترنت نزدیک است

  انقلاب نسل پنجم اینترنت نزدیک است


ادامه ادامه مطلب دو

انتصاب مدیرکل روابط عمومی استانداری هرمزگان

  انتصاب مدیرکل روابط عمومی استانداری هرمزگان


ادامه ادامه مطلب سه

مجوز انتشار 27 نشریه دستگاه‌های دولتی صادر شد

  مجوز انتشار 27 نشریه دستگاه‌های دولتی صادر شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تعامل با اصحاب رسانه از اصول فعالیت های روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش است
  ملاقات حضوری ۵۸۵ نفر با رئیس دانشگاه پیام نور طی سال گذشته/ برگزاری بدون وقفه نشست های ملاقات عمومی
  مدیرعامل اعلام کرد: تمرکز فعالیت های بانک ملی ایران بر «رونق تولید»
  از ابتدای سال ٩٧ تا پایان اردیبهشت سال جاری اعطا شد؛ پرداخت بیش از چهارهزار فقره وام رونق تولید در استان چهارمحال و بختیاری توسط بانک صادرات ایران
  مرحله پیش فروش واحدهای مجتمع نگین شهر ری آغاز شد
  رد و نشان «قاچاق کتاب» در کتاب‌فروشی‌های آنلاین
  واقع بینی نسبت به روابط عمومی، نیاز سازمان های امروز
  مدیر روابط‌عمومی ملانیا ترامپ، سخنگوی جدید کاخ‌سفید
  مدیر روابط عمومی هیئت بسکتبال گیلان منصوب شد
  پوشش دهی صفحات مسی قالب‌های ریخته‌گری مداوم با تــــــلاش متخصصــــــان
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38517صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیشنبه، 28 اردیبهشت 1398 - 15:00
آینده روابط عمومی ها با اثبات نقش در حوزه مسئولیت اجتماعی رقم می خورد
حمیدرضا عظیمی رئیس مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر - از دید استراتژیک، روابط عمومی به شکل فزاینده ای به عنوان بخشی از یک استراتژی برند سازی، معرفی عملکرد سازمان به ذینفعان و مشتریان از طریق رسانه ها عمل می کند. در واقع ارتباط تناتنگی بین روابط عمومی، رسانه و ذینفعان وجود دارد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| روابط عمومی یک پدیده جهانی در حال ظهور است، تجارت و فعالیت های تجاری با قدرت به سمت جهانی شدن پیش می رود. بازارها بیش از پیش به هم گره خورده اند و شرکت ها، سازمان ها و دولت ها با مسائل ارتباطی درآمیخته شده اند .


امروزه روابط عمومی کارا و پویا که ماهیت عملکرد سازمان را با توزیع و شفافیت اطلاعات درون سازمانی برای ایجاد ارتباط بهتر و کامل تر با ذینفعان ، مشتریان و در کل با جامعه برقرار می کند جایگاه ویژه ای در هر کشوری پیدا کرده است .


از دید استراتژیک، روابط عمومی به شکل فزاینده ای به عنوان بخشی از یک استراتژی برند سازی، معرفی عملکرد سازمان به ذینفعان و مشتریان از طریق رسانه ها عمل می کند. در واقع ارتباط تناتنگی بین روابط عمومی، رسانه و ذینفعان وجود دارد.


به تعریف دیگر هدف اصلی روابط عمومی افزایش آگاهی و درک بهره گیری افکار عمومی از عملکرد سازمان است . در واقع اهداف مهم تیم ارتباطات روشن سازی ذهن ذینفعان و مشتریان است .


تیم ارتباطات یک نظام سازمانی از طریق وزنه مهم و تاثیرگذار رسانه می تواند ارتباط عمیقی با درون سازمان و برون سازمان ایجاد کند . تاثیر رسانه ها در قدرت روابط عمومی ها بسیار شگرف است زیرا با کانال های ارتباطی خود می تواند عملکرد سازمان را به بهترین شکل ممکن به ذینفعان و مشتریان معرفی کند .


روابط عمومی نقش خود را هر روز پررنگ تر می کند اما آینده صنعت روابط عمومی نیازمند اثبات خود در حوزه مسئولیت اجتماعی به شیوه های موثر و پویا خواهد بود ، سازمان ها و نهاد ها به طور روزافزون از روابط عمومی برای تحقق شفافیت و پاسخگویی استفاده می کنند که این امر در اعتماد افکار عمومی به نظام های اجتماعی ، اقتصادی و سیاسی جامعه تاثیر خواهد گذاشت . روابط عمومی اصل مهم و همه جانبه در زمینه ارتباطات پیچیده ای است که بین سازمان و گروه هایی که بر اعتبار سازمان اثر گذار است اتفاق می افتد و عملکرد را تحت تاثیر قرار می دهند .


در نهایت باید گفت که روابط عمومی و تمامی دست اندرکاران عرصه ارتباطات در عصر جدید جزء لاینفک سازمان ها هستند که در تمامی پیچ و خم ها بعنوان بازوی توانمند در پیشبرد اهداف مجموعه ها حضور دارند و آینده سازمان ها بدون روابط عمومی ترسیم ناپذیر است.


27 اردیبهشت هر سال مصادف است با روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات که در کشور ما نیز گرامی داشته می شود و فرصتی مناسب است برای قدردانی از تلاش کسانی که در بطن همه سیاست گذاری ها و امور اجرایی حضور دارند، تلاششان کمتر دیده می شود،حضورشان بیشترین تاثیر را در برقراری ارتباط موثر بدنه های سازمانی با آحاد مردم دارد و گوش شنوای هموطنان و چشم بینای مدیران هستند . این روز را به تمام تلاشگران خستگی ناپذیر این عرصه خطیر تبریک می گویم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  کتاب« آداب معاشرت» منتشر شد


  خود مدیریتی با هوش هیجانی


  مجوز انتشار 27 نشریه دستگاه‌های دولتی صادر شد


  توجه بیشتر روابط عمومی ها به تولید محتوا در راستای مدیریت مصرف آب و برق


  نام‌نویسی بیمه درمان تکمیلی فرهنگ، هنر و رسانه شروع شد


  بیل گیتس واگذاری عرصه به گوگل و اندروید را بزرگ ترین اشتباه عمرش می داند


  طالبان خبرنگاران و رسانه‌های افغانستان را به حمله نظامی تهدید کردند


  برگزاری برنامه "دوشنبه های خبری" توسط روابط عمومی استانداری کرمانشاه


  انتقاد تند خبرگزاری مهر از روابط عمومی ها/ فاشیست‌هایی که در نقد را می‌بندند


  بررسی راهکارهای رسانه ای توسعه گردشگری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: رانندگی با روابط عمومی حداکثر دید