درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
شنبه، 30 شهریور 1398 - 03:53   

روزنامه آمریکایی اکسپرس با مخاطبانش خداحافظی کرد

  روزنامه آمریکایی اکسپرس با مخاطبانش خداحافظی کرد


ادامه ادامه مطلب یک

20 کنفرانس جالب بازاریابی  در سال 2020

  20 کنفرانس جالب بازاریابی در سال 2020


ادامه ادامه مطلب دو

انتصاب مدیر روابط عمومی دانشگاه مذاهب اسلامی کشور

  انتصاب مدیر روابط عمومی دانشگاه مذاهب اسلامی کشور


ادامه ادامه مطلب سه

بانک رفاه به مشتری مداری می‌اندیشد

  بانک رفاه به مشتری مداری می‌اندیشد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  همزمان با راهپیمایی ۱۵۰۰ نفری کارکنان، آمازون از امضای پیمان اقلیم خبر داد
  روزنامه آمریکایی اکسپرس با مخاطبانش خداحافظی کرد
  توییتر حساب کاربری سعود القحطانی را بست
  اینستاگرام تبلیغات لاغری و جراحی زیبایی را محدود می‌کند
  تبلیغات و تبلیغات محیطی
  تقویم روز ارتباطات/ روزی که ایران اصول ژورنالیسم حرفه ای را به اجرا گذارد
  فیسبوک همچنان صفحات داعش و القاعده را بازنشر می‌کند
  تقویم روز ارتباطات/ خاطرات و سفرنامه های ژورنالیستی
  گرایش فزاینده کودکان و نوجوانان آلمان در استفاده از اینترنت
  تعاون آنلاین/ رئالیسم تعاون‌گرایی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38515صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 28 اردیبهشت 1398 - 14:58
گزارش/ حقوق و وظایف شهروندی از موضوعات مهم قابل پیگیری توسط حوزه روابط عمومی
شهردار منطقه چهار تهران با اشاره به نقش روابط عمومیها در ارتقاء فعالیت سازمان و افزایش رضایت مندی شهروندان گفت: روابط عمومی نقش حیاتی در پیشبرد اهداف سازمان دارد که اگر با برنامه ریزی و استراتژی همراه باشد، به موفقیت بیشتری خواهد رسید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| شهردار منطقه چهار تهران با اشاره به نقش روابط عمومیها در ارتقاء فعالیت سازمان و افزایش رضایت مندی شهروندان گفت: روابط عمومی نقش حیاتی در پیشبرد اهداف سازمان دارد که اگر با برنامه ریزی و استراتژی همراه باشد، به موفقیت بیشتری خواهد رسید.


به گزارش شارا به نقل از «شهر فردا»،محمد محمددوست در نشست صمیمی با فعالان و اساتید حوزه ارتباطات شمال شرق تهران نقش روابط عمومی در سازمان ها را تخصصی و کارآمد عنوان کرد و گفت: اساس فعالیت های روابط عمومی ها می بایست بر برنامه و استراتژی بنا شود و تحقق این مهم مستلزم شناسایی مخاطبان است؛ آشنایی با مخاطبان و دغدغه ها و اولویت های ایشان روابط عمومی را در به سرانجام رسیدن وظایف کمک خواهد کرد.

وی با اشاره به نقش مهم اطلاع رسانی و رسانه در روابط عمومی ها گفت: متاسفانه امروزه دیده می شود که در برخی از موارد انعکاس اخبار به صورت انفعالی در جریان است، حال آنکه باید رویکرد فعال در حوزه ارتباطات و تولید محتوا داشت.

وی با اشاره به اینکه در یک سازمان تک تک افراد جزو حوزه روابط عمومی به حساب می آیند، گفت: سیستم روابط عمومی یک سیستم پویاست و در یک سازمان تک تک افراد آن مجموعه می بایست خود را از اعضای روابط عمومی بدانند و با جای دادن ملاحضات فرهنگی، اجتماعی، علمی و... در بطن و درون تمامی مسائل نقش جدی در پیشبرد اهداف سازمان داشته باشند.

شهردار منطقه چهار با اشاره به مبحث "حقوق و وظایف شهروندی" به عنوان بحثی علمی و گسترده گفت: امروزه کار مهمی که برعهده روابط عمومی ها قرار دارد، شناساندن حقوق شهروندان به آنها در کنار تبیین تکالیف و وظایف شهروندی است، این امر بسیاری از مشکلات، ندانستن ها و معضلات را برطرف خواهد کرد.

شهردار منطقه چهار تهران با اشاره به مبحث تخصص در حوزه روابط عمومی خاطرنشان کرد: متاسفانه یکی از مشکلات کنونی ما عدم تخصص و شغل محوله است که این امر در حوزه روابط عمومی می بایست به صورت جدی اصلاح و پیگیری شود؛ وجود تخصص و کار محوله در روابط عمومی یکی از اولویت ها به شمار می آید.

یک صدایی و هم راستا شدن رمز موفقیت روابط عمومی
در ادامه این نشست، "دکتر داود زارعیان" مدیرکل سابق روابط عمومی مخابرات ایران، استاد دانشگاه و فعال حوزه ارتباطات ضمن تبریک هفته ارتباطات گفت: نقش خطیر و اساسی روابط عمومی ها در یک سازمان غیر قابل انکار است که پرداختن به این مبحث بحثی علمی و گسترده را می طلبد.

وی در ادامه گفت: اطلاع رسانی، اعتماد سازی، فرهنگ سازی، بسترسازی مناسب، برجسته سازی و مدیریت افکار عمومی از مباحث مهمی است که روابط عمومی ها می بایست سرلوحه عملکرد خود سازند که در این صورت ما در هر سازمانی عملکردی موفق و مثبت تر را شاهد خواهیم بود.

زارعیان ادامه داد: اگر وظایف و عملکرد روابط عمومی براساس یک برنامه و استراتژی مشخص و مدون انجام گیرد، به طور قطع این نهادی که همیشه آن طور که می بایست دیده نشده، نیز مانند سایر نهادهای یک سازمان پررنگ تر معرفی خواهد شد.

زارعیان با اشاره به هم راستا شدن فعالیت های روابط عمومی های منطقه با روابط عمومی شهرداری تهران گفت: یکی از نکات اصلی و برجسته ای که در موفقیت روابط عمومی شهرداری ها لازم دیده می شود، اصل یک صدایی و هم راستا شدن با برنامه های مدون شهرداری مرکز است که این امر باعث می شود براساس یک چارچوب و ساختار مشخص برنامه ها به هدف خود نزدیک و نزدیک تر شود.

اختیار بیشتر به روابط عمومی ها بسیاری از مشکلات را رفع خواهد کرد
"مرتضی بهنام"، عضو انجمن روابط عمومی ایران و استاد دانشگاه نیز در ادامه این نشست گفت: شهرداری منطقه چهار به عنوان بزرگترین منطقه پایتخت سهم 10 درصدی از وسعت شهر و جمعیت را به خود اختصاص داده و این مهم نگاه ویژه ای را می طلبد که می بایست تولید محتوا در حوزه شهری نیز با این 10 درصد تناسب لازم را داشته باشد.

وی افزود: متاسفانه امروزه روابط عمومی در برخی از فرآیندهای شهری دیده نمی شود و نقش اساسی آن جدی گرفته نشده و این معضل با اختیار و قدرت بیشتر به روابط عمومی ها به طور قطع و یقین برطرف خواهد شد.

تخصصی شدن روابط عمومی ها در دنیای امروز
"محسن ایلچی"، استاد دانشگاه، روزنامه نگار و فعال حوزه ارتباطات در ادامه این نشست گفت: امروزه در دنیا روابط عمومی به سوی تخصصی شدن با رویکردهای مختلف در حال پیشرفت است، از این رو اگر روابط عمومی شهرداری ها نیز با یک استراتژی و برنامه یکپارچه به پیش برود، مطمینا در حل مسائل یکسان عمل خواهد شد.

وی افزود: یکی از مواردی که در حوزه روابط عمومی نقش کلیدی دارد، آموزش تکنیک ها و یکسان سازی در مجموعه همکاران روابط عمومی هاست که با نگاهی تخصصی به این حوزه تاثیرات خوبی را خواهیم دید.
ایلچلی به عنوان کارشناس و شهروند منطقه چهار با ارائه پیشنهادی گفت: نامگذاری شهر یا منطقه ای متناسب با هویت آن منطقه امروزه در شهرهای بزرگ دنیا اجرایی شده که می توان با هویت بخشیدن به منطقه چهار و نامگذاری این منطقه با توجه به استراتژی های مختص به خودش، کاری نوین و بدیع را انجام داد.

پررنگ تر شدن روابط عمومی از دغدغه های اساسی
در ادامه این نشست، "سید مجتبی تقوی نژاد" معاون روابط عمومی مرکز ارتباطات شهرداری تهران نیز گفت: متاسفانه در جامعه امروزی ما روابط عمومی آن طور که شایسته و بایسته است جدی گرفته نشده و روابط عمومی ها آنگونه که باید از خود اختیار عمل نداشته و در واقع فرمانبردار مدیریت ارشد هستند که اگر این اختیار بیشتر به روابط عمومی ها اعطا شود، به طور قطع نتایج بهتر و مطلوب تری را شاهد خواهیم بود.

وی با اشاره به سه مبحث بودجه، آموزش و چارت سازمانی که از دغدغه های اساسی روابط عمومی شهرداری هاست، گفت: اگر روابط عمومی جدی تر گرفته شود، مطمینا بودجه درخوری نیز دریافت خواهد کرد

تقوی نژاد گفت: خوشبختانه قول هایی در زمینه آموزش و طبقه بندی مناسب چارت سازمانی به ما داده اند که در صورت انجام آن بسیاری از مشکلات برطرف خواهد شد.

گفتنی است در پایان این نشست از فعالان حوزه روابط عمومی در منطقه تقدیر و تشکر به عمل آمد.



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ خاطرات و سفرنامه های ژورنالیستی


  تقویم روز ارتباطات/ روزی که ایران اصول ژورنالیسم حرفه ای را به اجرا گذارد


  "نه" بزرگ ۸ بنگاه جهانی روابط عمومی به دولت هنگ کنگ


  انتصاب مدیر روابط عمومی دانشگاه مذاهب اسلامی کشور


  احساسات، کاپیتالیسم و رسانه جمعی


  آخرین خبر/2/ کنفرانس روابط عمومی، تجربه محور می شود


  20 کنفرانس جالب بازاریابی در سال 2020


  انتخاب هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاه های اجرایی بجنورد


  آخرین خبر/ کنفرانس روابط عمومی، تجربه محور می شود


  مدیرکل روابط عمومی شهرداری مشهد: روابط عمومی باید تعریف مشخص و واضحی داشته باشد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ارسال مقاله به شانزدهمین کنفرانس روابط عمومی ایران