درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
جمعه، 22 آذر 1398 - 04:30   

فراخوان اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران

  فراخوان اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب یک

شخصیت سال مجله «تایم»

  شخصیت سال مجله «تایم»


ادامه ادامه مطلب دو

کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری

  کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری


ادامه ادامه مطلب سه

جای خالی آموزش بیمه به کودکان در رسانه های جمعی

  جای خالی آموزش بیمه به کودکان در رسانه های جمعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ضرورت جلب اعتماد دوباره مشتریان در حوزه روابط عمومی
  نمونه دعوتنامه: آیین تجلیل
  آشنایی با 10 بهترین اختراعات سال 2019
  ایجاد نظام اطلاعاتی کامپیوتری مشترک برای نهادهای بخش عمومی سوئد
  با واتساپ خداحافظی کنید اگر یکی از این 6 میلیون نفر هستید
  اخلاقی قائم‌مقام مدیرعامل بانک سپه شد/ مأموریت مهم چقازردی برای قائم‌مقام جدید بانک سپه
  شخصیت سال مجله «تایم»
  روابط‌عمومی شهرداری‌های استان یزد نیازمند یک برنامه هدفمند هستند
  نشست هیات رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان یزد
  تغییر در مدیریت ارتباط با رسانه‌های روابط عمومی صداوسیما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38514صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیشنبه، 28 اردیبهشت 1398 - 14:54
مدیر عامل بانک صادرات ایران: نقش روابط‌ عمومی در رشد سازمان
مدیرعامل بانک صادرات ایران گفت: روابط عمومی می‌تواند با ایجاد توازن و اطلاع‌رسانی به‌موقع در جریان اطلاعات از داخل سازمان به بیرون و بالعکس، در میان چهار بخش ذینفعان بانک از جمله مشتریان، سهامداران، کارکنان و سایر نهادهای مدنی جامعه، رشد و بالندگی سازمان را رقم بزند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیرعامل بانک صادرات ایران گفت: روابط عمومی می‌تواند با ایجاد توازن و اطلاع‌رسانی به‌موقع در جریان اطلاعات از داخل سازمان به بیرون و بالعکس، در میان چهار بخش ذینفعان بانک از جمله مشتریان، سهامداران، کارکنان و سایر نهادهای مدنی جامعه، رشد و بالندگی سازمان را رقم بزند.

به گزارش شارا، حجت‌اله صیدی در بازدید از بخش‌های مختلف اداره کل روابط‌عمومی در دومین روز از «هفته روابط‌عمومی»، با ارائه تعریفی از جایگاه این بخش در هر سازمان افزود: روابط‌عمومی در زنجیره ارزش هر سازمانی جایگاه ویژه دارد. این جایگاه به ویژه در سازمانی همچون بانک صادرات ایران که بیش از فناوری و تجهیزات، به منابع انسانی خود متکی است، اهمیت برجسته‌تری دارد و بخشی از موفقیت‌هایی که بانک در ماه‌های اخیر داشته، مرهون همکاری نزدیک روابط عمومی بوده است.

مدیرعامل بانک صادرات ایران ضمن تبریک هفته روابط عمومی اظهار کرد: همکاران ما در روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، کار را به صورت حرفه‌ای در پیش گرفته‌اند و در حوزه رسانه‌ها، همکاران و انعکاس نقطه نظرات مشتریان به حوزه مدیریت بانک، دقیقا کار تخصصی می‌کنند و بخشی از موفقیت‌‌هایی که بانک در ماه‌های اخیر داشته مرهون همکاری نزدیک روابط عمومی بوده است. ارتقای تصویر واقعی بانک در جامعه از جمله این اقدامات است که جای قدردانی و تشکر دارد.


حجت‌اله صیدی در بازدید از دایره امداد مشتریان بانک صادرات ایران نیز تقویت جایگاه این بخش را مورد تاکید قرار داد و گفت: «صدای سپهر» قلب تپنده، گوش شنوا و زبان‌گویای بانک صادرات ایران است. هر مشتری که با این بخش تماس می‌گیرد، انتظار پاسخی قانع‌کننده دارد و می‌خواهد گرهی از کارش باز شود. بخشی از این مشکلات به صورت فوری قابل رفع شدن است و بخشی به دلیل ارتباط با سایر بانک‌ها در مبادلات و تراکنش‌های بین‌بانکی ممکن است زمانبر باشد که وظیفه پاسخگویی به این موارد بر عهده «صدای سپهر» است که برای بانک اهمیت بسیار زیادی دارد و اهتمام ویژه برای تقویت این بخش به کار گرفته شده است.


وی افزود: سرعت در پاسخگویی به بیش از هزار و ٢٠٠ تا هزار و ٣٠٠ تماس روزانه، این مسئولیت را سنگین‌تر می‌کند که با توجه به شرایط موجود جای قدردانی ویژه از همکاران دارد. بخشی از ارائه راه حل برای مشکلات مردم و مشتریان که همیشه افتخار بانک صادرات ایران بوده، توسط همکاران این دایره رقم می‌خورد.


مدیرعامل بانک صادرات ایران در عین حال تصریح کرد: برخی تاخیرات احتمالی در پاسخگویی که گاهی به دلیل وقفه در اتصال اینترنت بین‌المللی رخ می‌دهد، گلایه‌هایی را ممکن است در پی داشته باشد، که تلاش‌های زیادی برای رفع این موضوع صورت‌گرفته و در عین حال ضروری است بابت آن از مردم شریف و مشتریان محترم نیز عذرخواهی کنیم. سیستم‌های نرم افزاری و سخت افزاری در این بخش در حال ارتقا است و شرایط به مراتب بهتری را در آینده نزدیک در این حوزه شاهد خواهیم بود.


در جریان این بازدید حجت‌اله صیدی با کارکنان و مشتریان شعبه میدان جمهوری بانک صادرات ایران نیز دیدار کرد و از نزدیک در جریان فعالیت و خدمت‌رسانی به مشتریان قرار گرفت و در فضایی صمیمی با آنها به گفت‌وگو پرداخت.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  با واتساپ خداحافظی کنید اگر یکی از این 6 میلیون نفر هستید


  چرا ایجاد ارتباط شخصی با مخاطب در روابط عمومی اهمیت دارد؟


  جای خالی آموزش بیمه به کودکان در رسانه های جمعی


  روابط عمومی در اندیشه های ساروخانی


  ایجاد نظام اطلاعاتی کامپیوتری مشترک برای نهادهای بخش عمومی سوئد


  آشنایی با 10 بهترین اختراعات سال 2019


  ایده پردازی و تجربه محوری: شناختن و آغوش گرفتن روابط عمومی در حال تغییر


  شخصیت سال مجله «تایم»


  نشست هیات رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان یزد


  روابط‌عمومی شهرداری‌های استان یزد نیازمند یک برنامه هدفمند هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود