درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 09:43   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  غول روابط‌عمومی در تضاد با تعهدات آب و هوایی خود با بنیاد چارلز کخ قرارداد امضا کرد
  هرگز کسی را آزار نده
  دیپلماسی روابط‌عمومی
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38509صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 28 اردیبهشت 1398 - 14:48
پیام مدیرعامل شرکت مخابرات ایران به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی
مهندس سیدمجید صدری به مناسبت فرا رسیدن روز ملی ارتباطات و روابط عمومی، درپیامی فرا رسیدن این روز را به کارکنان شرکت مخابرات ایران و تمام بازیگران عرصه ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور تبریک گفت.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مهندس سیدمجید صدری به مناسبت فرا رسیدن روز ملی ارتباطات و روابط عمومی، درپیامی فرا رسیدن این روز را به کارکنان شرکت مخابرات ایران و تمام بازیگران عرصه ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور تبریک گفت.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، متن پیام تبریک مهندس سیدمجید صدری به مناسبت به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط عمومیبه شرح زیر است:

پنجاهمین سالگرد گرامیداشت روز جهانی ارتباطات مصادف با بروز و ظهور فناوری‌های ارتباطی و مخابراتی گسترده‌ای شده است که رشد و توسعه روز‌افزون و سرعت در تحولات این عرصه را مبدل به امری بدیهی ساخته است.

تحولات شگفت‌انگیزی که به مدد فناوری‌های ارتباطی، جهان را کوچک‌تر و انسان‌ها را به هم نزدیک‌تر ساخته به نحوی که امکان برقراری ارتباط همگان را در هر جا و در هر زمان و با سایر انسان‌های دیگر فراهم کرده است.

شاید تا همین چند سال قبل، بزرگداشت روز جهانی ارتباطات بدان حد که امروز پر اهمیت شمرده می‌شود مهم نبود و آن قدر که امروز نقش استراتژیک دارد، حساس به نظر نمی‌رسید. زیرا ارتباطات و شبکه‌های ارتباطی، در آن سال‌ها هنوز به اندازه امروز در جامعه و زندگی ما رسوخ نکرده بود.

امروزه ابزار ارتباطی، به وسیله‌ای برای آموزش و تحقق توسعه کشور‌ها تبدیل شده‌اند. ارتباطات به ویژه از جنس الکترونیکی، بخش لاینفک زندگی بشر امروز در حوزه‌های مختلف است و اطلاعات و ارتباطات در جامعه فرا صنعتی کنونی، معیار اصلی توسعه و پیشرفت اقتصادی و صنعتی محسوب می‌شود. ارتقاء بهره‌وری لازمه بقا و رشد جوامع آینده است و مهمترین راه این ارتقاء استفاده از ICT است. با توسعه ICT در تمامی ارکان صنعت، می‌توان بهره‌وری را بالا برد و اشتغال را افزایش داد.

در دنیای امروز که از آن به عنوان عصر ارتباطات یاد می‌شود، تعامل و ارتباط دوسویه با مخاطبان، از اصول اساسی در هر سازمان است و به عنوان یکی از عوامل مهم و تأثیرگذار در حیات اجتماعی به شمار می رود؛ همچنان که بهبود کیفی فعالیت‌ها و افزایش بهره‌وری سازمانی ناگزیر از برقراری ارتباطات تعاملی است.

گرامی داشت 27 اردیبهشت ماه به عنوان روز ملی ارتباطات و روابط عمومی در تقویم کشورمان بیانگر اهمیت و جایگاه والای ارتباطات و روابط عمومی بوده و در حقیقت فرصت ارزشمندی برای تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش‏های صادقانه سخت کوشان عرصه ارتباطات و روابط عمومی است، عاشقانی که شبانه روز در ایفای نقش خود تلاش می ‏کنند.

بی تردید این روز گرامی یادآور نقش پررنگ و روز افزون صنعت روابط عمومی در دنیای ارتباطات است که امروزه به قلب تپنده سازمانها تبدیل شده و جهان را به دهکده جهانی مبدل کرده است. روابط عمومی پل ارتباطی مستحکمی است بین افراد جامعه، سازمانها و نهادها که همواره به عنوان یکی از عناصر اصلی و کاربردی درارتقاء و پیشرفت سازمانی جایگاه ویژه‌ای را به خود اختصاص داده است.

شرکت مخابرات ایران به عنوان مجموعه‌ای عظیم و مؤثر در چرخه نظام ارتباطی کشور با برخورداری از سابقه‌ای درخشان و نیروهای متعهد و متخصص، همواره یک شرکت پیشتاز در عرصه آی سی ‌تی کشور و ایفاگر نقش‌های ارزنده‌ای بوده و هست. شرکتی که به نوبه خود و همگام با تغییرات شگرف حوزه ارتباطات و مخابرات و با درک عمیق از ضرورت‌ همگام‌سازی خدمات و سرویس‌های خود با نیازهای رو به تزاید مشتریان محترم،‌ مجدانه بسوی همگرایی سرویس‌ها و خدمات خود با فناوری‌های روزافزون عرصه ارتباطات در حرکت است.

امروز، مهارت آموزی در عرصه ICT بعنوان یکی از شاخص‌های رتبه‌بندی کشورهاست. بر همین اساس، سعی ما به عنوان بزرگ ترین و مهم ترین اپراتور مخابراتی کشور این است که با تحولات پر شتاب فناوری اطلاعات و ارتباطات پیش رفته و همپا با تحولات دیجیتال دنیا بتوانیم در عرصه دیجیتال نیز حرفی برای گفتن داشته باشیم.

تمام کارکنان و مدیران در شرکت مخابرات ایران با اعتقاد به این که رشد و گسترش بسترهای مخابراتی و ارتباطی در مقوله توسعه پایدار نقش زیربنایی دارد، در مسیرهای تازه و جدید گام نهاده و با اتکای به توانمندی‌های داخلی و با تأسی از شعار سال 1398 که از سوی مقام معظم رهبری "سال رونق تولید" نام گرفته، تا رسیدن به افق‌های روشن و با تلاش مضاعف همچنان پیشتاز خلق نوآوری‌های جدید خواهند بود.

ضمن تبریک فرا رسیدن روز ملی ارتباطات و روابط عمومی به خانواده بزرگ مخابرات،‌ امید آن دارم که با همت و عزم راسخ، شاهد فتح‌ قله‌های پیروزی و سربلندی در توسعه و استمرار خدمت خالصانه به مردم شریف کشورمان در سراسر میهن اسلامی باشیم.
 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  هرگز کسی را آزار نده


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد