درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
پنجشنبه، 31 مرداد 1398 - 22:48   

راه‌اندازی باشگاه مشتریان بیمه کوثر

  راه‌اندازی باشگاه مشتریان بیمه کوثر


ادامه ادامه مطلب یک

روابط بر اساس طینت انسان ها

  روابط بر اساس طینت انسان ها


ادامه ادامه مطلب دو

چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

  چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

کمپین جاستین ترودو و اندرو شیر/ کدام روش در انتخابات موثرتر است؟

  کمپین جاستین ترودو و اندرو شیر/ کدام روش در انتخابات موثرتر است؟


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  رئیس اداره روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی کشور: مردم در تدام کار فرهنگی تاثیرگذار هستند
  سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان: روابط عمومی ها با اطلاع رسانی صحیح و به موقع در راستای اقناع افکار عمومی حرکت کنند
  آینده‌ نشر
  چهل و پنجمین شماره ماهنامه علمی-تخصصی مدیریت رسانه منتشر شد
  نخستین جلسه هم‌اندیشی با اصحاب رسانه و نشست خبری استاندار خراسان رضوی برگزار می‌شود
  قوانین جدید در نشست‌های خبری لیگ برتر ایران
  نقش شبکه های اجتماعی در موفقیت استارت آپ ها
  روابط بر اساس طینت انسان ها
  روابط
  مولف تبریزی برنده جایزه جهانی ۲۰۱۹ موسسه بین‌المللی روابط عمومی انگلستان شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38503صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 28 اردیبهشت 1398 - 00:58
روابط عمومی در حکم دم و بازدم سازمان
روابط عمومی، نامی آشنا با القابی متفاوت همچون چشم سازمان، گوش سازمان، زبان سازمان، آئینه تمام نمای سازمان، وکیل مدافع سازمان، تصویرسازی سازمان و...
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| روابط عمومی، نامی آشنا با القابی متفاوت همچون چشم سازمان، گوش سازمان، زبان سازمان، آئینه تمام نمای سازمان، وکیل مدافع سازمان، تصویرسازی سازمان و...
 
 البته تعاریف گوناگونی از روابط عمومی از سوی صاحبنظران، کارشناسان و مولفان کتابهای این رشته بیان شده است. بزرگان این علم ،
روابط عمومی را به گونه های متفاوت تعریف کرده اند.
 
 «رکس هارلو » روابط عمومی را دانشی می داند که به وسیله آن، سازمان ها آگاهانه می کوشند تا به مسئولیت اجتماعی خودشان عمل کنند، برای اینکه بتوانند تفاهم و پشتیبانی کسانی را که برای توسعه کسب و کارشان اهمیت دارند، به دست آورند.
 
 انجمن روابط عمومی آلمان نیز روابط عمومی را تلاشی آگاهانه و قانونی به منظور تفاهم و استقرار اعتماد و شناخت متقابل با عموم می داند که می تواند با تحقیق علمی و عملی صحیح و مستمر، میسر شود.
 
 و اگر به سراغ اصل داستان که همان انجمن جهانی روابط عمومی است ، بریم می بینیم که از نظر آن؛ روابط عمومی بخشی از وظایف مدیریت سازمان است و عملی مداوم و برنامه ریزی شده است که از طریق آن افراد و سازمانها می کوشند تا تفاهم و پشتیبانی کسانی را که با آنها سروکار دارند به دست آورند.
 
 در اصل روابط عمومی به مثابه پُلی است میان یک سازمان و مخاطبانش و به بیان ساده تر، روابط عمومی در حکم دم و بازدم سازمان به ایفای نقش می پردازد.
 
 روابط عمومی باید بداند که چگونه به شکلی شفاف بنویسد، صحبت کند و با تجزیه و تحلیل، امور سازمان خود را رفع و رجوع نماید. این مهارت به شدت مورد نیاز در این حوزه است چرا که در این حوزه ارتباط پیوسته ای میان کارکنان و کسانی وجود دارد که در تعیین سمت سیاست های همگانی ایفای نقش می کنند.
 
 امروزه مشتری مداری نه به عنوان یک شعار بلکه به عنوان یک رکن اصلی در بقای سازمانها به شمار رفته و به موضوعی حیاتی تبدیل شده است.
 
 بازگو کردن واقعیت های سازمان برای عموم مردم و حد این شفاف سازی دغدغه اصلی روابط عمومی است چرا که آنجا که پای بازگو کردن اسرار سازمان در میان است میان حقوق مردم و اسرار سازمان باید به بهترین نحو توازن برقرار کرد.
 
 ساختن چهره ای مناسب از سازمان در میان مردم و مخاطبان اصلی سازمان ، کاری است که تنها یک روابط عمومی حرفه ای و آگاه از عهده آن بر می آید.
 
 خلاصه اینکه روابط عمومی سعی می کند: افکار عمومی درباره سازمان، اداره ، شرکت و.. را رصد کرده ، فرصت های مناسب را شناسایی و رسانه های مناسب را پیدا کند و با آنها تعامل دائمی برقرار نماید و در پایان افکار عمومی را تغییر دهد./ برنا
 
 فائزه منشدی ؛ مدیر روابط عمومی سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان هرمزگان
 
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  پوشش رسانه های درآمدزا سخت تر از همیشه شده است


  استفاده از محل کار برای افزایش انگیزه کارکنان


  کمپین جاستین ترودو و اندرو شیر/ کدام روش در انتخابات موثرتر است؟


  مولف تبریزی برنده جایزه جهانی ۲۰۱۹ موسسه بین‌المللی روابط عمومی انگلستان شد


  تاکید مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه ها بر نقش رسانه ها در شناساندن صنعت حمل و نقل هوایی


  آینده‌ نشر


  راه‌اندازی باشگاه مشتریان بیمه کوثر


  روابط


  نخستین جلسه هم‌اندیشی با اصحاب رسانه و نشست خبری استاندار خراسان رضوی برگزار می‌شود


  روابط بر اساس طینت انسان ها


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ارسال مقاله به شانزدهمین کنفرانس روابط عمومی ایران