درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
پنجشنبه، 31 مرداد 1398 - 22:48   

راه‌اندازی باشگاه مشتریان بیمه کوثر

  راه‌اندازی باشگاه مشتریان بیمه کوثر


ادامه ادامه مطلب یک

روابط بر اساس طینت انسان ها

  روابط بر اساس طینت انسان ها


ادامه ادامه مطلب دو

چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

  چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

کمپین جاستین ترودو و اندرو شیر/ کدام روش در انتخابات موثرتر است؟

  کمپین جاستین ترودو و اندرو شیر/ کدام روش در انتخابات موثرتر است؟


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  رئیس اداره روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی کشور: مردم در تدام کار فرهنگی تاثیرگذار هستند
  سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان: روابط عمومی ها با اطلاع رسانی صحیح و به موقع در راستای اقناع افکار عمومی حرکت کنند
  آینده‌ نشر
  چهل و پنجمین شماره ماهنامه علمی-تخصصی مدیریت رسانه منتشر شد
  نخستین جلسه هم‌اندیشی با اصحاب رسانه و نشست خبری استاندار خراسان رضوی برگزار می‌شود
  قوانین جدید در نشست‌های خبری لیگ برتر ایران
  نقش شبکه های اجتماعی در موفقیت استارت آپ ها
  روابط بر اساس طینت انسان ها
  روابط
  مولف تبریزی برنده جایزه جهانی ۲۰۱۹ موسسه بین‌المللی روابط عمومی انگلستان شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38502صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 28 اردیبهشت 1398 - 00:57
روابط عمومی زبان گویای یک سیستم است
حال اگر بخواهیم تعریفی از روابط عمومی و ساختار روابط عمومی ها در کشور ارائه دهیم به زعم نگارنده ی متن برخاسته از روابط خصوصی و اجتماعی جامعه ی امروز و در سایه ی فردگرایی ست.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| پیش از آنکه از روابط عمومی سخن به میان بیاید باید به روابط خصوصی توجه داشت.

انسان امروز برآیندی از فرآیند افسارگسیختگی فردگرایی ست و همین امر در ابعاد گوناگون زندگی وی نمایان گشته و یکی از دلایل منفعت طلبی او در اشکال گوناگون است، در این بین بی گمان آنچه نمود بیشتری دارد نتیجه ی رفتار بشر فردگرا در جهان پیرامونی وی است که خود گاه قربانی وضعیتی می گردد که خودش پدید آورده.

پس به تعبیری ساده می توان گفت آنچه به عنوان یاس در روابط انسان به ظاهر مدرن جامعه ی سنتی ما به وجود آمده برخواسته از وضعیتی ست که خود در پیدایش آن نقشی اساسی ایفا کرده.

حال اگر بخواهیم تعریفی از روابط عمومی و ساختار روابط عمومی ها در کشور ارائه دهیم به زعم نگارنده ی متن برخاسته از روابط خصوصی و اجتماعی جامعه ی امروز و در سایه ی فردگرایی ست.

آنچه مبرهن است روابط عمومی زبان گویای یک سیستم در سایه ی منافع سیستماتیک و سامان یافته است که خود از تعریف ابتدایی که به ذهن مخاطب خطور می کند فاصله ای نجومی دارد.

در واقع روابط عمومی ها در کشور بیش و پیش از آنکه رفتاری نزدیک به نام خود داشته باشند حافظ منافع ساختار اداری خود هستند که این امر کاملا بدیهی و منطقی به نظر می رسد، پس آنچه در تحلیل از این شرایط به ذهن نگارنده متن می رسد این است که نام روابط عمومی نامی متناسب برای این بخش اداری نیست و همین نام در برخی مواقع موجب سوتفاهم در افکار عمومی و حتی دلخوری عوام الناس از دستگاه های دولتی می گردد چرا که انسان به ظاهر مدرن جامعه ی سنتی ما همچنان به دنبال تعاریف کلاسیک در هزار توی ذهن خود است و این با ساختار اداری در تضادی عمیق است. /برنا

سامان سایبانی ؛ مسئول روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی هرمزگان





 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  پوشش رسانه های درآمدزا سخت تر از همیشه شده است


  استفاده از محل کار برای افزایش انگیزه کارکنان


  کمپین جاستین ترودو و اندرو شیر/ کدام روش در انتخابات موثرتر است؟


  مولف تبریزی برنده جایزه جهانی ۲۰۱۹ موسسه بین‌المللی روابط عمومی انگلستان شد


  تاکید مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه ها بر نقش رسانه ها در شناساندن صنعت حمل و نقل هوایی


  آینده‌ نشر


  راه‌اندازی باشگاه مشتریان بیمه کوثر


  روابط


  نخستین جلسه هم‌اندیشی با اصحاب رسانه و نشست خبری استاندار خراسان رضوی برگزار می‌شود


  روابط بر اساس طینت انسان ها


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ارسال مقاله به شانزدهمین کنفرانس روابط عمومی ایران