درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
پنجشنبه، 31 مرداد 1398 - 23:04   

راه‌اندازی باشگاه مشتریان بیمه کوثر

  راه‌اندازی باشگاه مشتریان بیمه کوثر


ادامه ادامه مطلب یک

روابط بر اساس طینت انسان ها

  روابط بر اساس طینت انسان ها


ادامه ادامه مطلب دو

چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

  چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

کمپین جاستین ترودو و اندرو شیر/ کدام روش در انتخابات موثرتر است؟

  کمپین جاستین ترودو و اندرو شیر/ کدام روش در انتخابات موثرتر است؟


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  رئیس اداره روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی کشور: مردم در تدام کار فرهنگی تاثیرگذار هستند
  سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان: روابط عمومی ها با اطلاع رسانی صحیح و به موقع در راستای اقناع افکار عمومی حرکت کنند
  آینده‌ نشر
  چهل و پنجمین شماره ماهنامه علمی-تخصصی مدیریت رسانه منتشر شد
  نخستین جلسه هم‌اندیشی با اصحاب رسانه و نشست خبری استاندار خراسان رضوی برگزار می‌شود
  قوانین جدید در نشست‌های خبری لیگ برتر ایران
  نقش شبکه های اجتماعی در موفقیت استارت آپ ها
  روابط بر اساس طینت انسان ها
  روابط
  مولف تبریزی برنده جایزه جهانی ۲۰۱۹ موسسه بین‌المللی روابط عمومی انگلستان شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38499صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 28 اردیبهشت 1398 - 00:53
نقش روابط عمومی در مقابله با تحریم ها
کسى که روابط عمومی را به عنوان یک شغل انتخاب مى نماید و مسئولیت انجام وظایفى را در این حرفه مى پذیرد، باید به عنوان یک حرفه به آن نگاه کرده و سعى نموده تا مهارت ها و تخصص هاى آن را فرا گیرد و آینده شغلى و پیشرفت اجتماعى خود را براساس آن برنامه ریزى کند. باید استعداد، آمادگى و توانایى فردى، علایق ، اندیشه خلاق، شهامت و شجاعت داشته باشد، همچنین قدرت تجزیه و تحلیل مسائل محیط کار اصول سازمان را به خوبى بشناسد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| کسى که روابط عمومی را به عنوان یک شغل انتخاب مى نماید و مسئولیت انجام وظایفى را در این حرفه مى پذیرد، باید به عنوان یک حرفه به آن نگاه کرده و سعى نموده تا مهارت ها و تخصص هاى آن را فرا گیرد و آینده شغلى و پیشرفت اجتماعى خود را براساس آن برنامه ریزى کند. باید استعداد، آمادگى و توانایى فردى، علایق ، اندیشه خلاق، شهامت و شجاعت داشته باشد، همچنین قدرت تجزیه و تحلیل مسائل محیط کار اصول سازمان را به خوبى بشناسد.

مهمترین‌ وظیفه‌ روابط عمومی‌، شناخت‌ افکار عمومی‌ و نفوذ در آن‌ برای‌ جلب‌ رضایت‌ افکارعمومی‌ نسبت‌ به‌ سازمان‌ هم‌ در درون‌ سازمان‌ و هم‌ در بیرون‌ از سازمان‌ می باشد. ارتباطات در عصر حاضر اهمیت ویژه ای یافته و وظیفه روابط عمومی هاست که به باورها ، ایمان و اعتقادات قلبی مردم عینیت ببخشند.

روابط عمومی در دستگاه های مختلف به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولین، میتوانند با نقش آفرینی در مجموعه های خود، ضمن در نظر گرفتن شرایط جدید سیاسی کشور، بسترهای لازم به منظور ظرفیت های موجود را فراهم کنند.

نقش روابط عمومی ها به منظور معرفی داشته ها ، ظرفیت ها ، پتانسیل ها و فرصت های موجود در جامعه بسیار تعیین کننده بوده به گونه ای که بایستی با نقش آفرینی در مجموعه های خود به این امر مهم، جامه عمل بپوشانند.

حال با فشارهای گسترده ای که از طرف کشورهای اروپایی و آمریکایی به کشور وارد آمده است، روابط عمومی با ایجاد فضا و بسترهای مناسبی که در خصوص تبلیغات و اطلاع رسانی در ایران عزیزمان وجود دارد، میتواند با ترغیب به حمایت از تولیدات داخل و همچنین با سرمایه گذاری در حوزه های مختلف اقتصادی از خروج منابع و ارز به خارج از کشور جلوگیری نماید .

(روابط عمومی از نگاه مقام معظم رهبری)

فکر اینکه برادران یک بخش مشابه در ارگان‌های کشور را مثل روابط عمومی‌ها گردهم آوردند فکر خوبی است ما در نظام خود احتیاج به یک انسجام حقیقی از هر طریق ممکن داریم ، یکی از روش ها هم این است که عرف روابط عمومی در وزارتخانه‌ها هم‌گون و هم‌نوا شود حداقل فایده این کار بهره‌گیری از تجربیات یکدیگر است.

در مورد خود روابط عمومی،‌ برادران شاغل این کار به شأن و مسئولیت کار واقف هستند به خصوص در این ایام که با مسئولان کشور تماس گرفتند و نقطه‌نظرها روشن شده است روابط عمومی‌ها می‌دانند کارشان چیست و چه توقعی از آنها می‌رود شاید کار روابط عمومی‌ها را بتوان به عنوان رابط بین دستگاه‌ها و مردم ملاحظه کرد.

بعضی معتقدند که روابط عمومی‌ها بایستی حقیقت مطلب در مورد دستگاه‌ها را بیان کنند زیرا مردم انتظار و توقع دارند که همه واقعیت‌ها را بشنوند بعضی هم عقیده دارند علاوه بر گفتن این حقیقت باید نظر مردم نسبت به آن وزارتخانه نیز مشخص و منعکس شود. عده‌ای می‌گویند تنها چیزهای امیدبخش را باید به مردم گفت و مطالب یأس‌آفرین را نباید ارایه داد.

روابط عمومی‌ها باید روش خود را از بین این سلیقه‌ها انتخاب کنند. به نظر من شما باید مشخص کنید انتظار مردم و دستگاه‌ها از شما چیست. باید با مردم صادقانه رفتار شود و با زبان فریب با آنها رفتار نشود ، مهم‌ترین ممیزه جمهوری اسلامی ایران در بخش تشکیلات این است که مردم،‌ مسئولان را از خود می‌دانسته و توقع غیرواقعی و حرف سست شنیدن را ندارند آنان حرف صادقانه می‌خواهند.

بندرلنگه نیز یکی از بنادر با سابقه و مهم کشور در غرب استان هرمزگان می باشد که از سال 1346 تحت نظارت سازمان بنادر و دریانوردی فعالیت تجاری خود را آغاز نموده است . از نظر ترابری دریایی ، بندرلنگه بهترین پایانه لجستیکی برای جزایر کیش ، ابوموسی ، تنب بزرگ و کوچک ، لاوان ، سیری و هندورابی بوده و دارای کوتاهترین فاصله نسبت به بنادر جنوبی با کشور امارات متحده عربی است که هم اکنون یکی از بنادر اصلی ترابری دریایی و مسافر به این کشور می باشد .

بندرلنگه بعنوان هسته مرکزی بنادر غرب هرمزگان ، 7 بندر تجاری و مسافری بندرلنگه ، چارک ، آفتاب ، سیری ، لاوان، کنگ و شیوء را تحت پوشش دارد .این بندر بزرگترین قطب ترانزیت خودرومی باشد که عمده ترانزیت آن به کشورعراق است ./ برنا

عبدالله قطارانی ؛ مسئول روابط عمومی بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  پوشش رسانه های درآمدزا سخت تر از همیشه شده است


  استفاده از محل کار برای افزایش انگیزه کارکنان


  کمپین جاستین ترودو و اندرو شیر/ کدام روش در انتخابات موثرتر است؟


  مولف تبریزی برنده جایزه جهانی ۲۰۱۹ موسسه بین‌المللی روابط عمومی انگلستان شد


  تاکید مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه ها بر نقش رسانه ها در شناساندن صنعت حمل و نقل هوایی


  آینده‌ نشر


  راه‌اندازی باشگاه مشتریان بیمه کوثر


  روابط


  نخستین جلسه هم‌اندیشی با اصحاب رسانه و نشست خبری استاندار خراسان رضوی برگزار می‌شود


  روابط بر اساس طینت انسان ها


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ارسال مقاله به شانزدهمین کنفرانس روابط عمومی ایران