درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
پنجشنبه، 31 مرداد 1398 - 22:49   

راه‌اندازی باشگاه مشتریان بیمه کوثر

  راه‌اندازی باشگاه مشتریان بیمه کوثر


ادامه ادامه مطلب یک

روابط بر اساس طینت انسان ها

  روابط بر اساس طینت انسان ها


ادامه ادامه مطلب دو

چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

  چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

کمپین جاستین ترودو و اندرو شیر/ کدام روش در انتخابات موثرتر است؟

  کمپین جاستین ترودو و اندرو شیر/ کدام روش در انتخابات موثرتر است؟


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  رئیس اداره روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی کشور: مردم در تدام کار فرهنگی تاثیرگذار هستند
  سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان: روابط عمومی ها با اطلاع رسانی صحیح و به موقع در راستای اقناع افکار عمومی حرکت کنند
  آینده‌ نشر
  چهل و پنجمین شماره ماهنامه علمی-تخصصی مدیریت رسانه منتشر شد
  نخستین جلسه هم‌اندیشی با اصحاب رسانه و نشست خبری استاندار خراسان رضوی برگزار می‌شود
  قوانین جدید در نشست‌های خبری لیگ برتر ایران
  نقش شبکه های اجتماعی در موفقیت استارت آپ ها
  روابط بر اساس طینت انسان ها
  روابط
  مولف تبریزی برنده جایزه جهانی ۲۰۱۹ موسسه بین‌المللی روابط عمومی انگلستان شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38498صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 28 اردیبهشت 1398 - 00:52
27 اردیبهشت، فرصتی برای نمایش توانمندی‌ها و یادآوری جایگاه ویژه روابط عمومی به افکار عمومی
اهمیت روابط عمومی در این عصر مدرن و رو به پیشرفت که اطلاع‌رسانی در سازمان‌ها و نهادها پیشتازی می‌کند، دوچندان شده به گونه‌ای که موفقیت مجموعه‌ها در گرو عملکرد مناسب روابط عمومی آنان است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| اهمیت روابط عمومی در این عصر مدرن و رو به پیشرفت که اطلاع‌رسانی در سازمان‌ها و نهادها پیشتازی می‌کند، دوچندان شده به گونه‌ای که موفقیت مجموعه‌ها در گرو عملکرد مناسب روابط عمومی آنان است.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، محور اساسی کار روابط عمومی کسب منافع برای کل سازمان است؛ توجه به روابط عمومی، به عنوان بخشی که می‌تواند به صورت برنامه‌ریزی شده و سنجیده در جهت ایجاد، حفظ و گسترش تعامل و تفاهم مدیران با جامعه هدف اقدام کند، از اهمیت بسزایی برخوردار است.

درهرحال نگاه مثبت و ویژه به روابط عمومی در سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف کشور می‌تواند گام‌های محکمی را در حرکت روبه رشد سیستم ارتباطی درکشور بردارد و این حرفه تخصصی را در مقام و منزلت واقعی خویش قرار دهد. در واقع می‌توان گفت روزملی ارتباطات و روابط عمومی می‌تواند نقطه عطفی را در توسعه و تحول واحدهای روابط عمومی در ایران ایجاد نماید.

طی سال‌ها تحقیقات و تجربه، محققان به این نتیجه رسیده‌اند اگر بنگاه‌های اقتصادی بخواهند در تجارت خود موفق باشد؛ باید از نیروی انسانی خلاق و متخصص استفاده کنند که این امر نیز تنها با آموزش و استفاده از نیروی فنی و آموزش دیده میسر خواهد شد.

بیشتر جامعه شناسان و اقتصاددانان در دنیا بر این باورند: سرمایه انسانی به عنوان عوامل اصلی تعیین کننده رشد و توسعه بنگاه‌های اقتصادی به شمار می‌رود. در نظریه‌های جدید محققان عنوان شده است که اندیشه و تفکر نیروی انسانی آموزش دیده و فنی می‌تواند پایه و محور اساسی پیشرفت و رشد بنگاه اقتصادی باشد؛ بنابراین بر نقش نیروی انسانی تاکید بیشتری شده و همواره آن را در کشورهای توسعه یافته محور اصلی در تاسیس بنگاه‌های اقتصادی قرار می‌دهند. همچنین این افراد در قسمتی از نظریه خود عنوان می‌کنند: سرمایه مالی زمانی مولد خواهد بود که بنگاه اقتصادی دارای سرمایه انسانی متخصص باشد.

با این تفاسیر، بدون شک یکی از مولفه‌های اصلی توسعه اقتصادی، آموزش است؛ زیرا موجب تکامل سایر بخش‌ها خواهد شد. رشد اقتصادی همراه با سرمایه، پیشرفت تکنولوژی، نیازمند بهبود کیفیت نیروی کار در تمام سطوح کشور است. زیرا باعث افزایش بهره‌وری و تسریع رشد اقتصادی خواهد شد. نیروی آموزش دیده در سطوح پایین تر تولید نیز موجب تحقق اهداف سازمانی خواهد شد. نقش نیروی انسانی کارآمد بر کسی پوششیده نیست؛ زیرا نیروی انسانی توانمند، سازمان توانمند را بوجود می‌آورد. تجربه تولیدکنندگان موفق دنیا نشان می‌دهد بهره گیری از نیروی انسانی آموزش دیده عامل اصلی توفیق آنها در خدمات رسانی مطلوب و رضایت مشتریان شده است. این تأثیر در کشور ما به دلیل فیزیک محور بودن بیشتر است. در حال حاضر با افزایش میانگین سطح تحصیلی در کشور و به موازات آن بهره‌گیری از این افراد در مشاغل مختلف شاهد افزایش روز افزون توسعه در برخی از بنگاه‌های اقتصادی هستیم./ برنا

مهدی اعتمادپور ؛ مدیر روابط عمومی اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر




 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  پوشش رسانه های درآمدزا سخت تر از همیشه شده است


  استفاده از محل کار برای افزایش انگیزه کارکنان


  کمپین جاستین ترودو و اندرو شیر/ کدام روش در انتخابات موثرتر است؟


  مولف تبریزی برنده جایزه جهانی ۲۰۱۹ موسسه بین‌المللی روابط عمومی انگلستان شد


  تاکید مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه ها بر نقش رسانه ها در شناساندن صنعت حمل و نقل هوایی


  آینده‌ نشر


  راه‌اندازی باشگاه مشتریان بیمه کوثر


  روابط


  نخستین جلسه هم‌اندیشی با اصحاب رسانه و نشست خبری استاندار خراسان رضوی برگزار می‌شود


  روابط بر اساس طینت انسان ها


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ارسال مقاله به شانزدهمین کنفرانس روابط عمومی ایران