درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
جمعه، 3 خرداد 1398 - 20:16   

آشنایی با روابط عمومی

  آشنایی با روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

اتهامات تازه آمریکا علیه جولیان آسانژ به دادگاه ارائه شد

  اتهامات تازه آمریکا علیه جولیان آسانژ به دادگاه ارائه شد


ادامه ادامه مطلب دو

۵ دلیل برای نگرانی غرب از غول فناوری چین

  ۵ دلیل برای نگرانی غرب از غول فناوری چین


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

  فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  سرپرست معاونت بازرگانی «تهران رسانه» منصوب شد
  اتهامات تازه آمریکا علیه جولیان آسانژ به دادگاه ارائه شد
  مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان منصوب شد
  گزارش نشست هم‌اندیشی مدیران روابط‌عمومی شرکت سرمایه گذاری تأمین‌اجتماعی
  از مسوول و کارشناس روابط عمومی بیمه سلامت گیلان تجلیل شد
  تاکید معاون سیاسی استاندار سمنان بر ضرورت اطلاع رسانی خدمات دستگاه های اجرایی
  سخنگوی دولت معرفی شد
  تقویم روز ارتباطات/ تکامل حرفه روزنامه نگاری
  اپراتورهای موبایل در اروپا و آسیا همکاری با هوآوی را متوقف کردند
  ۵ دلیل برای نگرانی غرب از غول فناوری چین
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38488صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 28 اردیبهشت 1398 - 00:38
ناگفته های روابط عمومی ها
در شرایط کنونی با توجه به رشد صنعت روابط عمومی و تقلا برای بیان اهمیت آن در نزد افکار عمومی، اما رضایتمندی دستگاه ها و اثرگذاری لازم و مدنظر جامعه از این واحدها به نوعی احساس نمی شود که این خود سبب ایجاد تولد یک سئوال بزرگ در ذهن و سیستم های مدیریتی می شود، که چرا روابط عمومی ها کماکان علی رغم در بوق و کرنا و تعارفات شدید مدیریتی و صنعت آموزشی فزاینده قرار داشتن، چرا از کسب رضایتمندی مدنظر جامعه و کارفرمایان خود عاجز مانده اند؟
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| پیرامون روابط عمومی و جایگاه این واحد در دستگاه ها تاکنون حرف ها و گفته های زیادی در دهه های گذشته به میان آمده است، و به هر سوی مولفه های این وادی خطیر که سر بزنیم، هزاران مطلب و متن و کتاب و جزوه و دوره آموزشی در مورد آن نگاشته، عرضه و هر ساله در سراسر کشور ده ها همایش مرتبط با روابط عمومی ها برگزار می شود به نحوی که به جرات می توان گفت "روابط عمومی" و موضوعات پیرامونی آن برای بسیار از موسسات آموزشی، به صنعتی شاید پرسود تبدیل شده است و این رویکرد بعضا چنان سطوح مدیریتی را نیز به اغنا رسانیده که مدیران نیز بدون کمترین مقاومت تن به هزینه برای میزبانی و یا شرکت دادن و تقویت نیروهای روابط عمومی خود می کنند.

در مقابل این رویه حاکم به مبحث روابط عمومی، اما آنچه که بسیار قابل تامل می نماید اینکه؛ همواره از طرف مسئولان دستگاه ها مبحث نارضایتی و گلایه مندی از واحدهای روابط عمومی به میان می آید، این نارضایتی ها بعضا حتی خود را در کلام و سخنان سطوح ارشد مدیریتی کشور از جمله وزرا، روسای جمهور و استانداران نیز نشان داده است.

به نظر نگارنده؛ در شرایط کنونی با توجه به رشد صنعت روابط عمومی و تقلا برای بیان اهمیت آن در نزد افکار عمومی، اما رضایتمندی دستگاه ها و اثرگذاری لازم و مدنظر جامعه از این واحدها به نوعی احساس نمی شود که این خود سبب ایجاد تولد یک سئوال بزرگ در ذهن و سیستم های مدیریتی می شود، که چرا روابط عمومی ها کماکان علی رغم در بوق و کرنا و تعارفات شدید مدیریتی و صنعت آموزشی فزاینده قرار داشتن، چرا از کسب رضایتمندی مدنظر جامعه و کارفرمایان خود عاجز مانده اند؟

سئوالی که پاسخ دادن به آن می تواند چالش های حلقه نهایی از زنجیره صنعت روابط عمومی را که همان اثرگذاری نهایی در جامعه است، را مورد احصا و یا رفع قرار دهد.

سارا میرزایی ؛ هئیت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان و مدیر روابط عمومی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان/ برنا
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با روابط عمومی


  تقویم روز ارتباطات/ تکامل حرفه روزنامه نگاری


  تقویم روز ارتباطات/ صدای آمریکا به زبان فارسی باردیگر خاموش شد


  مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران: جایگاه روابط عمومی ها نیازمند تغییر اساسی است


  نقش ارتباطات در بهبود کیفی نظام اجتماعی


  فرماندار انزلی: روابط عمومی ها تسهیل گر ارتباط با مردم باشند


  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی: روابط عمومی های برتر معرفی می شوند


  فرماندار بابل: مدیران روابط‌عمومی باید شفاف سازی کنند


  معاون سیاسی، امنیتی فرماندار اسدآباد: نیاز به نگاهی نوین در حوزه روابط عمومی وجود دارد


  فرماندار کنگان: روابط عمومی ادارات شهرستان کنگان تقویت شوند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: گزارش سومین رخداد ملی بررسی مسایل و چالش های روابط عمومی