درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
پنجشنبه، 31 مرداد 1398 - 22:59   

راه‌اندازی باشگاه مشتریان بیمه کوثر

  راه‌اندازی باشگاه مشتریان بیمه کوثر


ادامه ادامه مطلب یک

روابط بر اساس طینت انسان ها

  روابط بر اساس طینت انسان ها


ادامه ادامه مطلب دو

چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

  چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

کمپین جاستین ترودو و اندرو شیر/ کدام روش در انتخابات موثرتر است؟

  کمپین جاستین ترودو و اندرو شیر/ کدام روش در انتخابات موثرتر است؟


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  رئیس اداره روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی کشور: مردم در تدام کار فرهنگی تاثیرگذار هستند
  سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان: روابط عمومی ها با اطلاع رسانی صحیح و به موقع در راستای اقناع افکار عمومی حرکت کنند
  آینده‌ نشر
  چهل و پنجمین شماره ماهنامه علمی-تخصصی مدیریت رسانه منتشر شد
  نخستین جلسه هم‌اندیشی با اصحاب رسانه و نشست خبری استاندار خراسان رضوی برگزار می‌شود
  قوانین جدید در نشست‌های خبری لیگ برتر ایران
  نقش شبکه های اجتماعی در موفقیت استارت آپ ها
  روابط بر اساس طینت انسان ها
  روابط
  مولف تبریزی برنده جایزه جهانی ۲۰۱۹ موسسه بین‌المللی روابط عمومی انگلستان شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38488صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 28 اردیبهشت 1398 - 00:38
ناگفته های روابط عمومی ها
در شرایط کنونی با توجه به رشد صنعت روابط عمومی و تقلا برای بیان اهمیت آن در نزد افکار عمومی، اما رضایتمندی دستگاه ها و اثرگذاری لازم و مدنظر جامعه از این واحدها به نوعی احساس نمی شود که این خود سبب ایجاد تولد یک سئوال بزرگ در ذهن و سیستم های مدیریتی می شود، که چرا روابط عمومی ها کماکان علی رغم در بوق و کرنا و تعارفات شدید مدیریتی و صنعت آموزشی فزاینده قرار داشتن، چرا از کسب رضایتمندی مدنظر جامعه و کارفرمایان خود عاجز مانده اند؟
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| پیرامون روابط عمومی و جایگاه این واحد در دستگاه ها تاکنون حرف ها و گفته های زیادی در دهه های گذشته به میان آمده است، و به هر سوی مولفه های این وادی خطیر که سر بزنیم، هزاران مطلب و متن و کتاب و جزوه و دوره آموزشی در مورد آن نگاشته، عرضه و هر ساله در سراسر کشور ده ها همایش مرتبط با روابط عمومی ها برگزار می شود به نحوی که به جرات می توان گفت "روابط عمومی" و موضوعات پیرامونی آن برای بسیار از موسسات آموزشی، به صنعتی شاید پرسود تبدیل شده است و این رویکرد بعضا چنان سطوح مدیریتی را نیز به اغنا رسانیده که مدیران نیز بدون کمترین مقاومت تن به هزینه برای میزبانی و یا شرکت دادن و تقویت نیروهای روابط عمومی خود می کنند.

در مقابل این رویه حاکم به مبحث روابط عمومی، اما آنچه که بسیار قابل تامل می نماید اینکه؛ همواره از طرف مسئولان دستگاه ها مبحث نارضایتی و گلایه مندی از واحدهای روابط عمومی به میان می آید، این نارضایتی ها بعضا حتی خود را در کلام و سخنان سطوح ارشد مدیریتی کشور از جمله وزرا، روسای جمهور و استانداران نیز نشان داده است.

به نظر نگارنده؛ در شرایط کنونی با توجه به رشد صنعت روابط عمومی و تقلا برای بیان اهمیت آن در نزد افکار عمومی، اما رضایتمندی دستگاه ها و اثرگذاری لازم و مدنظر جامعه از این واحدها به نوعی احساس نمی شود که این خود سبب ایجاد تولد یک سئوال بزرگ در ذهن و سیستم های مدیریتی می شود، که چرا روابط عمومی ها کماکان علی رغم در بوق و کرنا و تعارفات شدید مدیریتی و صنعت آموزشی فزاینده قرار داشتن، چرا از کسب رضایتمندی مدنظر جامعه و کارفرمایان خود عاجز مانده اند؟

سئوالی که پاسخ دادن به آن می تواند چالش های حلقه نهایی از زنجیره صنعت روابط عمومی را که همان اثرگذاری نهایی در جامعه است، را مورد احصا و یا رفع قرار دهد.

سارا میرزایی ؛ هئیت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان و مدیر روابط عمومی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان/ برنا
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  پوشش رسانه های درآمدزا سخت تر از همیشه شده است


  استفاده از محل کار برای افزایش انگیزه کارکنان


  کمپین جاستین ترودو و اندرو شیر/ کدام روش در انتخابات موثرتر است؟


  مولف تبریزی برنده جایزه جهانی ۲۰۱۹ موسسه بین‌المللی روابط عمومی انگلستان شد


  تاکید مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه ها بر نقش رسانه ها در شناساندن صنعت حمل و نقل هوایی


  آینده‌ نشر


  راه‌اندازی باشگاه مشتریان بیمه کوثر


  روابط


  نخستین جلسه هم‌اندیشی با اصحاب رسانه و نشست خبری استاندار خراسان رضوی برگزار می‌شود


  روابط بر اساس طینت انسان ها


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ارسال مقاله به شانزدهمین کنفرانس روابط عمومی ایران