درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
پنجشنبه، 31 مرداد 1398 - 22:50   

راه‌اندازی باشگاه مشتریان بیمه کوثر

  راه‌اندازی باشگاه مشتریان بیمه کوثر


ادامه ادامه مطلب یک

روابط بر اساس طینت انسان ها

  روابط بر اساس طینت انسان ها


ادامه ادامه مطلب دو

چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

  چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

کمپین جاستین ترودو و اندرو شیر/ کدام روش در انتخابات موثرتر است؟

  کمپین جاستین ترودو و اندرو شیر/ کدام روش در انتخابات موثرتر است؟


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  رئیس اداره روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی کشور: مردم در تدام کار فرهنگی تاثیرگذار هستند
  سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان: روابط عمومی ها با اطلاع رسانی صحیح و به موقع در راستای اقناع افکار عمومی حرکت کنند
  آینده‌ نشر
  چهل و پنجمین شماره ماهنامه علمی-تخصصی مدیریت رسانه منتشر شد
  نخستین جلسه هم‌اندیشی با اصحاب رسانه و نشست خبری استاندار خراسان رضوی برگزار می‌شود
  قوانین جدید در نشست‌های خبری لیگ برتر ایران
  نقش شبکه های اجتماعی در موفقیت استارت آپ ها
  روابط بر اساس طینت انسان ها
  روابط
  مولف تبریزی برنده جایزه جهانی ۲۰۱۹ موسسه بین‌المللی روابط عمومی انگلستان شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38484صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیجمعه، 27 اردیبهشت 1398 - 17:52
دویست و هجدهمین نشست انجمن روابط عمومی ایران،
دویست و هجدهمین نشست انجمن روابط عمومی ایران، به مناسبت بیست و هفتم اردیبهشت ماه و روز روابط عمومی برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| دویست و هجدهمین نشست انجمن روابط عمومی ایران، به مناسبت بیست و هفتم اردیبهشت ماه و روز روابط عمومی برگزار شد.

این نشست به همراه برگزاری کارگاه تاثیر خطاهای شناختی در تعاملات سازمانی توسط دکتر حمیده خلیل زاده ارایه شد.


در ابتدای این نشست، دکتر محمدرضا حقیقی رئیس انجمن روابط عمومی ایران، ضمن تبریک روز روابط عمومی بر اهمیت جایگاه و نقش روابط عمومی ها اشاره داشت و اعتلای جایگاه روابط عمومی ها را خواستار شد.

دکتر مرتضی بهنام عضو هیئت مدیره انجمن روابط عمومی ایران، ضمن تبریک روز روابط عمومی به فعالان روابط عمومی ایران، به اهمیت و نقش اتحادیه بین المللی ارتباطات دوربرد (ITU) در حوزه ارتباطات پرداخت و روز جهانی ارتباطات دوربرد و جامعه اطلاعاتی را که امسال پنجاهمین سال گرامیداشت آن را در 17 ماه می 2019 با شعار پر کردن شکاف های استاندارد سازی (Bridging The Standardization Gap) برگزار می شود را به همه فعالان و کارگزاران این حوزه تبریک گفت و همچنین با توجه به تغییر پارادایم روابط عمومی ها در جهان در ایفای نقش تبلیغاتی، بر ضرورت توجه روابط عمومی ها به کارکرد ارتباطی بجای کارکردهای تبلیغاتی تاکید داشت

در بخش دیگری از این برنامه، دکتر سمیه حیدرعلی از اعضا انجمن روابط عمومی ایران، به اهمیت هر چه تخصصی تر شدن واحد ارتباطات در سازمان ها و حرفه ای گرایی در روابط عمومی تاکید داشت.

حیدرعلی ضمن تبیین اهمیت دانش و تجربه در روابط عمومی، اهمیت یکپارچگی تشکل های روابط عمومی و انتقال تجارب به نسل جوان را بیش از پیش لازم خواند
عضو انجمن روابط عمومی ایران، بهره گیری از فارغ التحصیلان رشته روابط عمومی در سازمان ها و تسهیل امکان کارآموزی برای دانشجویان این رشته را گامی در جهت اهمیت جایگاه و نیز بهبود عملکرد روابط عمومی ها در سازمان ها نیز بر شمرد.

تایماز سید مصطفایی، رئیس کمیته مسئولیت اجتماعی انجمن روابط عمومی ایران، با تبریک روز ملی روابط عمومی و روز جهانی ارتباطات ، گزارش فعالیتها و نتایج این کمیته در طول یکسال گذشته به نقش و اهمیت مدیران و کارشناسان روابط عمومی و ارتباطات در ترویج و فرهنگ سازی مفهوم مسئولیت اجتماعی شرکتی در سازمانها و بنگاه ها را رائه داد.


مصطفایی افزود: برای اینکه این رویکرد بطور کامل و صحیح در سازمان ها پیاده سازی شود می بایست به عنوان فرهنگ در سازمان شناخته شده و تبدیل گردد که روابط عمومی با بهره گیری از پتانسیل و فرایندهای خود می تواند نقش اساسی را ایفا نماید.


وی در ادامه گفت: پرهیز از هر گونه بزرگنمایی و فرافکنی در فعالیت های مسئولانه در سازمان، بهره مندی از مشاوره افراد خبره در این حوزه و تشکیل کمیته csr در درون بنگاه یا سازمان و خود ارزیابی از دیگر مطالبی بود که رئیس کمیته مسئولیت اجتماعی انجمن به آنها اشاره نمود‌.


در پایان ایشان از آغاز به کار دبیرخانه سومین جایزه مسئولیت اجتماعی بنگاه های اقتصادی ایران پس از ماه مبارک رمضان خبر داده و برگزاری چندین پیش همایش و کارگاه تخصصی قبل از رویداد سوم را اطلاع رسانی نمود.


تمام اخبار تکمیلی در خصوص سومین دوره جایزه از پایگاه و شبکه های اجتماعی و رسمی انجمن روابط عمومی ایران اطلاع رسانی خواهد شد.

در کارگاه تاثیر خطاهای شناختی در تعاملات سازمانی که توسط دکتر حمیده خلیل زاده ارایه گردید به اهمیت ارتباطات بین فردی، میان فردی با نگاه روانشناسی اشاره شد


خلیل زاده روانشناسی در تعاملات فردی و سازمانی را برای جلوگیری از آسیب های شناختی را مهم دانسته و به عوامل زیر بعنوان مداخله گر و مخل در ارتباطات اشاره کرد: تعمیم افراطی، برچسب زدن، بزرگ نمایی و کوچک نمایی، تفکر دو قطبی، حذف یا فیلتر ذهنی، شخصی سازی، ذهن خوانی، بایدها و نبایدها و اتدلال هیجانی.


در ادامه این ویژه برنامه حمید خاتونی،مدرس و کارشناس اینفوگرافی در سخنانی کوتاه به اهمیت و کارکردهای اینفوگرافی در حوزه اطلاع رسانی که از وظایف مهم روابط عمومی می باشد اشاره کرد.


در بخش دیگر این برنامه مهندس صفری مدیرعامل شرکت آلا سیستم به اهمیت نرم افزارها بعنوان بازوی کمکی روابط عمومی ها اشاره داشت و در بخش پایانی طاهری مدیر موسسه آموزشی کیسان ضمن اعلام همکاری با انجمن روابط عمومی ایران به ارایه برنامه های آموزش این موسسه در حوزه روابط عمومی پرداخت.

 



 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  پوشش رسانه های درآمدزا سخت تر از همیشه شده است


  استفاده از محل کار برای افزایش انگیزه کارکنان


  کمپین جاستین ترودو و اندرو شیر/ کدام روش در انتخابات موثرتر است؟


  مولف تبریزی برنده جایزه جهانی ۲۰۱۹ موسسه بین‌المللی روابط عمومی انگلستان شد


  تاکید مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه ها بر نقش رسانه ها در شناساندن صنعت حمل و نقل هوایی


  آینده‌ نشر


  راه‌اندازی باشگاه مشتریان بیمه کوثر


  روابط


  نخستین جلسه هم‌اندیشی با اصحاب رسانه و نشست خبری استاندار خراسان رضوی برگزار می‌شود


  روابط بر اساس طینت انسان ها


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ارسال مقاله به شانزدهمین کنفرانس روابط عمومی ایران