درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 03:24   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38483صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیجمعه، 27 اردیبهشت 1398 - 17:49
پیام تبریک رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران به مناسبت روز روابط عمومی
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در پیامی به مناسبت 27 اردیبهشت روز روابط عمومی، این روز را به همکاران روابط عمومی در ستاد و فرودگاه های کشور تبریک گفت.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در پیامی به مناسبت 27 اردیبهشت روز روابط عمومی، این روز را به همکاران روابط عمومی در ستاد و فرودگاه های کشور تبریک گفت.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران؛ سیاوش امیرمکری در این پیام با بیان اینکه جهان امروز بدون ارتباطات دیگر قابل تصور نیست، گفت: روابط‎عمومی‎ها به عنوان مدیران ارتباطات سازمان‎ها با ماهیتی برگرفته از علم ارتباطات و روابط انسانی نقش و جایگاه ویژه‎ای دارند.

متن پیام امیرمکری به این شرح است:
جهان امروز بدون ارتباطات دیگر قابل تصور نیست و بی‎ شک بخش اعظمی از فعالیت‎های سازمان‎ها و گروه‎ها به واسطه همین ارتباطات انجام می‎ شود.

اما در این میان آن ارتباطی سازنده و متعالی است که در دل خود روابط انسانی و حرمت انسان‎ها را بپروراند و با وجود چنین ارتباطی است که نتایج حاصل از فعالیت سازمان‎ها بهتر و ارزنده‎تر می‎شود. در این بین روابط ‎عمومی‎ ها به عنوان مدیران ارتباطات سازمان‎ها با ماهیتی برگرفته از علم ارتباطات و روابط انسانی نقش و جایگاه ویژه ‎ای دارند.

روابط‎ عمومی‎ ها قادر هستند که با حساسیت و نکته‎ سنجی بالای خود، شرایط را بپایند و با توصیه ‎ها و عملکرد مقتضی زمینه را برای بهبود ارتباطات میان اجزای انسانی درون سازمان و همچنین میان سازمان و جامعه فراهم سازند و با دور کردن سازمان از حواشی و فضای منفی، آن را در جهت تمرکز بر اجرای وظایف و دسترسی به اهداف تعیین شده یاری کنند.

با این وصف، سازمانِ امروز بدون روابط ‎عمومی دیگر قابل تصور نیست؛ امری که در مجموعه شرکت و فرودگاه‎های ما نیز مشهود است.

اینجانب روز 27 اردیبهشت، روز ملی روابط ‎عمومی و ارتباطات را به همکاران روابط عمومی در ستاد و فرودگاه های کشور که با الهام از هم اندیشی و همسویی در پیشبرد اهداف کلان شرکت نقش تعیین کننده دارند، تبریک می گویم و ضمن تقدیر از آنان، امیدوارم این روز آغازگر تحولی نو در روابط عمومی ها باشد.
 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد