درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
پنجشنبه، 31 مرداد 1398 - 22:51   

راه‌اندازی باشگاه مشتریان بیمه کوثر

  راه‌اندازی باشگاه مشتریان بیمه کوثر


ادامه ادامه مطلب یک

روابط بر اساس طینت انسان ها

  روابط بر اساس طینت انسان ها


ادامه ادامه مطلب دو

چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

  چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

کمپین جاستین ترودو و اندرو شیر/ کدام روش در انتخابات موثرتر است؟

  کمپین جاستین ترودو و اندرو شیر/ کدام روش در انتخابات موثرتر است؟


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  رئیس اداره روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی کشور: مردم در تدام کار فرهنگی تاثیرگذار هستند
  سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان: روابط عمومی ها با اطلاع رسانی صحیح و به موقع در راستای اقناع افکار عمومی حرکت کنند
  آینده‌ نشر
  چهل و پنجمین شماره ماهنامه علمی-تخصصی مدیریت رسانه منتشر شد
  نخستین جلسه هم‌اندیشی با اصحاب رسانه و نشست خبری استاندار خراسان رضوی برگزار می‌شود
  قوانین جدید در نشست‌های خبری لیگ برتر ایران
  نقش شبکه های اجتماعی در موفقیت استارت آپ ها
  روابط بر اساس طینت انسان ها
  روابط
  مولف تبریزی برنده جایزه جهانی ۲۰۱۹ موسسه بین‌المللی روابط عمومی انگلستان شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38481صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیجمعه، 27 اردیبهشت 1398 - 17:21
چند پیشنهاد به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی
27 اردیبهشت ماه، روز ارتباطات و روابط عمومی را ابتدا به همه مدیران و کارشناسان وفعالان عرصه ارتباطات صمیمانه تبریک عرض نموده و چند پیشنهاد برای همکاران عرصه روابط عمومی و ارتباطات در پی می آید تا چه قبول افتد و چه در نظر آید:
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| 27 اردیبهشت ماه، روز ارتباطات و روابط عمومی  را ابتدا به همه مدیران و کارشناسان وفعالان عرصه ارتباطات صمیمانه تبریک عرض نموده و چند پیشنهاد برای همکاران عرصه روابط عمومی و ارتباطات در پی می آید تا چه قبول افتد و چه در نظر آید:

الف. نگاه مدیران
متاسفانه بخش عظیمی از مدیران دستگاههای اجرایی و دولتی و غیر دولتی و بخش تعاونی و خصوصی ، درک و برداشت شایسته و علمی از جایگاه روابط عمومی و کارکرد آن ندارند و به همین واسطه برای انتخاب مدیر روابط عمومی خود به هر فرد از هر جا مانده و رانده و یا به فردی که لیاقت ندارد ولی از طریق توصیه و فشار فلان نهاد و شخص و گروه دست به انتخابی ناگزیر می زند و البته با این انتخاب بخش زیادی از اعتبار و هویت سازمانی و شخصی خود را زیر سوال می برد .
ناگفته نماند که در معدود سازمانها و ادارات و شرکت ها و کارخانه هایی شاهد انتخاب شایسته و مناسب مدیر روابط عمومی هستیم .
امید که این نگرش در بین مدیران اصلاح شود .

ب. نگاهِ مدیران و کارشناسان روابط عمومی
مدیران و کارشناسان روابط عمومی در یک دستگاه زمانی می توانند به موفقیت بیشتری دست یابند که علاوه بر بروز رسانی دانش و بینش ارتباطات ِ خود، به درون سازمان توجه عمیقی نمایند و البته برای مخاطبان برون سازمانی و رهبران فکری جامعه نیز برنامه مدون و تحلیل جامعی داشته باشند .


روابط عمومی نباید #بله_قربان گوی مدیر ارشد سازمان خود باشد مدیر روابط عمومی موفق آن کسی است که به جای برجسته سازی خبرهای مدیر محور ، لایه های بعدی یعنی معاونان و مدیران و کارشناسان سازمان مربوطه را در تولید خبر و فیلم و عکس و وب سایت و برنامه ها خوب ببیند .

ج. نگاه مخاطب
امروزه با حضور و مشارکت فعالانه و تعاملی #شهروند_خبرنگاران در هر کوچه و خیابان و شهر و روستا نگاه بخشی از وظایف و رسالت #مدیران_روابط_عمومی را بر عهده گرفته اند و البته روایت های شهروند خبرنگاران گاه متناقض با اهداف سازمان و گاه همراه و هم هدف خواهد بود .


اگر مدیران و کارشناسان روابط عمومی ها نتوانند از ظرفیت ابزارهای ارتباطی مدرن به خوبی بهره ببرند به همان میزان سازمان یا شرکت مربوطه با سرعتی ناچیز راه سریع ارتباطات جهانی را می پیماید .

حسین شهابی

 


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  پوشش رسانه های درآمدزا سخت تر از همیشه شده است


  استفاده از محل کار برای افزایش انگیزه کارکنان


  کمپین جاستین ترودو و اندرو شیر/ کدام روش در انتخابات موثرتر است؟


  مولف تبریزی برنده جایزه جهانی ۲۰۱۹ موسسه بین‌المللی روابط عمومی انگلستان شد


  تاکید مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه ها بر نقش رسانه ها در شناساندن صنعت حمل و نقل هوایی


  آینده‌ نشر


  راه‌اندازی باشگاه مشتریان بیمه کوثر


  روابط


  نخستین جلسه هم‌اندیشی با اصحاب رسانه و نشست خبری استاندار خراسان رضوی برگزار می‌شود


  روابط بر اساس طینت انسان ها


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ارسال مقاله به شانزدهمین کنفرانس روابط عمومی ایران