درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 17:56   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38480صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیجمعه، 27 اردیبهشت 1398 - 17:19
روابط عمومی ها در روز روابط عمومی
غلامرضا شمس ناتری کارشناس روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران نوشهر - 27 اردی بهشت یک روز خاص برای پاسداشت "روابط عمومی" است؛ روزی که به نام روز روابط عمومی و ارتباطات نام نهاده شد و جایگاه رفیع آن بیش از پیش مورد توجه و عنایت قرار گیرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| 27 اردی بهشت یک روز خاص برای پاسداشت "روابط عمومی" است؛ روزی که به نام روز روابط عمومی و ارتباطات نام نهاده شد و جایگاه رفیع آن بیش از پیش مورد توجه و عنایت قرار گیرد.


بواقع باید دانست جایگاه روابط عمومی ها چقدر در سازمان ها و نهادها مورد مداقه قرار گرفته است و تا چه میزان مدیران دستگاه‌ها خواسته ها و توجهات خود را معطوف به روابط عمومی کرده اند!؟


اگر از منظر آموزشی برای ارتقاء سطح دانش روابط عمومی ها بنگریم شاید به جرأت بتوان گفت هنوز کار قابل توجهی صورت نگرفته و اندک دوره های آموزشی آن هم از سر ناچاری برای روابط عمومی ها ترتیب داده می شود که مسلما نیاز روابط عمومی ها را با پیچیدگی های امروز مرتفع نمی کند و با این سرعت اطلاعات و تنوع شبکه‌ های اجتماعی همترازی ندارد!


اگر از منظر نیروی انسانی بنگریم شاید بی اغراق بتوان گفت در روی همان پاشنه می چرخد و رنج روابط عمومی ها آن است که هنوز بکارگیری نیروی انسانی دانشگاهی و تحصیل کرده روابط عمومی در دستگاه‌های اجرایی به اندازه جذب سایر نیروها و رشته های دیگر تحصیلی نیست!


اگر از لحاظ امکانات سخت افرازی و نرم افزاری بنگریم شاید حال و روز روابط عمومی ها برای در اختیار داشتن امکانات و تجهیزات به روزی که بتواند نیاز آنان را برطرف نماید با این گرانی افسار گسیخته دوربین و... امکان پذیر نیست!


با این سه مقوله که گفته شد حیات اجتماعی روابط عمومی ها با خطر جدی مواجه است و کمبود اعتبارات برای هزینه کرد این بخش همواره از دغدغه هایی است که برای مدیران و مسوولان روابط عمومی تمامی ندارد و هنوز ردیف بودجه یی مشخص و معین برای روابط عمومی در نظر گرفته نمی شود تا بتوانند در این دنیای ارتباطات نجات بخش دستگاه‌های خود باشند.


انتظاری که از دولت ها می رود آن است که توجه خود را بیشتر معطوف به کارکرد روابط عمومی ها کنند و با تزریق اعتبارات، برگزاری دوره های آموزشی و جذب نیروی متخصص و کارآمد خون تازه یی بر کالبد نحیف و بی رمق روابط عمومی ها تزریق نمایند و موجب شکوفایی بیشتر روابط عمومی ها را در هزاره سوم فراهم سازند و از مرگ تدریجی روابط عمومی ها جلوگیری نمایند.






 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد