درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
پنجشنبه، 31 مرداد 1398 - 22:48   

راه‌اندازی باشگاه مشتریان بیمه کوثر

  راه‌اندازی باشگاه مشتریان بیمه کوثر


ادامه ادامه مطلب یک

روابط بر اساس طینت انسان ها

  روابط بر اساس طینت انسان ها


ادامه ادامه مطلب دو

چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

  چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

کمپین جاستین ترودو و اندرو شیر/ کدام روش در انتخابات موثرتر است؟

  کمپین جاستین ترودو و اندرو شیر/ کدام روش در انتخابات موثرتر است؟


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  رئیس اداره روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی کشور: مردم در تدام کار فرهنگی تاثیرگذار هستند
  سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان: روابط عمومی ها با اطلاع رسانی صحیح و به موقع در راستای اقناع افکار عمومی حرکت کنند
  آینده‌ نشر
  چهل و پنجمین شماره ماهنامه علمی-تخصصی مدیریت رسانه منتشر شد
  نخستین جلسه هم‌اندیشی با اصحاب رسانه و نشست خبری استاندار خراسان رضوی برگزار می‌شود
  قوانین جدید در نشست‌های خبری لیگ برتر ایران
  نقش شبکه های اجتماعی در موفقیت استارت آپ ها
  روابط بر اساس طینت انسان ها
  روابط
  مولف تبریزی برنده جایزه جهانی ۲۰۱۹ موسسه بین‌المللی روابط عمومی انگلستان شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38479صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیجمعه، 27 اردیبهشت 1398 - 17:15
در آستانه روز ارتباطات و روابط عمومی، اولین کارگاه آموزشی روابط عمومی در لاهیجان برگزار شد
اولین کارگاه آموزشی روابط عمومی و ارتباطات درآستانه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی" 27 اردیبهست" به همت فرمانداری لاهیجان در سالن اجتماعات برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| اولین کارگاه آموزشی روابط عمومی و ارتباطات درآستانه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی" 27 اردیبهست" به همت فرمانداری لاهیجان در سالن اجتماعات برگزار شد.

فرماندار لاهیجان در این نشست با حضور مدیران روابط عمومی سازمان های دولتی شهرستان ، خبرنگاران بخش مکتوب و فضای مجازی تصریح کرد: روابط عمومی شایسته و کارآمد چشم، قلب و مغز متفکر هر سازمان است و قادر است زیر ساخت های مناسب ارتباط میان مردم و مدیران را فراهم ساخته و این فضا را هدایت کند.


دکتر میرغضنفری تصریح کرد، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی افکار عمومی از خدمات و تلاشها مدیران از برجسته ترین وظایف و رسالتهای روابط عمومی ها است که امیدوارم با برگزاری این کارگاه آموزشی و تداوم آن چنین فضایی تقویت شود.


وی با تاکید بر اینکه روابط عمومی ابزار نیست و اگر مدیران جایگاه روابط عمومی را شناسایی نکنند ، توفیق چندانی در سازمان حاصل نخواهد شد، تصریح کرد: اگر شما مسئولان روابط عمومی به روز نباشید نمی توانید یک مدیر به روز باشید

مدیران روابط عمومی مشاوران عالی مدیران سازمان هستند
استاد علوم ارتباطات و روابط عمومی در این کارگاه ضمن برشمردن وظایف و جایگاه روابط عمومی سازمان ها، نهادها و بخش خصوصی و با تاکید بر اینکه مجموعه روابط عمومی همیشه در متن و در قله سازمان حضوری فعالی داشته باشند، متذکر شد: روابط عمومی ها مسئولیت شفاف سازی افکارعمومی و آگاهی دادن جامعه را بعهده دارند و این مهم محقق نخواهد شد مگر آنکه خودشان با جدیت و پر انرژی با فراگیری آموزش های لازم و مستمر به شیوه های اطلاع رسانی علمی و حرفه ای آشنایی پیدا کنند .


مجید محمدپور با اشاره به اینکه در کتاب " روابط عمومی ستون خیمه سازمان" 25 وظیفه برای روابط عمومی ها برشمرده است، عنوان کرد: نو آوری و داشتن های ایده های مناسب و متناسب با دانش روز از دیگر ویژگیهای مدیر روابط عمومی و افراد شاغل دراین حوزه مه است.


وی با تاکید براینکه خدمات و تلاش های مسئولان نظام به درستی منتشر و منعکس نمی شود، ضمن تشریح مصداق ها و تجربیاتی از کار رسانه ای و روابط عمومی خود در دستگاه قضایی و وزارت نفت یاد آورشد: برای توفیق واقعی روابط عمومی ها ابتدا باید مدیران به نقش و جایگاه این حوزه به ویژه مدیریت روابط عمومی آشنایی کافی داشته باشند ،در غیر این صورت ممکن است همه تلاش ها به دلسردی و بی انگیزگی بینجامد.


این استاد دانشگاه و مدیررسانه مکتوب و مجازی گفت: روابط عمومی موفق کسی است که بتواند هر روز از سازمان و نهاد و ارگانی که در آن فعالیت می کند، اخبار روزانه ، موثر و مورد نیاز جامعه را منتشر و چنانچه رویدادی درآن مجموعه روی نداد به سمت کارهای تولیدی و محتوا اقدام و سازمان خود را به افکار عمومی بهتر بشناسد.


به گفته وی ، درچرخه اطلاع رسانی و آگاهی دادن به افراد جامعه " بازخورد" بازخورد " از اهمیت ویژه ای برخوردار است زیرا از طریق بازخورد نتیجه کار و خدمت سازمان را مشاهده و آن منعکس می کند و در همین راستا مدیریت سازمان قادر خواهد بود براساس آن در برنامه های آینده تغییر و تحولات لازم را ایجاد کند.


ابتدای این نشست آقای عالم مدیر روابط عمومی فرمانداری لاهیجان با تبریک روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی اعلام کرد: جلسات آموزشی مربوط به روابط عمومی و اطلاع رسانی در شهرستان ادامه خواهد داشت و به زودی شورای عالی مدیران روابط عمومی شهرستان پایه گذاری خواهد شد.

منبع : گیلان 24
 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  پوشش رسانه های درآمدزا سخت تر از همیشه شده است


  استفاده از محل کار برای افزایش انگیزه کارکنان


  کمپین جاستین ترودو و اندرو شیر/ کدام روش در انتخابات موثرتر است؟


  مولف تبریزی برنده جایزه جهانی ۲۰۱۹ موسسه بین‌المللی روابط عمومی انگلستان شد


  تاکید مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه ها بر نقش رسانه ها در شناساندن صنعت حمل و نقل هوایی


  آینده‌ نشر


  راه‌اندازی باشگاه مشتریان بیمه کوثر


  روابط


  نخستین جلسه هم‌اندیشی با اصحاب رسانه و نشست خبری استاندار خراسان رضوی برگزار می‌شود


  روابط بر اساس طینت انسان ها


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ارسال مقاله به شانزدهمین کنفرانس روابط عمومی ایران