درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 22:32   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38470صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیجمعه، 27 اردیبهشت 1398 - 16:26
روابط عمومی در تصمیمات راهبردی یاری گر مدیران است
سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی گفت: روابط عمومی می تواند با ترسیم شفاف خدمات سازمان از یک سو و شناسایی انتظارات مردم و نقاط ضعف عملکرد سازمان، در اخذ تصمیمات استراتژیک یاری گر مدیران باشد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی گفت: روابط عمومی می تواند با ترسیم شفاف خدمات سازمان از یک سو و شناسایی انتظارات مردم و نقاط ضعف عملکرد سازمان، در اخذ تصمیمات استراتژیک یاری گر مدیران باشد.

به گزارش شارا، فاطمه آرامجو در پیامی به مناسبت 27 اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی اظهار داشت: روابط عمومی به معنای عام، هنر و علم اجتماعی است که همه افراد در زندگی شخصی و اجتماعی خود به آن وابسته و برای حضور در جامعه نیازمند ارتباطات هستند؛ از طرفی روابط عمومی به معنای خاص، به عنوان یک سامانه مشورتی و مدیریتی در کنار مدیران سازمانها و نهادها برای تصمیم گیری و ترسیم مسیر سازمان دارای جایگاه ویژه است؛ چراکه روابط عمومی بعنوان حلقه ارتباطی مردم و سازمان، با تلفیقی از هنر، تخصص و خلاقیت، وظیفه خطیری در فرایند دستیابی مدیران به افکار عمومی و از طرفی مهندسی افکار عمومی جامعه نسبت به سازمان داشته و می تواند با ترسیم شفاف خدمات سازمان از یک سو و شناسایی انتظارات مردم و نقاط ضعف عملکرد سازمان، در اخذ تصمیمات استراتژیک یاری گر مدیران باشد.


وی افزود: بیست و هفتم اردیبهشت ماه که به نام استاد فرزانه و متخصص این حوزه، پروفسور کاظم معتمدنژاد که از مشاهیر و مفاخر ارزشمند خراسان جنوبی هستند، به نام “روز ارتباطات و روابط عمومی” نامگذاری شده است، بهانه ای است برای تبریک و خدا قوت به همه تلاشگران عرصه خطیر ارتباطات و تبیین جایگاه واقعی روابط عمومی ها.


آرامجو گفت: هفته ارتباطات و روابط عمومی را به همه فعالین، تلاشگران و هنرمندان این عرصه تبریک و شادباش عرض می نمایم و امیدوارم مسئولین روابط عمومی با تقویت دانش و مهارت تخصصی و حرفه ای و با استفاده از فناوری های نوین و نیز برقراری ارتباط موثر و سازنده با رسانه ها بعنوان ابزار ارتباطات، به صورت هنرمندانه و خلاقانه در جهت پاسخگویی و اطلاع رسانی شفاف و شناسایی و تلاش درجهت براورده ساختن انتظارات مردمی و رفع نقاط ضعف عملکردی سازمان، در جامعه امیدآفرین بوده و مدیران محترم سازمان ها نیز با درک جایگاه واقعی روابط عمومی و استفاده از تمام ظرفیت بی نظیر این حوزه برای توسعه کمی و کیفی اطلاع رسانی و پاسخگویی شفاف به جامعه و تقویت همدلی، اعتماد، همراهی و خدمت رسانی به مردم موفق و موید باشند.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد