درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 17:53   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 3845صفحه نخست » سه شنبه، 4 تیر 1392 - 17:47
سفری در تاریخچه شبکه‌های اجتماعی + اینفوگرافیک
  

با گذشت زمان هر رسانه سعی می‌کند که با ایجاد کردن ضرورت‌هایی در زندگی بشر جایگاهی برای خود در زندگی روزانه آن‌ها باز کند. انسان نیز با خو گرفتن به روزمرگی، معمولا سعی نمی‌کند که در این روند تغییری ایجاد نماید.

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» و به نقل از گرداب، با گذشت زمان هر رسانه سعی می‌کند که با ایجاد کردن ضرورت‌هایی در زندگی بشر جایگاهی برای خود در زندگی روزانه آن‌ها باز کند. انسان نیز با خو گرفتن به روزمرگی، معمولا سعی نمی‌کند که در این روند تغییری ایجاد نماید.

لذا همواره زندگی خود را با تغییرات جدید منطبق ‌می‌نماید و کمتر پیش می‌آید که نگاهی پرسش‌گرانه به این تغییرات داشته باشد تا بتواند ضرورت این تغییرات را در زندگی خود بیابد و سپس سعی در ایجاد آن داشته باشد.

همین اتفاق در مورد اینترنت به عنوان یک رسانه مجازی نیز صورت گرفت، با پدید آمدن انواع شبکه‌های اجتماعی در دنیای مجازی، هرکدام سعی کردند که با ایجاد یک ضرورت جدید و نیاز جدید در زندگی بشر جای خود را در زندگی بشر بیشتر باز کنند و سپس با توجه به نیازی که در زندگی انسان‌ها ایجاد کرده بودند، محصولی متناسب ارائه دهند تا بشر را بیشتر با خود درگیر نموده و همراه سازند.

در زیر اینفوگرافیکی برای شما ارائه شده است که نحوه پیدایش شبکه‌های اجتماعی مختلف و علی‌الخصوص فیس‌بوک را در طی زمان نشان می‌دهد. در این اینفوگرافیک خواهید دید که این شبکه‌ها چگونه جایگاهی برای خود در زندگی انسان‌ها ایجاد کرده‌اند و آن‌ها را تبدیل به کاربران خود نموده‌اند.

امید است با نگاهی دوراندیشانه و معقول به این اینفوگرافیک و تعمق درباره آن، به این سوال پاسخ دهید که آیا زندگی انسان در صورت عدم وجود این شبکه‌های اجتماعی دچار مشکل خواهد شد؟ اگر چنین نیست، پس چه عاملی باعث شده است که آن‌ها این چنین جایگاهی فراخ در زندگی انسان ایجاد کرده‌اند و کابرانشان را به خود وابسته نموده‌اند؟

 

 

تاریخچه شبکه‌های اجتماعی

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد