درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 23:11   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38436صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 26 اردیبهشت 1398 - 22:25
مدیرعامل صنایع پتروشیمی خلیج فارس: استفاده بهینه از وسایل ارتباطی توسط روابط عمومی‌ها موجب افزایش اعتبار و اعتماد به برند سازمانی می‌شود
مدیرعامل صنایع پتروشیمی خلیج فارس در پیامی به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی با تاکید بر اینکه عدم استفاده از ظرفیت‌های ارتباطاتی یک خسران بزرگ است، گفت:روابط عمومی‌ها پلی برای انتقال پیام‌ها از سطوح گوناگون ذینفعان به سطوح مختلف مدیریتی هستند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیرعامل صنایع پتروشیمی خلیج فارس در پیامی به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی با تاکید بر اینکه عدم استفاده از ظرفیت‌های ارتباطاتی یک خسران بزرگ است، گفت:روابط عمومی‌ها پلی برای انتقال پیام‌ها از سطوح گوناگون ذینفعان به سطوح مختلف مدیریتی هستند.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، متن پیام جعفر ربیعی بدین شرح است:

«به نام خدا»
در دنیای امروز «سرعت انتقال پیام» به یک مزیت تبدیل شده است.

در شرایطی که ابزار‌های ارتباطی برای انتقال پیام به در دسترس‌ترین وضعیت خود از ابتدای تاریخ تا امروز قرار گرفته است، عدم استفاده از این ظرفیت‌ها یک خسران بزرگ است.

روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی برای یادآوری این ظرفیت منحصر به فرد است و روابط عمومی‌ها در سازمان‌ها و شرکت‌ها آغاز کننده و هدایت کننده این پیام‌ها هستند.

بی شک استفاده بهینه از وسایل ارتباطی و تلاش برای انتقال پیام به همکاران، مشتریان و سهام داران؛ توسط روابط عمومی‌ها موجب افزایش اعتبار و اعتماد به برند سازمانی است و این مهم در صورتی محقق می‌شود که سرعت، صداقت و هوشمندی در کنار هم به کار گرفته شود.

این روز را به همه اصحاب رسانه، فعالان روابط عمومی و ارتباطات؛ به ویژه همکارانم در روابط عمومی‌های شرکت‌های تابعه هلدینگ صنایع پتروشیمی خلیج فارس تبریک عرض نموده و امیدوارم با تلاش بیشتر و استفاده بهتر از ظرفیت‌های موجود؛ موجب هم افزایی و همدلی بیشتر در این مجموعه شوند و، چون پلی برای انتقال پیام ها، انتقاد‌ها و پیشنهاد‌ها از سطوح گوناگون ذینفعان به سطوح مختلف مدیریتی عمل نمایند.

جعفر ربیعی
نائب رییس هیات مدیره و مدیرعامل

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد