درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
شنبه، 29 تیر 1398 - 23:04   

انتصاب سرپرست مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری رشت

  انتصاب سرپرست مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری رشت


ادامه ادامه مطلب یک

۷ روش برای برقراری ارتباط مؤثر در محیط کار

  ۷ روش برای برقراری ارتباط مؤثر در محیط کار


ادامه ادامه مطلب دو

تحقیق تازه دانشگاه مونترال/ تشدید افسردگی نوجوانان و مدت زمان کار با شبکه‌های اجتماعی

  تحقیق تازه دانشگاه مونترال/ تشدید افسردگی نوجوانان و مدت زمان کار با شبکه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب سه

چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی فراخوان داد

  چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی فراخوان داد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیر کل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی: جایگاه روابط عمومی ها در بالا بردن سطح آگاهی مردم بسیار مهم است
  مدیر روابط عمومی باشگاه تراکتور انتخاب شد
  درگذشت یکی از پیشگامان علم ارتباطات در ایران
  مدیر روابط عمومی هیات دوچرخه سواری گیلان منصوب شد
  بیمه کوثر با ارزش هر سهم ۶۵۸۳ریال وارد مجمع می ‌شود
  روزنامه دولتی و روزنامه حزبی
  انتصاب سرپرست مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری رشت
  نباید رسانه با زر زود و تزویر منحرف شود
  برگزاری نخستین کنفرانس رسانه ای در طالقان
  ابلاغ شیوه نامه تهیه و تولید اقلام تبلیغاتی گردشگری
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38436صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 26 اردیبهشت 1398 - 22:25
مدیرعامل صنایع پتروشیمی خلیج فارس: استفاده بهینه از وسایل ارتباطی توسط روابط عمومی‌ها موجب افزایش اعتبار و اعتماد به برند سازمانی می‌شود
مدیرعامل صنایع پتروشیمی خلیج فارس در پیامی به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی با تاکید بر اینکه عدم استفاده از ظرفیت‌های ارتباطاتی یک خسران بزرگ است، گفت:روابط عمومی‌ها پلی برای انتقال پیام‌ها از سطوح گوناگون ذینفعان به سطوح مختلف مدیریتی هستند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیرعامل صنایع پتروشیمی خلیج فارس در پیامی به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی با تاکید بر اینکه عدم استفاده از ظرفیت‌های ارتباطاتی یک خسران بزرگ است، گفت:روابط عمومی‌ها پلی برای انتقال پیام‌ها از سطوح گوناگون ذینفعان به سطوح مختلف مدیریتی هستند.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، متن پیام جعفر ربیعی بدین شرح است:

«به نام خدا»
در دنیای امروز «سرعت انتقال پیام» به یک مزیت تبدیل شده است.

در شرایطی که ابزار‌های ارتباطی برای انتقال پیام به در دسترس‌ترین وضعیت خود از ابتدای تاریخ تا امروز قرار گرفته است، عدم استفاده از این ظرفیت‌ها یک خسران بزرگ است.

روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی برای یادآوری این ظرفیت منحصر به فرد است و روابط عمومی‌ها در سازمان‌ها و شرکت‌ها آغاز کننده و هدایت کننده این پیام‌ها هستند.

بی شک استفاده بهینه از وسایل ارتباطی و تلاش برای انتقال پیام به همکاران، مشتریان و سهام داران؛ توسط روابط عمومی‌ها موجب افزایش اعتبار و اعتماد به برند سازمانی است و این مهم در صورتی محقق می‌شود که سرعت، صداقت و هوشمندی در کنار هم به کار گرفته شود.

این روز را به همه اصحاب رسانه، فعالان روابط عمومی و ارتباطات؛ به ویژه همکارانم در روابط عمومی‌های شرکت‌های تابعه هلدینگ صنایع پتروشیمی خلیج فارس تبریک عرض نموده و امیدوارم با تلاش بیشتر و استفاده بهتر از ظرفیت‌های موجود؛ موجب هم افزایی و همدلی بیشتر در این مجموعه شوند و، چون پلی برای انتقال پیام ها، انتقاد‌ها و پیشنهاد‌ها از سطوح گوناگون ذینفعان به سطوح مختلف مدیریتی عمل نمایند.

جعفر ربیعی
نائب رییس هیات مدیره و مدیرعامل

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ آگهی تا 40 درصد گنجایش صفحات و نه کمتر از آن


  روزنامه دولتی و روزنامه حزبی


  معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد: نیاز امروز روابط عمومی‌ها برای اقناع مخاطب است


  داستان سرایی؛ ابزاری جذاب برای جلب توجه مخاطب به سخنرانی


  نتایج اقدامات اطلاع رسانی نمی شود؛ ضعف در عملکرد روابط عمومی ها


  هوش مصنوعی و زهر و پادزهر جعل عمیق


  ۷ روش برای برقراری ارتباط مؤثر در محیط کار


  عصر سرمایه‌داریِ نظارتی با ابزارهای رسانه ای


  تحقیق تازه دانشگاه مونترال/ تشدید افسردگی نوجوانان و مدت زمان کار با شبکه‌های اجتماعی


  مسائل مربوط به عکاسی: چرا سرمایه گذاری در عکس های با کیفیت باعث پیشرفت بازاریابی می شود


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ارسال مقاله به شانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران