درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 14 خرداد 1399 - 15:11   

«تاثیر چشم‌گیر» فاصله‌گیری و ماسک بر کرونا

  «تاثیر چشم‌گیر» فاصله‌گیری و ماسک بر کرونا


ادامه ادامه مطلب یک

آیا ویروس کرونا با حرف زدن منتقل می شود؟

  آیا ویروس کرونا با حرف زدن منتقل می شود؟


ادامه ادامه مطلب دو

مصرف اینترنت؛ سبز یا ناپاک؟

  مصرف اینترنت؛ سبز یا ناپاک؟


ادامه ادامه مطلب سه

خیره شدن به صفحه گوشی در تاریکی شب می‌تواند باعث افسردگی شود

  خیره شدن به صفحه گوشی در تاریکی شب می‌تواند باعث افسردگی شود


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  «تاثیر چشم‌گیر» فاصله‌گیری و ماسک بر کرونا
  بازار داغ اخبار جعلی در رابطه با اعتراضات آمریکا
  مصرف اینترنت؛ سبز یا ناپاک؟
  آیا ویروس کرونا با حرف زدن منتقل می شود؟
  خیره شدن به صفحه گوشی در تاریکی شب می‌تواند باعث افسردگی شود
  کتاب برگزیده مؤسسه رسمی روابط‌عمومی به چاپ دوم رسید/ خلاقیت در روابط عمومی
  آشنایی با روابط عمومی
  آغاز به کار تیم نوسازی Core Banking بانک رفاه کارگران
  آگهی جدید نایک علیه نژادپرستی
  انتصاب مدیر روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38436صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 26 اردیبهشت 1398 - 22:25
مدیرعامل صنایع پتروشیمی خلیج فارس: استفاده بهینه از وسایل ارتباطی توسط روابط عمومی‌ها موجب افزایش اعتبار و اعتماد به برند سازمانی می‌شود
مدیرعامل صنایع پتروشیمی خلیج فارس در پیامی به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی با تاکید بر اینکه عدم استفاده از ظرفیت‌های ارتباطاتی یک خسران بزرگ است، گفت:روابط عمومی‌ها پلی برای انتقال پیام‌ها از سطوح گوناگون ذینفعان به سطوح مختلف مدیریتی هستند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیرعامل صنایع پتروشیمی خلیج فارس در پیامی به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی با تاکید بر اینکه عدم استفاده از ظرفیت‌های ارتباطاتی یک خسران بزرگ است، گفت:روابط عمومی‌ها پلی برای انتقال پیام‌ها از سطوح گوناگون ذینفعان به سطوح مختلف مدیریتی هستند.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، متن پیام جعفر ربیعی بدین شرح است:

«به نام خدا»
در دنیای امروز «سرعت انتقال پیام» به یک مزیت تبدیل شده است.

در شرایطی که ابزار‌های ارتباطی برای انتقال پیام به در دسترس‌ترین وضعیت خود از ابتدای تاریخ تا امروز قرار گرفته است، عدم استفاده از این ظرفیت‌ها یک خسران بزرگ است.

روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی برای یادآوری این ظرفیت منحصر به فرد است و روابط عمومی‌ها در سازمان‌ها و شرکت‌ها آغاز کننده و هدایت کننده این پیام‌ها هستند.

بی شک استفاده بهینه از وسایل ارتباطی و تلاش برای انتقال پیام به همکاران، مشتریان و سهام داران؛ توسط روابط عمومی‌ها موجب افزایش اعتبار و اعتماد به برند سازمانی است و این مهم در صورتی محقق می‌شود که سرعت، صداقت و هوشمندی در کنار هم به کار گرفته شود.

این روز را به همه اصحاب رسانه، فعالان روابط عمومی و ارتباطات؛ به ویژه همکارانم در روابط عمومی‌های شرکت‌های تابعه هلدینگ صنایع پتروشیمی خلیج فارس تبریک عرض نموده و امیدوارم با تلاش بیشتر و استفاده بهتر از ظرفیت‌های موجود؛ موجب هم افزایی و همدلی بیشتر در این مجموعه شوند و، چون پلی برای انتقال پیام ها، انتقاد‌ها و پیشنهاد‌ها از سطوح گوناگون ذینفعان به سطوح مختلف مدیریتی عمل نمایند.

جعفر ربیعی
نائب رییس هیات مدیره و مدیرعامل

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با روابط عمومی


  بلاکچین باعث تغییر صنعت روابط عمومی می شود


  سرپرست روابط عمومی هما منصوب شد


  اطلاعات غلط درباره کرونا چطور جان انسان‌ها را می‌گیرد؟


  کتاب "مثبت اندیشی در روابط عمومی" منتشر شد


  پیشنهادات روابط عمومی استانداری تهران جهت ارتقاء حوزه اطلاع رسانی؛ شیوه نامه خبری واحد زمینه بهبود اخبار ارسالی را فراهم می کند


  برگزاری دومین نشست تخصصی کارشناسان روابط‌عمومی آموزش‌وپرورش استان چهارمحال و بختیاری


  انتصاب سرپرست روابط عمومی شهرداری منطقه ۵تهران


  افتتاح استودیو خبری خاوران در منطقه 15


  مدیرکل روابط عمومی استانداری ایلام: فرآیند پاسخگویی مدیران دستگاه های اجرایی ایلام ارزیابی می شود


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: کتاب الکترونیکی: کنفرانس از راه دور (یک راهنمای جامع)/ 2