درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 17:08   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  دانشگاه‌ها به دنبال متخصصان ارتباطات استراتژیک در بحبوحه افزایش انتقادات عمومی هستند
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38425صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 26 اردیبهشت 1398 - 22:01
مدیر کل تامین اجتماعی گیلان: روشنگری افکار عمومی برای افزایش مشارکتهای اجتماعی بر عهده‌ی روابط عمومی سازمانها است
در آستانه‌ی فرا رسیدن «روز روابط عمومی» مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان ازرئیس و کارشناس روابط عمومی این اداره‌ی کل قدردانی کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| در آستانه‌ی فرا رسیدن «روز روابط عمومی» مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان ازرئیس و کارشناس روابط عمومی این اداره‌ی کل قدردانی کرد.


به گزارش شارا، در برنامه‌هایی که به همین مناسبت برگزار شد، مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان، روابط عمومی را اصلیترین حلقه‌ی ارتباط بین مدیران، کارکنان و جامعه توصیف کرد و توسعه‌ی اجتماعی و فرهنگی را در گرو توزیع عادلانه‌ی اطلاعات، روشنگری افکار عمومی، مردمداری و احترام به حقوق انسانها به منظور افزایش سطح مشارکت مردمی دانست که ماموریت انجام آن برعهده‌ی روابط عمومی سازمانها است.


جمیل حق‌پرست همچنین روابط عمومی را دارای نقشی برجسته در هر مجموعه توصیف کرد که به منزله‌ی آینه‌یی شفاف برای دریافت و انعکاس واقعیتها قلمداد می‌شود و افزود: طراوت و بالندگی در تعامل سازمانها و جامعه، هنر بزرگ روابط عمومیها است.


وی در بخشی دیگر از سخنان خود ارتباطات معقول و منطقی بر اساس ارزشهای سازمان و جامعه را عمده‌ترین عامل توسعه‌ی انسانی و سازمانی معرفی کرد و اظهار نمود: روابط عمومی با تلاشی آگاهانه موجب خلق جامعه‌یی انسانی‌تر بر مبنای همیاری گسترده‌تر است.


مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان سپس خاطر نشان کرد: می‌توان روابط عمومی را گسترش‌دهنده‌ی ژرفای معنای روابط انسانی دانست.


گفتنی است در پایان این برنامه با اهدای لوح سپاس و هدیه از رئیس و کارشناس روابط عمومی اداره‌ی کل تامین اجتماعی استان گیلان تجلیل شد.


گفتنی است در ایران روز ۲۷ اردیبهشت ماه به «روز روابط عمومی» نامگذاری شده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد