درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 30 فروردین 1403 - 21:18   

هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است

  هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است

  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  درآمد تبلیغات جستجو در سال 2023 به 88.8 میلیارد دلار رسید
  عکس خبر؛ عکاس رویترز برای عکس بیمارستان ناصر برنده جایزه ورلد پرس فوتو ۲۰۲۴ شد
  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است
  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
  رازهای روابط‌عمومی
  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم
  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید
  جستجوی گوگل در 10 سال آینده
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38421صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 26 اردیبهشت 1398 - 21:57
پیام تبریک رئیس جهاددانشگاهی به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی
حمیدرضا طیبی در پیامی ضمن تبریک به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی گفت: تنوع کم‌نظیر حوزه‌های فعالیتی جهاددانشگاهی، بستر مناسبی است برای آنکه این نهاد بتواند با دانش ارتباطات و تقویت روابط عمومی خلاق و نوآور به نظام مدیریتی کشور کمک شایانی نماید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| حمیدرضا طیبی در پیامی ضمن تبریک به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی گفت: تنوع کم‌نظیر حوزه‌های فعالیتی جهاددانشگاهی، بستر مناسبی است برای آنکه این نهاد بتواند با دانش ارتباطات و تقویت روابط عمومی خلاق و نوآور به نظام مدیریتی کشور کمک شایانی نماید.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی،‌ متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
ارتباطات به خودی خود هدف نیست‌؛ اگر به این موضوع توجه کافی نداشته باشیم، در واقع جامعه را به سمت کثرتی بی هدف، عدم تمرکز و پریشان حالی سوق داده ایم. ارتباطات باید به مفاهیم تعالی بخش جامعه پیوند بخورد تا کارکردی در خور انتظار داشته باشد. اگر این امر محقق شود دیری نخواهد گذشت که پس از طی مسیری مشخص و هدفمند، نسبت ارتباطات با توسعه ملی برای همگان آشکار و غبار غفلت از آن زدوده خواهد شد.

یکی از همان مفاهیم تعالی بخش جامعه، علم و پژوهش است. آیا دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی با موضوع رفع نیازهای جامعه، ارتباط معقول و متناسبی دارند؟

با طرح سؤالات مشابه و بررسی سرفصل های حیاتی دیگر،‌ می توان کارکرد ارتباطات را در بوته آزمایش قرار داد. موضوع مهم عدالت و مبارزه با فساد و طراحی یک نظام ارتباطی پویا برای پیشگیری از تشکیل کانون های فساد، برخورد با تبعیض در توزیع منابع عمومی و در نهایت مبارزه با فساد از جمله این اقدامات است.

حال اگر حوزه ای فراتر و فراگیرتر با عنوان سبک زندگی را نیز بررسی کنیم، موضوع تهدید سیطره ی ارتباطات غربی بر سبک زندگی ایرانیان و راهکار سواد رسانه ای و سواد دیجیتال به عنوان پیوند ارتباطات با این موضوع مهم مورد سؤال قرار می گیرد.

پاسخ به این دست سؤالات و بسیج همه امکانات، بخشی از مسیری است که باید برای توسعه ملی طی کنیم.

تنوع کم نظیر حوزه های فعالیتی جهاددانشگاهی، بستر مناسبی است برای آنکه این نهاد بتواند با دانش ارتباطات و تقویت روابط عمومی خلاق و نوآور به نظام مدیریتی کشور کمک شایانی نماید؛ که امیدواریم به زودی محقق شود.

در پایان فرصت را غنیمت شمرده و در آستانه ۲۷ اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی، ضمن حق شناسی و ابراز قدردانی از تلاش های خواهران و برادران جهادگر شاغل در روابط عمومی های واحدهای سازمانی این نهاد، توفیق بیشتر این عزیزان را از خداوند قادر متعال مسألت می نمایم.

حمیدرضا طیبی
۲۶ اردیبهشت ۹۸
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  از رهبران بد تعجب نکنید: رهبران خوب یک معجزه هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد