درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 30 اردیبهشت 1398 - 21:48   

روابط عمومی‌هایی که نقش «بادیگارد» فیلم‌ها را بازی می‌کنند

  روابط عمومی‌هایی که نقش «بادیگارد» فیلم‌ها را بازی می‌کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظر سنجی

  نظر سنجی


ادامه ادامه مطلب دو

پیام مدیرعامل شرکت راه آهن به مناسبت روز روابط عمومی

  پیام مدیرعامل شرکت راه آهن به مناسبت روز روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

  فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  میزگرد آسیب‌شناسی دلایل تغییر ماهیت جایگاه روابط عمومی‌ها در قم
  مدیران شهری باید اهمیت بیشتری به حوزه روابط عمومی قائل شوند
  برگزاری سمینار آموزشی «روابط عمومی و فناوری‌های نوین ارتباطی» در کرمان
  دومین همایش گفت‌وگوهای انتقال تجربه برگزار شد
  مدیرعامل بانک رفاه: نقش روابط عمومی در تعالی سازمان
  روابط عمومی ادارات باید به ابر روابط عمومی تبدیل شوند
  مدیرعامل ذوب آهن اصفهان: اهمیت روابط عمومی برای سازمان همچون بخش تولید است
  کتاب سال روابط عمومی ایران منتشر شد
  آیین بزرگداشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی که در کرج
  مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان: مدیران روابط عمومی ادارات واقعیت‌ها را به اطلاع مردم برسانند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38417صفحه نخست » خبر یکپنجشنبه، 26 اردیبهشت 1398 - 13:21
استاندار قم: روابط عمومی به یک نیاز حیاتی جامعه کنونی تبدیل شده است
استاندار قم در پیامی به مناسبت 27 اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط عمومی آورده است: پیچده تر شدن روابط اجتماعی و سرعت بالای تبادل اطلاعات در عصر جدید، روابط عمومی را به یک نیاز اجتناب ناپذیر و حیاتی جامعه کنونی تبدیل کرده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| استاندار قم در پیامی به مناسبت 27 اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط عمومی آورده است: پیچده تر شدن روابط اجتماعی و سرعت بالای تبادل اطلاعات در عصر جدید، روابط عمومی را به یک نیاز اجتناب ناپذیر و حیاتی جامعه کنونی تبدیل کرده است.

در پیام بهرام سرمست که نسخه ای از آن روز پنجشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت آمده است: روابط عمومی به مفهوم امروزی، از الزامات عصر دانایی، عنصر اثرگذار چرخه اطلاع رسانی و اصلی ترین حلقه اتصال و پیوند دو سویه سازمان ها با مخاطبین و جامعه هدف محسوب می شود.


پیام حاکی است: روابط عمومی در خور چنین جایگاه و توصیفی، نقشی مهم و راهبردی در سازمان برعهده داشته و می کوشد تا با بکارگیری دانش، مهارت و خلاقیت، فضای سالم و مطلوبی را برای گردش شفاف، سریع و صحیح اطلاعات در جامعه، تنویر افکار عمومی و تسهیل تعاملات اجتماعی بر پایه اعتماد متقابل فراهم آورد.


پیام ادامه یافته است: تغییر و تحول حرکت تلاشگران عرصه روابط عمومی به سمت حرفه ای گرایی برای بقاء و اثرگذاری بیشتر در این عرصه و پاسخگویی بهتر به نیازهای مورد مطالبه جامعه از آنان، امری ضروری و غیر قابل انکار است.


پیام می افزاید: اما در واقعیت امروز روابط عمومی ها با کارکرد فعلی و ساختار موجود تا رسیدن به جایگاه واقعی خود فاصله بسیار دارند و قرار گرفتن در چنین جایگاه شایسته ای، مستلزم بازنگری در عملکرد گذشته، بهره گیری از دانش روز، برنامه ریزی و استفاده مناسب و بهینه از شیوه های نوین و مؤثر اطلاع رسانی و گفتمان سازی برای فردای بهتر است.


پیام حاکی است: روز روابط عمومی، فرصت مناسبی برای واکاوی وضعیت موجود روابط عمومی در کشور و نیز بررسی نقاط ضعف و قوت و آسیب شناسی اقدام ها و چالش های پیش روی این حوزه با بهره مندی از نقطه نظرها و ایده های نخبگان و کارشناسان و اصحاب فن است.


استاندار قم در این پیام ضمن تبریک روز ملی ارتباطات و روابط عمومی، برای همه مدیران روابط عمومی و دست اندرکاران این عرصه در استان قم از خداوند متعال، توفیق و سربلندی در راه انجام شایسته وظایف و ماموریت های محوله را خواستار شده است.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


  ۵ وظیفه تاسف‌بار روابط عمومی در قبال رسانه‌ها


  انتصاب مدیر جدید روابط عمومی انجمن برگزارکنندگان رویدادهای نمایشگاهی


  فرماندار رودسر در همایش روابط عمومی ها؛ به جای ثنا گویی به من تذکر بدهید


  مشکلات روابط عمومی در روز روابط عمومی


  روابط عمومی و اخلاق مداری


  شناسایی فلسفه یک فناوری موجب افزایش کارکردها و کاربردهای آن خواهد شد


  بی توجهی اتاق اصناف به جایگاه روابط عمومی


  مکاشفه در مانیفست های یک کارگزار روابط عمومی


  گزارش برگزاری آیین چهاردهمین جشنواره روابط عمومی های اصفهان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: گزارش سومین رخداد ملی بررسی مسایل و چالش های روابط عمومی