درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
شنبه، 29 تیر 1398 - 22:58   

انتصاب سرپرست مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری رشت

  انتصاب سرپرست مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری رشت


ادامه ادامه مطلب یک

۷ روش برای برقراری ارتباط مؤثر در محیط کار

  ۷ روش برای برقراری ارتباط مؤثر در محیط کار


ادامه ادامه مطلب دو

تحقیق تازه دانشگاه مونترال/ تشدید افسردگی نوجوانان و مدت زمان کار با شبکه‌های اجتماعی

  تحقیق تازه دانشگاه مونترال/ تشدید افسردگی نوجوانان و مدت زمان کار با شبکه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب سه

چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی فراخوان داد

  چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی فراخوان داد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  درگذشت یکی از پیشگامان علم ارتباطات در ایران
  مدیر روابط عمومی هیات دوچرخه سواری گیلان منصوب شد
  بیمه کوثر با ارزش هر سهم ۶۵۸۳ریال وارد مجمع می ‌شود
  روزنامه دولتی و روزنامه حزبی
  انتصاب سرپرست مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری رشت
  نباید رسانه با زر زود و تزویر منحرف شود
  برگزاری نخستین کنفرانس رسانه ای در طالقان
  ابلاغ شیوه نامه تهیه و تولید اقلام تبلیغاتی گردشگری
  منطقه 19 با نصب بنرهای اطلاع رسانی رنگ و بوی انتخابات گرفت
  تقویم روز ارتباطات/ آگهی تا 40 درصد گنجایش صفحات و نه کمتر از آن
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38417صفحه نخست » خبر یکپنجشنبه، 26 اردیبهشت 1398 - 13:21
استاندار قم: روابط عمومی به یک نیاز حیاتی جامعه کنونی تبدیل شده است
استاندار قم در پیامی به مناسبت 27 اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط عمومی آورده است: پیچده تر شدن روابط اجتماعی و سرعت بالای تبادل اطلاعات در عصر جدید، روابط عمومی را به یک نیاز اجتناب ناپذیر و حیاتی جامعه کنونی تبدیل کرده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| استاندار قم در پیامی به مناسبت 27 اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط عمومی آورده است: پیچده تر شدن روابط اجتماعی و سرعت بالای تبادل اطلاعات در عصر جدید، روابط عمومی را به یک نیاز اجتناب ناپذیر و حیاتی جامعه کنونی تبدیل کرده است.

در پیام بهرام سرمست که نسخه ای از آن روز پنجشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت آمده است: روابط عمومی به مفهوم امروزی، از الزامات عصر دانایی، عنصر اثرگذار چرخه اطلاع رسانی و اصلی ترین حلقه اتصال و پیوند دو سویه سازمان ها با مخاطبین و جامعه هدف محسوب می شود.


پیام حاکی است: روابط عمومی در خور چنین جایگاه و توصیفی، نقشی مهم و راهبردی در سازمان برعهده داشته و می کوشد تا با بکارگیری دانش، مهارت و خلاقیت، فضای سالم و مطلوبی را برای گردش شفاف، سریع و صحیح اطلاعات در جامعه، تنویر افکار عمومی و تسهیل تعاملات اجتماعی بر پایه اعتماد متقابل فراهم آورد.


پیام ادامه یافته است: تغییر و تحول حرکت تلاشگران عرصه روابط عمومی به سمت حرفه ای گرایی برای بقاء و اثرگذاری بیشتر در این عرصه و پاسخگویی بهتر به نیازهای مورد مطالبه جامعه از آنان، امری ضروری و غیر قابل انکار است.


پیام می افزاید: اما در واقعیت امروز روابط عمومی ها با کارکرد فعلی و ساختار موجود تا رسیدن به جایگاه واقعی خود فاصله بسیار دارند و قرار گرفتن در چنین جایگاه شایسته ای، مستلزم بازنگری در عملکرد گذشته، بهره گیری از دانش روز، برنامه ریزی و استفاده مناسب و بهینه از شیوه های نوین و مؤثر اطلاع رسانی و گفتمان سازی برای فردای بهتر است.


پیام حاکی است: روز روابط عمومی، فرصت مناسبی برای واکاوی وضعیت موجود روابط عمومی در کشور و نیز بررسی نقاط ضعف و قوت و آسیب شناسی اقدام ها و چالش های پیش روی این حوزه با بهره مندی از نقطه نظرها و ایده های نخبگان و کارشناسان و اصحاب فن است.


استاندار قم در این پیام ضمن تبریک روز ملی ارتباطات و روابط عمومی، برای همه مدیران روابط عمومی و دست اندرکاران این عرصه در استان قم از خداوند متعال، توفیق و سربلندی در راه انجام شایسته وظایف و ماموریت های محوله را خواستار شده است.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ آگهی تا 40 درصد گنجایش صفحات و نه کمتر از آن


  روزنامه دولتی و روزنامه حزبی


  معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد: نیاز امروز روابط عمومی‌ها برای اقناع مخاطب است


  داستان سرایی؛ ابزاری جذاب برای جلب توجه مخاطب به سخنرانی


  نتایج اقدامات اطلاع رسانی نمی شود؛ ضعف در عملکرد روابط عمومی ها


  هوش مصنوعی و زهر و پادزهر جعل عمیق


  ۷ روش برای برقراری ارتباط مؤثر در محیط کار


  عصر سرمایه‌داریِ نظارتی با ابزارهای رسانه ای


  تحقیق تازه دانشگاه مونترال/ تشدید افسردگی نوجوانان و مدت زمان کار با شبکه‌های اجتماعی


  مسائل مربوط به عکاسی: چرا سرمایه گذاری در عکس های با کیفیت باعث پیشرفت بازاریابی می شود


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ارسال مقاله به شانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران