درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 30 اردیبهشت 1398 - 22:09   

روابط عمومی‌هایی که نقش «بادیگارد» فیلم‌ها را بازی می‌کنند

  روابط عمومی‌هایی که نقش «بادیگارد» فیلم‌ها را بازی می‌کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظر سنجی

  نظر سنجی


ادامه ادامه مطلب دو

پیام مدیرعامل شرکت راه آهن به مناسبت روز روابط عمومی

  پیام مدیرعامل شرکت راه آهن به مناسبت روز روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

  فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  میزگرد آسیب‌شناسی دلایل تغییر ماهیت جایگاه روابط عمومی‌ها در قم
  مدیران شهری باید اهمیت بیشتری به حوزه روابط عمومی قائل شوند
  برگزاری سمینار آموزشی «روابط عمومی و فناوری‌های نوین ارتباطی» در کرمان
  دومین همایش گفت‌وگوهای انتقال تجربه برگزار شد
  مدیرعامل بانک رفاه: نقش روابط عمومی در تعالی سازمان
  روابط عمومی ادارات باید به ابر روابط عمومی تبدیل شوند
  مدیرعامل ذوب آهن اصفهان: اهمیت روابط عمومی برای سازمان همچون بخش تولید است
  کتاب سال روابط عمومی ایران منتشر شد
  آیین بزرگداشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی که در کرج
  مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان: مدیران روابط عمومی ادارات واقعیت‌ها را به اطلاع مردم برسانند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38416صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 26 اردیبهشت 1398 - 13:20
بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی به مناسبت روز روابط عمومی
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی به مناسبت ۲۷اردیبهشت؛ روز ارتباطات و روابط عمومی، بیانیه صادر کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی به مناسبت ۲۷اردیبهشت؛ روز ارتباطات و روابط عمومی، بیانیه صادر کرد.

به گزارش شارا، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی به مناسبت ۲۷اردیبهشت؛ روز ارتباطات و روابط عمومی، بیانیه صادر کرد .


متن بیانیه به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
امروزه تأثیر بی بدیل روابط عمومی ها در تعالی، رشد و پیشرفت سازمانها بر کسی پوشیده نیست و روابط عمومی منبعث از هنر، تجربه، تقوا وعلم بهترین یاری گر و موتور پیشران دستگاهها در عرصه های مختلف است.


روابط عمومی بعنوان پل ارتباطی بین سازمان و مخاطب و تعامل دوسویه و صادقانه بین مردم و دستگاه درواقع شعار مردمی بودن را به واقعیت نزدیک کرده دستگاهها را در رسیدن به اهداف عالی و ترسیم استراتژی مناسب و به موقع و همچنین خدمت رسانی صادقانه به مردم کمک کرده است.


بیست و هفتم اردیبهشت، روز ارتباطات و روابط عمومی بهانه خوبی است تا یادی کنیم از تلاشگران عرصه ارتباطات؛ این مجموعه پرتلاطم و پرمشغله که در کنار تمام مشکلات ریز و درشت با سعه صدر و خالصانه و صادقانه گوش شنوای دردودلهای مردم می شوند و به فرموده مقام معظم رهبری مدظله العالی، بلندگوهای مردم نسبت به خود را همواره باز نگه داشته اند تا بین مردم این ولی نعمتان حقیقی و نظام جمهوی اسلامی شکاف ایجاد نشود.


شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با گرامیداشت ۲۷اردیبهشت، روز ارتباطات و روابط عمومی را به تمام دست اندرکاران عرصه آگاهی که همواره نقش پیامبر گونه خود را در بستر سازی و به تصویر کشیدن شکوه و جلوه های حضور مردمی به خوبی ایفا کرده و همیشه بعنوان بازوان توانمند این شورا در مناسبتها و مراسمات متعدد بوده؛ تبریک گفته و سعادت توام با بهروزی را برای همه بزرگوران از درگاه احدیت مسئلت دارد.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


  ۵ وظیفه تاسف‌بار روابط عمومی در قبال رسانه‌ها


  انتصاب مدیر جدید روابط عمومی انجمن برگزارکنندگان رویدادهای نمایشگاهی


  فرماندار رودسر در همایش روابط عمومی ها؛ به جای ثنا گویی به من تذکر بدهید


  مشکلات روابط عمومی در روز روابط عمومی


  روابط عمومی و اخلاق مداری


  شناسایی فلسفه یک فناوری موجب افزایش کارکردها و کاربردهای آن خواهد شد


  بی توجهی اتاق اصناف به جایگاه روابط عمومی


  نشست متخصصان روابط عمومی برگزار شد


  گزارش برگزاری آیین چهاردهمین جشنواره روابط عمومی های اصفهان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: گزارش سومین رخداد ملی بررسی مسایل و چالش های روابط عمومی