درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
شنبه، 30 شهریور 1398 - 03:43   

روزنامه آمریکایی اکسپرس با مخاطبانش خداحافظی کرد

  روزنامه آمریکایی اکسپرس با مخاطبانش خداحافظی کرد


ادامه ادامه مطلب یک

20 کنفرانس جالب بازاریابی  در سال 2020

  20 کنفرانس جالب بازاریابی در سال 2020


ادامه ادامه مطلب دو

انتصاب مدیر روابط عمومی دانشگاه مذاهب اسلامی کشور

  انتصاب مدیر روابط عمومی دانشگاه مذاهب اسلامی کشور


ادامه ادامه مطلب سه

بانک رفاه به مشتری مداری می‌اندیشد

  بانک رفاه به مشتری مداری می‌اندیشد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  همزمان با راهپیمایی ۱۵۰۰ نفری کارکنان، آمازون از امضای پیمان اقلیم خبر داد
  روزنامه آمریکایی اکسپرس با مخاطبانش خداحافظی کرد
  توییتر حساب کاربری سعود القحطانی را بست
  اینستاگرام تبلیغات لاغری و جراحی زیبایی را محدود می‌کند
  تبلیغات و تبلیغات محیطی
  تقویم روز ارتباطات/ روزی که ایران اصول ژورنالیسم حرفه ای را به اجرا گذارد
  فیسبوک همچنان صفحات داعش و القاعده را بازنشر می‌کند
  تقویم روز ارتباطات/ خاطرات و سفرنامه های ژورنالیستی
  گرایش فزاینده کودکان و نوجوانان آلمان در استفاده از اینترنت
  تعاون آنلاین/ رئالیسم تعاون‌گرایی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38403صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیجمعه، 27 اردیبهشت 1398 - 08:00
انجمن متخصصان روابط عمومی بر ضرورت افزایش اعتماد سازی در جامعه تاکید کرد
با صدور بیانیه ای به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی: - انجمن متخصصان روابط عمومی با انتشار بیانیه ای به مناسب 27 اردیبهشت ماه روز ملی ارتباطات و روابط عمومی ضمن تبریک این روز به تمامی دست اندرکاران روابط عمومی در کشور بر لزوم افزایش اعتمادسازی در جامعه بین دولت و مردم در شرایط فعلی تاکید کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| انجمن متخصصان روابط عمومی  با انتشار بیانیه ای به مناسب 27 اردیبهشت ماه روز ملی ارتباطات و روابط عمومی ضمن تبریک این روز به تمامی دست اندرکاران روابط عمومی در کشور بر لزوم افزایش اعتمادسازی در جامعه بین دولت و مردم در شرایط فعلی تاکید کرد.


به گزارش کمیته ارتباطات انجمن، در بخشی از این بیانیه آمده است: با توجه به شرایط سختی که کشور بویژه در حوزه اقتصادی درآن قرار دارد، لازم است روابط عمومی ها نسبت به افزایش اعتماد سازی در جامعه و رضایتمندی بیشتر مردم تلاش کنند.


در این بیانیه با اشاره به اینکه روابط عمومی ها باید به اصل مخاطب محوری در سازمان ها پایبند باشند، آمده است: روابط عمومی ها در سازمان ها باید به عنوان یک عامل تغییر مثبت سازمانی عمل کرده وتلاش کنند سیاست ها و تصمیماتی که اتخاذ می گردد با منافع عمومی و خواست های مردم منطبق وموجبات حل مشکلات و رضایتمندی هر چه بیشترآنان را فراهم آورند.


این بیانیه می افزاید: روابط عمومی ها باید همواره پشتیبان و حامی منافع مردم و مخاطبان خود باشند چراکه موفقیت یک سازمان بدون تردید در گرو همراهی و مشارکت مخاطبان و ذینغان سازمان است و این هدف مهم باید توسط روابط عمومی ها در سازمان ها جاری و نهادینه شود.


همچنین در این بیانیه تاکید شده است: از واحدهای روابط عمومی انتظار می‌رود گلایه ها و در خواست های به حق مردم و مخاطبان را به گوش مدیریت رسانده و برای برون رفت از مشکلات مردم تلاش دوچندان نمایند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ خاطرات و سفرنامه های ژورنالیستی


  تقویم روز ارتباطات/ روزی که ایران اصول ژورنالیسم حرفه ای را به اجرا گذارد


  "نه" بزرگ ۸ بنگاه جهانی روابط عمومی به دولت هنگ کنگ


  انتصاب مدیر روابط عمومی دانشگاه مذاهب اسلامی کشور


  احساسات، کاپیتالیسم و رسانه جمعی


  آخرین خبر/2/ کنفرانس روابط عمومی، تجربه محور می شود


  20 کنفرانس جالب بازاریابی در سال 2020


  انتخاب هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاه های اجرایی بجنورد


  آخرین خبر/ کنفرانس روابط عمومی، تجربه محور می شود


  مدیرکل روابط عمومی شهرداری مشهد: روابط عمومی باید تعریف مشخص و واضحی داشته باشد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ارسال مقاله به شانزدهمین کنفرانس روابط عمومی ایران