درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 16:34   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38399صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیپنجشنبه، 26 اردیبهشت 1398 - 10:51
روابط عمومی؛ هزارتوی فرصت‌ها در جنگ روانی
محمدرضا انواری رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صنعت،معدن و تجارت - جایگاه روابط عمومی مدت‌ها است که در سازمان‌ها و ادارات گم شده است و باید در این زمان که بیشتر از پیش نیازمند حضور موثر آن هستیم، در جهت تقویت و اثرگذاری بهتر این نهاد بزرگ و موثر گام برداریم؛ گام‌هایی که روح و ذهن مخاطبان را در مقابل پروپاگاندای دشمنان سیراب می‌گردانند تا نفوذ یاس در جامعه رقم نخورد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| از زمانی که انسان سخن گفت قرن‌ها گذشته است. وسیله‌ی ارتباطی که گاه جنگ به بار آورد ،گاه صلح. ابزاری که انسان تا آن را شناخت در جهت منافع خود استفاده نمود. شما تصور کنید کاری را به سرانجام رسانیده‌اید که نیاز به اطلاع رسانی دارد، اولین ابزار زبان است یا تصور کنید باید از خود در برابر هجمه‌ای دفاع کنید باز هم اولین ابزار زبان است.

 

حال بیاییم به ساختار اداری کوچ کنیم و روابط عمومی‌ها را بعنوان زبان این ساختار تصور کنیم و حالا ببینید چقدر ترکیب مناسبی است. روابط عمومی یک هزارتوی فرصت است، گاه می‌توان از آن برای عرضه اقدامات و فعالیت‌ها بهره برد و گاه در مقام دفاع برآمد. اکنون که کشور پنجه در پنجه دشمنان درگیر یک جنگ اقتصادی تمام عیار شده ماهیت روابط عمومی‌ها مشخص می‌شود، خصوصا وقتی که در کنار این جنگ اقتصادی دستگاه پر ساز و برگ تبلیغاتی بدخواهان نیز یک جنگ روانی پر قدرت را آغاز کرده‌اند؛ جنگی که هدفی جز ایجاد یاس و نا امیدی در کشور ندارد. پادزهر این جنگ روانی ایجاد شده در دست روابط عمومی‌ها است، درست خط مقدم، مقابل تمامی این هجمه‌ها ایستاده‌اند تا اقدامات اثربخش و امیدبخش خود را به مخاطبان معرفی نمایند. آن هم با استفاده از تمامی ابزارهای موجود همچون فضای مجازی که در دسترس هر قشر، سن، مذهب و نژادی است.

 

در گذشته ابزار اطلاع رسانی یا روزنامه‌ها و مجلات بودند یا رادیو و تلویزیون که بعدها به کمک رسانه‌های نوشتاری آمد. اما اکنون باید در نظر داشت هر اتفاقی، خوب یا بد، مثبت یا منفی، جعلی یا اصلی با سرعت در اختیار هزاران و یا میلیون‌ها مخاطب قرار می‌گیرد. شناخت ابزار جدید اطلاع‌رسانی یعنی استفاده از فرصت بزرگی که تکنولوژی در اختیار روابط عمومی‌ها نهاده است.

 

حال باید بر این موضوع تاکید کرد که روابط عمومی باید پیشگام باشد، با ابزارهای متنوع اطلاع‌رسانی کند و به نوعی از غافله عقب نماند.


اکنون که دستگاه تبلیغاتی دشمن در تمامی عرصه‌ها بر کشور می‌تازد باید جایگاه روابط عمومی‌ها را پر‌رنگ‌تر کرد. جایگاهی که شاید تا به امروز به صورت سرسری بر آن نگریسته شده و گاها مدیرانی با تحصیلات آکادمیک غیر داشته است. مکانی که تخصص اصلی آن شناخت مخاطب و تولید محتوا همسو با نیازهای لحظه‌ای، مکانی و فردی است.

 

جایگاه روابط عمومی مدت‌ها است که در سازمان‌ها و ادارات گم شده است و باید در این زمان که بیشتر از پیش نیازمند حضور موثر آن هستیم، در جهت تقویت و اثرگذاری بهتر این نهاد بزرگ و موثر گام برداریم؛ گام‌هایی که روح و ذهن مخاطبان را در مقابل پروپاگاندای دشمنان سیراب می‌گردانند تا نفوذ یاس در جامعه رقم نخورد.

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد