درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
شنبه، 30 شهریور 1398 - 03:39   

روزنامه آمریکایی اکسپرس با مخاطبانش خداحافظی کرد

  روزنامه آمریکایی اکسپرس با مخاطبانش خداحافظی کرد


ادامه ادامه مطلب یک

20 کنفرانس جالب بازاریابی  در سال 2020

  20 کنفرانس جالب بازاریابی در سال 2020


ادامه ادامه مطلب دو

انتصاب مدیر روابط عمومی دانشگاه مذاهب اسلامی کشور

  انتصاب مدیر روابط عمومی دانشگاه مذاهب اسلامی کشور


ادامه ادامه مطلب سه

بانک رفاه به مشتری مداری می‌اندیشد

  بانک رفاه به مشتری مداری می‌اندیشد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  همزمان با راهپیمایی ۱۵۰۰ نفری کارکنان، آمازون از امضای پیمان اقلیم خبر داد
  روزنامه آمریکایی اکسپرس با مخاطبانش خداحافظی کرد
  توییتر حساب کاربری سعود القحطانی را بست
  اینستاگرام تبلیغات لاغری و جراحی زیبایی را محدود می‌کند
  تبلیغات و تبلیغات محیطی
  تقویم روز ارتباطات/ روزی که ایران اصول ژورنالیسم حرفه ای را به اجرا گذارد
  فیسبوک همچنان صفحات داعش و القاعده را بازنشر می‌کند
  تقویم روز ارتباطات/ خاطرات و سفرنامه های ژورنالیستی
  گرایش فزاینده کودکان و نوجوانان آلمان در استفاده از اینترنت
  تعاون آنلاین/ رئالیسم تعاون‌گرایی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38397صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیپنجشنبه، 26 اردیبهشت 1398 - 10:30
ارتباطات مغز سازمان
رضا حسینی مدیرارتباطات پارس خودرو - آنچه مسلم است روابط عمومی ها می توانند با ترکیبی از تجربه، دانش و ارتباطات خود فضای آرامی را برای مجموعه خود به ارمغان آورده و همچنین در راستای برندسازی، افزایش بازاریابی و فروش، گستردگی ارتباطات و رفع موانع بیرونی برای پیشبرد اهداف عالی سازمان گام برداشته و نقش کلیدی و مهمی را ایفا کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| شاید این بهترین تعبیری باشه کع می توان برای ارتباطات و روابط عمومی یک سازمان، شرکت و یا یک نهاد بزرگ متصور شد. تعبیری که تمام مصداق های کار حساس و مهم روابط عمومی را در دل خود جای می دهد چرا که ارتباطات همواره می تواند با سیاست گذاری درست به خصوص در شرایط بحرانی، مجموعه را نجات داده و به ساحل آرامش برساند.

 

 امروزه ارتباطات ابزارهای نوینی را در کنار خود می بیند، فعالیت های سنتی روابط عمومی از تبلیغات محیطی تا نصب و چاپ بروشور ، کاتالوگ و بنر و ... حالا در کنار خود رسانه های بیشمار و ریز بین و شبکه های اجتماعی فعال را هم می بینند. شاید گفت همین تازه واردهای عرصه طلاع رسانی هم اکنون بیشتر از دیگر ابزارهای ارتباط جمعی پررنگ و موثر‌واقع می شوند و ارتباطاتی پویا و کارآمد خواهد بود که از این ابزارها به خوبی بهره ببرد.

 

آنچه مسلم است روابط عمومی ها می توانند با ترکیبی از تجربه، دانش و ارتباطات خود فضای آرامی را برای مجموعه خود به ارمغان آورده و همچنین در راستای برندسازی، افزایش بازاریابی و فروش، گستردگی ارتباطات و رفع موانع بیرونی برای پیشبرد اهداف عالی سازمان گام برداشته و نقش کلیدی و مهمی را ایفا کند.


روابط عمومی ها همچنین می توانند با ارتباط موثر و تنگاتنگ با رسانه ها بسیاری از چالشهای مجموعه خود را مدیریت کرده و از گسترش اطلاعات غلط و بی اساس در جامعه جلوگیری کنند، چرا که یک روابط عمومی پویا می تواند مانند مغز یک انسان نقش هدایتگری را داشته باشد.

 

در دنیای امروز روابط عمومی ها هم مانند بسیاری از نهادهای دیگر از جمله تحقیق و توسعه، ارتباطات با مشتریان، خدمات پس از فروش و... در ایران به نسبت کشورهای پیشرفته بسیار مغفول مانده و هنوز به جایگاه واقعی خود دست پیدا نکرده است در صورتی که با داشتن یک روابط عمومی با دانش، خوش ارتباط و توانمند قطعا مسیر رشد و توسعه شرکتها و سازمانها بیبار کوتاهتر و هموار تر خواهد شد.


فراموش نکنیم که عصر، عصر ارتباطات است و بسیار از کارهای نشد با روابط عمومی و اطلاع رسانی صحیح و هدفمند شدنی خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ خاطرات و سفرنامه های ژورنالیستی


  تقویم روز ارتباطات/ روزی که ایران اصول ژورنالیسم حرفه ای را به اجرا گذارد


  "نه" بزرگ ۸ بنگاه جهانی روابط عمومی به دولت هنگ کنگ


  انتصاب مدیر روابط عمومی دانشگاه مذاهب اسلامی کشور


  احساسات، کاپیتالیسم و رسانه جمعی


  آخرین خبر/2/ کنفرانس روابط عمومی، تجربه محور می شود


  20 کنفرانس جالب بازاریابی در سال 2020


  انتخاب هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاه های اجرایی بجنورد


  آخرین خبر/ کنفرانس روابط عمومی، تجربه محور می شود


  مدیرکل روابط عمومی شهرداری مشهد: روابط عمومی باید تعریف مشخص و واضحی داشته باشد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ارسال مقاله به شانزدهمین کنفرانس روابط عمومی ایران