درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 تیر 1398 - 04:46   

چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی فراخوان داد

  چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی فراخوان داد


ادامه ادامه مطلب یک

انقلاب نسل پنجم اینترنت نزدیک است

  انقلاب نسل پنجم اینترنت نزدیک است


ادامه ادامه مطلب دو

انتصاب مدیرکل روابط عمومی استانداری هرمزگان

  انتصاب مدیرکل روابط عمومی استانداری هرمزگان


ادامه ادامه مطلب سه

مجوز انتشار 27 نشریه دستگاه‌های دولتی صادر شد

  مجوز انتشار 27 نشریه دستگاه‌های دولتی صادر شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بیل گیتس واگذاری عرصه به گوگل و اندروید را بزرگ ترین اشتباه عمرش می داند
  طالبان خبرنگاران و رسانه‌های افغانستان را به حمله نظامی تهدید کردند
  کتاب« آداب معاشرت» منتشر شد
  مجوز انتشار 27 نشریه دستگاه‌های دولتی صادر شد
  نام‌نویسی بیمه درمان تکمیلی فرهنگ، هنر و رسانه شروع شد
  توجه بیشتر روابط عمومی ها به تولید محتوا در راستای مدیریت مصرف آب و برق
  خود مدیریتی با هوش هیجانی
  دیدار مدیرعامل بانک توسعه تعاون با استاندار خراسان جنوبی
  پرداخت 9 میلیارد ریال تسهیلات بانک توسعه تعاون به تعاونی عسل تاجکوه استان خراسان جنوبی
  طی سال 97 صورت گرفت: بانک توسعه تعاون استان خراسان جنوبی هزار و چهارصد میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38397صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیپنجشنبه، 26 اردیبهشت 1398 - 10:30
ارتباطات مغز سازمان
رضا حسینی مدیرارتباطات پارس خودرو - آنچه مسلم است روابط عمومی ها می توانند با ترکیبی از تجربه، دانش و ارتباطات خود فضای آرامی را برای مجموعه خود به ارمغان آورده و همچنین در راستای برندسازی، افزایش بازاریابی و فروش، گستردگی ارتباطات و رفع موانع بیرونی برای پیشبرد اهداف عالی سازمان گام برداشته و نقش کلیدی و مهمی را ایفا کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| شاید این بهترین تعبیری باشه کع می توان برای ارتباطات و روابط عمومی یک سازمان، شرکت و یا یک نهاد بزرگ متصور شد. تعبیری که تمام مصداق های کار حساس و مهم روابط عمومی را در دل خود جای می دهد چرا که ارتباطات همواره می تواند با سیاست گذاری درست به خصوص در شرایط بحرانی، مجموعه را نجات داده و به ساحل آرامش برساند.

 

 امروزه ارتباطات ابزارهای نوینی را در کنار خود می بیند، فعالیت های سنتی روابط عمومی از تبلیغات محیطی تا نصب و چاپ بروشور ، کاتالوگ و بنر و ... حالا در کنار خود رسانه های بیشمار و ریز بین و شبکه های اجتماعی فعال را هم می بینند. شاید گفت همین تازه واردهای عرصه طلاع رسانی هم اکنون بیشتر از دیگر ابزارهای ارتباط جمعی پررنگ و موثر‌واقع می شوند و ارتباطاتی پویا و کارآمد خواهد بود که از این ابزارها به خوبی بهره ببرد.

 

آنچه مسلم است روابط عمومی ها می توانند با ترکیبی از تجربه، دانش و ارتباطات خود فضای آرامی را برای مجموعه خود به ارمغان آورده و همچنین در راستای برندسازی، افزایش بازاریابی و فروش، گستردگی ارتباطات و رفع موانع بیرونی برای پیشبرد اهداف عالی سازمان گام برداشته و نقش کلیدی و مهمی را ایفا کند.


روابط عمومی ها همچنین می توانند با ارتباط موثر و تنگاتنگ با رسانه ها بسیاری از چالشهای مجموعه خود را مدیریت کرده و از گسترش اطلاعات غلط و بی اساس در جامعه جلوگیری کنند، چرا که یک روابط عمومی پویا می تواند مانند مغز یک انسان نقش هدایتگری را داشته باشد.

 

در دنیای امروز روابط عمومی ها هم مانند بسیاری از نهادهای دیگر از جمله تحقیق و توسعه، ارتباطات با مشتریان، خدمات پس از فروش و... در ایران به نسبت کشورهای پیشرفته بسیار مغفول مانده و هنوز به جایگاه واقعی خود دست پیدا نکرده است در صورتی که با داشتن یک روابط عمومی با دانش، خوش ارتباط و توانمند قطعا مسیر رشد و توسعه شرکتها و سازمانها بیبار کوتاهتر و هموار تر خواهد شد.


فراموش نکنیم که عصر، عصر ارتباطات است و بسیار از کارهای نشد با روابط عمومی و اطلاع رسانی صحیح و هدفمند شدنی خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  قتل دست اندرکاران نشریات در باغ شاه


  زوال روابط عمومی ها


  افزایش اعتبارات اطلاع‌رسانی و تبلیغی دستاورد‌های دستگاه‌های اجرایی/ یک اقدام قابل تحسین


  دومین نشست کمیته هماهنگی اطلاع رسانی مدیریت مصرف برق استان تهران


  انقلاب نسل پنجم اینترنت نزدیک است


  وزیر علوم آیین‌نامه جدید ارتقای ساختار و عملکرد روابط عمومی‌ها را ابلاغ کرد


  باشگاه توانمندسازی استارتاپ‌ها (بتا) در دانشگاه صنعتی قم راه‌اندازی شد


  خمارلو: برانکو خواست فقط مدیر رسانه ای باشم


  5 مانع برقراری ارتباط موثر رهبران و راه کارهای غلبه بر آنها


  خسرویی که به دریا زد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: رانندگی با روابط عمومی حداکثر دید