شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| بنر روش انتقال پیام تبلیغاتی است که طرح گرافیکی دارد و شامل تصاویر و متون است. در واقع بنر یک پرچم است که یک پیغام، لگو، سمبل را به مخاطبان خودمنتقل می کند.
امروزه بنرها تبلیغاتی یکی از کارآمدترین و موثرترین روشهای تبلیغات است. ارائه پیام تبلیغات در قالب و فرمت گرافیک و با شیوه هنری، شمای کلی بنر می باشد. بنرها همانند پوسترها جهت تبلیغات طراحی و چاپ می گردند و پیام تبلیغاتی خود را در قالب یک طرح هنری و گرافیکی به مخاطب عرضه می دارند.
متون به کار رفته در طراحی بنرها اغلب تبلیغاتی است و از جملات زیبا و آراسته در آن استفاده می گردد. هزینه طراحی و چاپ بنرها معمولا از پوسترها ارزانتر هستند. بنر بیشتر استفاده تبلیغاتی و از نوع بیرونی دارد ،هر چند تبلیغات از طریق بنرتنها راهکار تبلیغ نیست ولی این روش هم مزایا و محدودیت های خاص خود را دارد.
استفاده در همایشها، کنفرانسها، سمینارها و اجلاسهای مختلف برای اطلاعرسانی و افزایش ارزش ویژه برند و یا استفاده برای فراخوانی محصولات جدید و تبلیغات هر چه مؤثرتر محصولات.
تقریباً برای هر رویدادی که شرکت میزبانی و یا در آن شرکت میکند، یک چاپ بنر سفارشی میتواند به انتشار و انتقال پیام بازاریابی و معرفی محصولات یا خدمات شما کمک کند.
بنرها در جنس، سایز و ابعاد مختلفی وجود دارند که شما میتوانید با توجه به نوع مراسم و فضای تعبیهشده بهترین انتخاب را داشته باشید.
چاپ بنر در سایز بزرگ برای استفاده در یک اجلاس و یا جشنواره و یک بنر متوسط، برای جلبتوجه مخاطبان به یک محصول جدید در فروشگاه شما، ایده آل است.
بنرها برای استفاده در فضای داخلی و فضای خارجی ساختهشدهاند. بهراحتی میتوانید برای تبلیغات در فضای خارجی از بنر باکیفیت و مقاوم استفاده نمایید و برای فضای داخلی از بنری با بافتهای ریز.
چاپ بنر تبلیغاتی میتواند از طرق مختلفی آویزان شود که به شما این امکان را میدهند تا با توجه به فضا از طرح عمودی و یا افقی استفاده نمایید و به زیبایی بصری و تأثیرگذاری پیامتان بیفزایید.
بنر به علت داشتن مزایایی همچون ارزان بودن نسبت به بقیه ابزارهای تبلیغاتی ، چاپ سریع ، دسترسی آسان و تنوع زیاد ، کاربردهای زیادی دارد
منبع: http://www.marw.ir
|