درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
جمعه، 3 خرداد 1398 - 20:06   

آشنایی با روابط عمومی

  آشنایی با روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

اتهامات تازه آمریکا علیه جولیان آسانژ به دادگاه ارائه شد

  اتهامات تازه آمریکا علیه جولیان آسانژ به دادگاه ارائه شد


ادامه ادامه مطلب دو

۵ دلیل برای نگرانی غرب از غول فناوری چین

  ۵ دلیل برای نگرانی غرب از غول فناوری چین


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

  فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  سرپرست معاونت بازرگانی «تهران رسانه» منصوب شد
  اتهامات تازه آمریکا علیه جولیان آسانژ به دادگاه ارائه شد
  مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان منصوب شد
  گزارش نشست هم‌اندیشی مدیران روابط‌عمومی شرکت سرمایه گذاری تأمین‌اجتماعی
  از مسوول و کارشناس روابط عمومی بیمه سلامت گیلان تجلیل شد
  تاکید معاون سیاسی استاندار سمنان بر ضرورت اطلاع رسانی خدمات دستگاه های اجرایی
  سخنگوی دولت معرفی شد
  تقویم روز ارتباطات/ تکامل حرفه روزنامه نگاری
  اپراتورهای موبایل در اروپا و آسیا همکاری با هوآوی را متوقف کردند
  ۵ دلیل برای نگرانی غرب از غول فناوری چین
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38384صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 25 اردیبهشت 1398 - 16:38
روابط عمومی‌ها باید به یک رسانه تبدیل شوند
مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد گفت: استان یزد نسبت به سایر استان‌ها در حوزه روابط عمومی از جایگاه خوبی برخوردار است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد گفت: استان یزد نسبت به سایر استان‌ها در حوزه روابط عمومی از جایگاه خوبی برخوردار است.

روابط عمومی استانداری یزد روابط عمومی مردم گرا استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، علی صالحی مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد با بیان اینکه در تمامی حوزه‌ها بستر اصلی دید مردم هست چرا که اخیرا دید مردم نسبت به روابط عمومی‌ها گاهش یافته گفت: شورای روابط عمومی استان یزد مردم گرا است.

وی با اشاره به پویش #پاسخگو هستیم برای شکایات مردم و اهل رسانه به روابط عمومی ادارات تاکید کرد: در شش ماه گذشته حتی یک مورد شکایت به ۴ بازرس این پویش نداشتیم.

مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد گفت: ما اعتقاد داریم که اسم روابط عمومی استانداری یزد را باید به روابط عمومی مردم یزد تغییر دهیم.

صالحی تصریح کرد: استان یزد نسبت به سایر استان‌ها در این حوزه از جایگاه خوبی برخوردار و چند قدیمی پیشگام است.

وی به نقش اداره کل روابط عمومی استانداری مدیریت و نقد مدیران روابط عمومی‌های استان اشاره و اضافه کرد: اداره کل نباید جزئی از پازل روابط عمومی‌ها باشد و باید به یک رسانه تبدیل شود.

علی صالحی راه اندازی مجدد پوستر #پاسخگو هستم، برگزاری همایش دوچرخه سواری در روز ۲۷ اردیبهشت از میدان باغ ملی، حضور پررنگ روابط عمومی‌های استان در نماز جمعه ۲۷ اردیبهشت، دیدار شورای روابط عمومی استانداری با پیشکسوتان این عرصه و خانواده مرحومین این عرصه را از برنامه‌های اداره کل روابط عمومی استانداری در هفته ارتباطات و روابط دانست.

وی همچنین از دعوت روابط عمومی‌های ادارات استان در برنامه ماه مهربانی شبکه یزد و تجلیل از آن‌ها خبرداد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با روابط عمومی


  تقویم روز ارتباطات/ تکامل حرفه روزنامه نگاری


  تقویم روز ارتباطات/ صدای آمریکا به زبان فارسی باردیگر خاموش شد


  مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران: جایگاه روابط عمومی ها نیازمند تغییر اساسی است


  فرماندار انزلی: روابط عمومی ها تسهیل گر ارتباط با مردم باشند


  نقش ارتباطات در بهبود کیفی نظام اجتماعی


  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی: روابط عمومی های برتر معرفی می شوند


  فرماندار بابل: مدیران روابط‌عمومی باید شفاف سازی کنند


  معاون سیاسی، امنیتی فرماندار اسدآباد: نیاز به نگاهی نوین در حوزه روابط عمومی وجود دارد


  فرماندار کنگان: روابط عمومی ادارات شهرستان کنگان تقویت شوند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: گزارش سومین رخداد ملی بررسی مسایل و چالش های روابط عمومی