درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
جمعه، 3 خرداد 1398 - 20:07   

آشنایی با روابط عمومی

  آشنایی با روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

اتهامات تازه آمریکا علیه جولیان آسانژ به دادگاه ارائه شد

  اتهامات تازه آمریکا علیه جولیان آسانژ به دادگاه ارائه شد


ادامه ادامه مطلب دو

۵ دلیل برای نگرانی غرب از غول فناوری چین

  ۵ دلیل برای نگرانی غرب از غول فناوری چین


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

  فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  سرپرست معاونت بازرگانی «تهران رسانه» منصوب شد
  اتهامات تازه آمریکا علیه جولیان آسانژ به دادگاه ارائه شد
  مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان منصوب شد
  گزارش نشست هم‌اندیشی مدیران روابط‌عمومی شرکت سرمایه گذاری تأمین‌اجتماعی
  از مسوول و کارشناس روابط عمومی بیمه سلامت گیلان تجلیل شد
  تاکید معاون سیاسی استاندار سمنان بر ضرورت اطلاع رسانی خدمات دستگاه های اجرایی
  سخنگوی دولت معرفی شد
  تقویم روز ارتباطات/ تکامل حرفه روزنامه نگاری
  اپراتورهای موبایل در اروپا و آسیا همکاری با هوآوی را متوقف کردند
  ۵ دلیل برای نگرانی غرب از غول فناوری چین
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38382صفحه نخست » خبر یکچهارشنبه، 25 اردیبهشت 1398 - 16:36
استاندار فارس: توفیق دولت در گرو اطلاع‌رسانی صحیح به افکار عمومی است
استاندار فارس با اشاره به اهمیت نقش روابط عمومی‌ها در اطلاع‌رسانی اخبار و اقدامات انجام شده گفت: تلاش‌ها و خدمات رسانی‌های دولت‌ها و سازمان‌ها و نهادها در صورتی توفیق می‌یابد که افکار عمومی از انجام این اقدامات آگاه شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| استاندار فارس با اشاره به اهمیت نقش روابط عمومی‌ها در اطلاع‌رسانی اخبار و اقدامات انجام شده گفت: تلاش‌ها و خدمات رسانی‌های دولت‌ها و سازمان‌ها و نهادها در صورتی توفیق می‌یابد که افکار عمومی از انجام این اقدامات آگاه شود.
 

به گزارش شارا از فارس، به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، عنایت‌الله رحیمی، استاندار فارس امروز، ۲۵ اردیبهشت‌ماه در آستانه هفته روابط عمومی در دیدار با اعضا هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان با تاکید بر اهمیت برنامه‌محور بودن عملکرد روابط عمومی‌ها، افزود: با وجود چارچوب و برنامه‌ریزی می‌توان نقاط ضعف و قوت عملکردها را مشخص و در جهت رفع نواقص حرکت کرد.


وی با اشاره به نقش و جایگاه روابط عمومی‌ها افزود: تلاش‌ها و خدمات رسانی‌های دولت‌ها و سازمان‌ها و نهادها در صورتی توفیق می‌یابد که افکار عمومی از انجام این اقدامات آگاه شود.


استاندار فارس با تأکید بر اینکه روابط عمومی‌ها می‌توانند بر افکار عمومی اثر گذار باشند، بیان کرد: جامعه جهانی برای انجام امور مختلف از جمله افزایش تولید، کنترل مصرف، تغییر ایدئولوژی و ... افکار عمومی را به عنوان اصلی‌ترین موضوع مد نظر قرار می‌دهد.


وی یاد آور شد: فعالان عرصه روابط عمومی در کنار انجام رسالت اطلاع‌رسانی باید همواره پل ارتباطی دستگاه مربوطه و مردم باشند و مشکلات را انتقال داده و به دنبال راهکار برای رفع آن‌ها باشند‌.


نماینده عالی دولت در استان فارس با اشاره به اینکه اطلاع‌رسانی صحیح و اثر گذار از وظایف روابط عمومی است، گفت: بخش زیادی از گلایه‌هایی که نسبت به مدیران مطرح می‌شود به علت انعکاس نیافتن فعالیت‌های آن‌ها و همچنین سکوت در برابر تخریب‌های ناروا است.


رحیمی با تاکید بر لزوم‌ توجه به آموزش در بهبود عملکرد روابط عمومی، یادآور شد: قطعا فعالان این حوزه برای به دست گرفتن افکار عمومی نیازمند آشنایی با تکنولوژی‌های روز در زمینه اطلاع‌رسانی و توانایی استفاده از این تکنولوژی‌ها هستند.


وی با بیان اینکه در جهان امروز تصمیم‌گیری پشت درهای بسته امکان‌پذیر نیست و فضای مجازی همه رخدادها را عیان کرده است، افزود: نحوه اطلاع‌رسانی، توجه به جامعه مخاطبین و همچنین زمان صحیح ارائه مطالب از موضوعاتی است که نتیجه فعالیت روابط عمومی را تحت تاثیر قرار می‌دهد.


استاندار فارس نگاه سنتی به روابط عمومی و سیستم اطلاع‌رسانی و رسانه‌ای را عواملی برشمرد که سبب شده است جامعه ما کاستی‌هایی در حوزه اطلاع‌رسانی نوین داشته باشد.


رحیمی با بیان اینکه حداقل وظیفه فعالان روابط عمومی انعکاس عملکردهای دولت و دستگاه‌ها و سازمان‌ها است، اظهار کرد: انجام این وظیفه به معنای بزرگ کردن نامناسب و نا به جای مدیران نیست بلکه بیان عملکرد دستگاه مذکور به شکلی اقناع کننده است.


نماینده عالی دولت در استان فارس همچنین اعتقاد روابط عمومی به عملکرد انجام شده و اهداف پیش روی دولت و دستگاه‌ها را ضرورت انتقال صحیح آن عملکرد برشمرد و افزود: افرادی می‌توانند در روابط عمومی موفق عمل کنند که اهداف و برنامه‌های دولت و دستگاه اجرایی را پذیرفته باشند.


استاندار فارس با اشاره به اینکه ارزیابی عملکرد روابط عمومی‌ها در ارتقای کیفی این عملکرد موثر است، گفت: ارزیابی باید با شیوه‌نامه‌ای که بر اساس شناخت از وظایف روابط عمومی تدوین شده و قابل اندازه‌گیری باشد، انجام شود.


رحیمی بیان کرد: فعالان روابط عمومی باید علاوه بر تسلط بر علم روابط عمومی به اصول سایر علوم نیز آشنایی داشته باشند تا بتوانند وظایف اطلاع‌رسانی و پاسخ‌گویی را به نحو مطلوبی انجام دهند.



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با روابط عمومی


  تقویم روز ارتباطات/ تکامل حرفه روزنامه نگاری


  تقویم روز ارتباطات/ صدای آمریکا به زبان فارسی باردیگر خاموش شد


  مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران: جایگاه روابط عمومی ها نیازمند تغییر اساسی است


  نقش ارتباطات در بهبود کیفی نظام اجتماعی


  فرماندار انزلی: روابط عمومی ها تسهیل گر ارتباط با مردم باشند


  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی: روابط عمومی های برتر معرفی می شوند


  فرماندار بابل: مدیران روابط‌عمومی باید شفاف سازی کنند


  معاون سیاسی، امنیتی فرماندار اسدآباد: نیاز به نگاهی نوین در حوزه روابط عمومی وجود دارد


  فرماندار کنگان: روابط عمومی ادارات شهرستان کنگان تقویت شوند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: گزارش سومین رخداد ملی بررسی مسایل و چالش های روابط عمومی