درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 10:57   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38380صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 25 اردیبهشت 1398 - 16:34
سرپرست معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان: لزوم پاسخگویی روابط عمومی ها و مدیران به رسانه ها
حیدری گفت: مدیران دستگاه های اجرایی به جایگاه روابط عمومی و اثر گذاری آن در جامعه برای تحقق اهداف مورد نظر باور و ایمان داشته باشند و این ظرفیت مهم دستگاه را به جایگاه واقعی خود برای تحقق اهداف مورد نظر برسانند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| حیدری گفت: مدیران دستگاه های اجرایی به جایگاه روابط عمومی و اثر گذاری آن در جامعه برای تحقق اهداف مورد نظر باور و ایمان داشته باشند و این ظرفیت مهم دستگاه را به جایگاه واقعی خود برای تحقق اهداف مورد نظر برسانند.
 
 به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، دکتر « ایرج حیدری » در نشست صمیمی با مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان هرمزگان به مناسبت روز روابط عمومی با تبریک فرا رسیدن روز ملی ارتباطات و روابط عمومی با اشاره به جایگاه ارتباطات در عصر کنونی ، عنوان کرد: در قرن بیست و یکم رسانه و ارتباطات از جایگاه ویژه ای در بین جوامع برخوردار است و این مهم یکی از بنیادی ترین دانش ها و از عوامل مهم پیشرفت جوامع بشری است و اگر کشوری نتواند به خوبی از ظرفیت رسانه و ارتباطات برای توسعه بهره ببرد در مسیر رشد و توسعه با موانع جدی روبرو خواهد بود.
 
 وی با اشاره به اهمیت روابط عمومی ها، خاطرنشان کرد: روابط عمومی یک دانش و هنر است که در یک فرآیند دو سویه درون و بیرون دستگاه اجرایی را به هم مرتبط می کند و روابط عمومی موفق است، که بتواند ارتباط دو سویه بیرون و درون دستگاه اجرایی را به خوبی برقرار نماید و اگر این ارتباط دو سویه محقق نگردد دستگاه اجرایی در رسیدن به اهداف مورد نظر ناموفق خواهد بود.
 
 سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با اشاره به جایگاه روابط عمومی، تصریح کرد: هم مدیران دستگاه های اجرایی و هم مدیران روابط عمومی ها به جایگاه روابط عمومی و اثر گذاری آن در جامعه برای تحقق اهداف مورد نظر باور و ایمان داشته باشند و این ظرفیت مهم دستگاه را به جایگاه واقعی خود برای تحقق اهداف مورد نظر برسانند.
 
 سرپرست معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با تاکید بر پاسخگو بودن روابط عمومی، عنوان کرد: اگر مساله و سوالی در ارتباط با عملکرد دستگاه های اجرایی در متن جامعه ،رسانه ها و فضای مجازی مطرح می شود روابط عمومی ها باید اقدام به پاسخگویی و شفاف سازی کنند تا شبهات مطرح شده برطرف گردد.
 
 وی در همین رابطه تصریح کرد: انعکاس به موقع خدمات دستگاه ها توسط روابط عمومی ها می تواند نقش مهمی در برطرف نمودن سوالات مطرح شده در ارتباط با عملکرد آنها در جامعه داشته باشد.
 
 حیدری با تاکید بر پاسخگو بودن روابط عمومی ها و مدیران دستگاه های اجرایی به رسانه ها ، خاطرنشان کرد : موضوع مهمی که کلیه روابط عمومی ها و مدیران باید در صدر برنامه کاری خود قرار دهند پاسخگو بودن به موقع آنها به رسانه ها و جامعه است.
 
 سرپرست معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان تصریح کرد: پل ارتباطی مستمری بین روابط عمومی ها و مدیران دستگاه ها با رسانه ها و جامعه برقرار باشد تا به سوالاتی که در حوزه مرتبط با کار آنها در جامعه مطرح می شود به موقع پاسخ داده شود.
 
 وی در همین رابطه گفت: اصحاب رسانه و فعالان رسانه ای مورد احترام و تکریم مدیران دستگاه های اجرایی و روابط عمومی ها باشند و به سوالات آنها پاسخ داده شود و مطالبات آنها نیز به موقع پرداخت گردد.
 
 حیدری با تاکید بر انعکاس خدمات دستگاه ها توسط روابط عمومی ها، عنوان کرد: در شرایطی که دشمنان به دنبال ناکارآمد نشان دادن نظام هستند روابط عمومی ها می توانند نقش بسزایی در خنثی سازی هجمه های دشمنان با انعکاس به موقع خدمات دولت و نظام داشته باشند.
 
 سرپرست معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: مدیران دستگاه های اجرایی استان، شورای هماهنگی روابط عمومی های استان را که از جایگاه قانونی برخوردار است حمایت و همراهی نمایند تا این شورا در دستیابی به اهداف مورد نظر خود که تقویت و بروز رسانی روابط عمومی هاست، موفق باشد.
 
 سرپرست معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با تاکید بر حرکت روابط عمومی ها به سمت فناوری های نوین برای اطلاع رسانی ، خاطرنشان کرد: با توجه به گسترش روز افزون ارتباطات ضروری است روابط عمومی ها به سمت روش های نوین اطلاع رسانی نظیر استفاده از فرصت فضای مجازی و شبکه های اجتماعی حرکت کنند تا در دستیابی به اهداف مورد نظر بیش از پیش موفق گردند.
 
 وی گفت: باید با تلاش و برنامه ریزی همت نمود روابط عمومی را در دستگاه های اجرایی را به جایگاه واقعی خود رساند و مدیران دستگاه های اجرایی اگر بخواهند در جامعه موفق باشند و خدمات آنها به صورت مناسب در جامعه منعکس گردد باید به جایگاه خطیر روابط عمومی در دستگاه توجه ویژه کنند.
 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد