درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 30 اردیبهشت 1398 - 21:40   

روابط عمومی‌هایی که نقش «بادیگارد» فیلم‌ها را بازی می‌کنند

  روابط عمومی‌هایی که نقش «بادیگارد» فیلم‌ها را بازی می‌کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظر سنجی

  نظر سنجی


ادامه ادامه مطلب دو

پیام مدیرعامل شرکت راه آهن به مناسبت روز روابط عمومی

  پیام مدیرعامل شرکت راه آهن به مناسبت روز روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

  فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  میزگرد آسیب‌شناسی دلایل تغییر ماهیت جایگاه روابط عمومی‌ها در قم
  مدیران شهری باید اهمیت بیشتری به حوزه روابط عمومی قائل شوند
  برگزاری سمینار آموزشی «روابط عمومی و فناوری‌های نوین ارتباطی» در کرمان
  دومین همایش گفت‌وگوهای انتقال تجربه برگزار شد
  مدیرعامل بانک رفاه: نقش روابط عمومی در تعالی سازمان
  روابط عمومی ادارات باید به ابر روابط عمومی تبدیل شوند
  مدیرعامل ذوب آهن اصفهان: اهمیت روابط عمومی برای سازمان همچون بخش تولید است
  کتاب سال روابط عمومی ایران منتشر شد
  آیین بزرگداشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی که در کرج
  مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان: مدیران روابط عمومی ادارات واقعیت‌ها را به اطلاع مردم برسانند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38379صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 25 اردیبهشت 1398 - 15:19
جلسه هم اندیشی روابط عمومی شهرداری های شرق گیلان
با ابتکار شهرداری لاهیجان، نخستین جلسه هم اندیشی مدیران ارتباطات و روابط عمومی شهرداری های شرق گیلان برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| با ابتکار شهرداری لاهیجان، نخستین جلسه هم اندیشی مدیران ارتباطات و روابط عمومی شهرداری های شرق گیلان برگزار شد.


این جلسه به مناسبت 27 اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی با حضور مدیران ارتباطات و روابط عمومی شهرداری های شرق استان گیلان در سالن جلسات شهرداری لاهیجان برگزار شد.


رییس اداره ارتباطات و اموربین الملل شهرداری لاهیجان در این جلسه با تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی و آرزوی قبولی طاعات و عبادات گفت: روز روابط عمومی فرصتی است تا نقش و جایگاه روابط عمومی در دستگاهها را مورد بررسی قرار دهیم و برای عملکرد بهتر این مجموعه تلاش کنیم.


وی افزود: روابط عمومی ها به عنوان بازوان مدیران دستگاهها و شهرداران هستند و باید مورد اعتماد قرار گرفته تا بتوانند بهتر به وظایف خود بپردازند.


وی اضافه کرد: روابط عمومی ها به دلیل اینکه دارای شغلی پر استرس و پر تنش هستند باید به عنوان شغل سخت و زیان آور شناخته شوند تا مدیران این بخش که در معرض آسیب دیدگی و بیماری هستند از مزایای سخت بودن این شغل استفاده کنند.


جهانگیربلورچیان گفت: برگزاری جلسات، مراسم ها، برنامه ریزی حضور در نمایشگاهها، انتظار مدیران، انجام درست وظایف، خبرنویسی و ارتباط با رسانه ها و ارباب رجوع ، اقدام در مواقع بحرانی و دهها کار دیگر باعث شده تا مدیران و کارشناسان روابط عمومی در معرض فشار کاری و استرس زیاد قرار گرفته و این عوامل باعث شود که این شغل به عنوان سخت و زیان آور مورد توجه قرار گیرد.


وی افزود: اهمیت روابط عمومی ها امروز دو چندان شده و روابط عمومی ها نیازمند حمایت دولت، دستگاهها و مدیران هستند.


رییس اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری لاهیجان با بیان اینکه روابط عمومی ها نباید تنها به تبلیغ دستگاه خود پرداخته و بلکه باید مشکلات و نظر مردم را هم به دستگاه خود انتقال دهند، خواستار سعه صدر مسئولان برای شنیدن حرف مردم شد.


وی گفت: روابط عمومی ها باید خود باوری داشته باشند و اگر باور قلبی برای انجام درست کار دارند به راه خود ادامه دهند و خود را به مدیران ثابت کنند تا مورد اعتماد قرار گیرند.


جهانگیربلورچیان از حمایت مسعود کاظمی شهردار لاهیجان از مجموعه اداره ارتباطات شهرداری لاهیجان قدردانی کرد و افزود: موفقیت اداره ارتباطات شهرداری لاهیجان تنها با حمایت کاظمی شهردار لاهیجان و اعضای شورای اسلامی شهر کسب شده است.


وی پیشنهاد کرد تا جلسات مدیران روابط عمومی شهرداری های استان گیلان با حضور مدیر کل دفتر امور شهری استانداری و شهرداران برای توجه به بحث روابط عمومی در شهرداری ها مورد پیگیری قرار گیرد.


در این جلسه مدیران روابط عمومی شهرداری های رودسر، رودبنه، شلمان، کلاچای و آستانه اشرفیه و شورای اسلامی شهر لاهیجان و کارشناسان اداره ارتباطات شهرداری لاهیجان و نماینده خبرگزاری صدا وسیما در لاهیجان در مورد مشکلات روابط عمومی صبحت کردند و خواستار توجه مدیران به روابط عمومی شهرداری ها شدند.


تشکیل جلسات روابط عمومی شهرداری های شرق گیلان به صورت فصلی، توجه مدیران استانی به روابط عمومی ها به عنوان بازوان شهرداری، تشکیل دبیرخانه دائمی روابط عمومی شهرداری های شرق گیلان در شهرداری لاهیجان، استفاده از تجربیات مفید شهرداری ها، آسیب شناسی مشکلات روابط عمومی از مباحث مطرح شده در این جلسه بود.

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


  ۵ وظیفه تاسف‌بار روابط عمومی در قبال رسانه‌ها


  انتصاب مدیر جدید روابط عمومی انجمن برگزارکنندگان رویدادهای نمایشگاهی


  فرماندار رودسر در همایش روابط عمومی ها؛ به جای ثنا گویی به من تذکر بدهید


  معاون استاندار لرستان: روابط عمومی‌ها توانا در پاسخگویی به چالش‌ها/ تغییر سبک زندگی در جامعه امروز و چالش‌های جدید


  وزیر ارشاد: برخورد جدی با متخلفان توزیع و واردات کاغذ


  مشکلات روابط عمومی در روز روابط عمومی


  روابط عمومی و اخلاق مداری


  شناسایی فلسفه یک فناوری موجب افزایش کارکردها و کاربردهای آن خواهد شد


  بی توجهی اتاق اصناف به جایگاه روابط عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: گزارش سومین رخداد ملی بررسی مسایل و چالش های روابط عمومی